En kaipaa mitään alentavia tai pilkkaavia kommentteja, vaikka eivät haittaa, niin ei niitä ole kauhean kiva muutenkaan lueskella.
Joo eli siis naapurin söpöä ja ihan terveen olosta ja leikkisää koiraa käyn aina välillä ulkoiluttamassa, kun ei heidän perheensä aina ehdi. Ei siinä mitään, ihan kivaa puuhaa, mutta kerran annoin koiran nuolla käsiä ja suuta, joo en tiedä miksi; ei tullut ajateltua muuta kuin jälkeen päin. En tiedä mistä koira on tuotu, ja onko rokotettu, mutta eikö Suomessa ole pakko rokottaa?
Ja oon kattellu tietoa tästä taudista jo paljon, ja selville sain että suomessa ei ole ollut yhtään Suomesta saatua rabies-tartuntaa yli 30 vuoteen, mutta kuulema riski on kasvamassa rescue koirien, ja muiden takia joten nyt rupesi mietittämään että voiko pelkäistä nuolaisusta (suulle ja mahd. rikkinäisiin käsiin) tulla rabies-tartunta. Jos voi niin kuollut mä varmaan sitten jo olen, mutta jos ei niin olisi kiva lopettaa tää stressaaminen. :)
Vesikauhun pelko!
5
293
Vastaukset
- Anonyymi
lue netistä
- Anonyymi
Vesikauhu taitaa olla niitä ainoita viruksen aiheuttamia tauteja, joissa kuolleisuusaste 100%. Koronakin kalpenee.
- Anonyymi
Koira ei olisi söpö ja leikkisä ja terveenoloinen jos sillä olisi vesikauhu.
Pelkästä koiran nuolaisusta ei käsittääkseni vesikauhua tule, se vaatii kait puraisun.
Ja onhan se Suomessa aika harvinainen tuo rabies eli ei taida kannata pelätä.
Eri asia tosiaan silloin jos koira vaikuttaa sairaalta.- Anonyymi
minä ainakin olen tavannut vesikauhusta selvinneitä koiria ja nehä on rauhallisia. Ainoo negatiivinen asia on ettei näytä hengittävän eikä veri kierra
- Anonyymi
No kysy siltä naapurilta onko koira rokotettu ja mistä se on hankittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei924132Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071852- 1291227
- 1011143
- 751023
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate171921- 42856
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57821Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61790