Olenko ainoa joka tiedostaa tämän järjettömyyden?
Miten jaksatte näitä juttuja vuodesta toiseen?
15
81
Vastaukset
- Anonyymi
Hullujenhuone on jo täynnä täällä on tilaa🤣
No et sentään. Mutta on hyvä välillä olla muutakin kuin järkevä. Rakkaus on tunnetta, ei järkeä:)
- Anonyymi
Tää on aika hyvä kommentti. Ollaan kuitenkin Tunteet palstalla.
- Anonyymi
Odotan oikeutta.
Oikeudenkaaressa aikanaan ja ihmisoikeustuomioistuimessa myös.
Hrj - Anonyymi
Maailma on mieletön. Ihan sama missä elämänsä viettää. Tämä palstaelämä on ekologinen elämäntapa verrattuna keskivertosuomalaisen elämään.
- Anonyymi
Ei täällä kaikki ole vuodesta toiseen. Jotkut ovat vain käymässä. Muutama tapaus vain jotka ovat olleet kymmeniä vuosia eivätkä taida koskaan kyetä irtautumaan palstasta.
- Anonyymi
Täällä voi käydä lukemassa, mutta eri asia on kirjoittaa. Täällä kirjoittaa suurimman osan viesteistä miespuolinen henkilö. Uskomatonta mutta totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä voi käydä lukemassa, mutta eri asia on kirjoittaa. Täällä kirjoittaa suurimman osan viesteistä miespuolinen henkilö. Uskomatonta mutta totta.
Aivan mahtavaa, että tässä hullulaarissa on myös ihmisiä, jotka näkee muullakin kuin henkisestikierosilmällä. Sillä on täysin totta, että suurimman osan viesteistä kirjoittaa yksi ja sama mies. Ei ole avaruustiedettä napata narratiivinkulmasta kiinni ja tehdä tämä havainto. Suosittelen tätä kaikille elämän suloisen yksinkertaistumisen vuoksi
- Anonyymi
Hän, 17-49..Folks..
https://www.youtube.com/watch?v=_QcgCSkExEI - Anonyymi
Se on parempi ottaa häppää puistokusikossa kun täällä lentää kuvissa
- Anonyymi
Väitän, että harva on täällä vuosia. Paitsi trollit.
- Anonyymi
Kuinka sinä jaksat narista tällä palstalla? Olet narina-Nelli!
- Anonyymi
Nää kirjoittaa toisten elämästä, ei niillä ole sitä omaa. Se on heistä yhtä jännittävää, kuin meistä muista hyvä trilleri elokuva.
- Anonyymi
Tuo taitaa päteä kaikkiin arkielämän vakoojiin? Kuulin tuossa taannoin tarinan yhdestä ihmisestä jonka naapuri oli joka aamu tiensivussa istumassa autossa ja odottamassa kun hän lähtee töihin. Sitten kun tämä henkilö lähti töistä niin se naapuri oli taas vastassa ja "saattoi" hänet kotiin. Tätä jatkui kuulemma monta vuotta. Ja joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo taitaa päteä kaikkiin arkielämän vakoojiin? Kuulin tuossa taannoin tarinan yhdestä ihmisestä jonka naapuri oli joka aamu tiensivussa istumassa autossa ja odottamassa kun hän lähtee töihin. Sitten kun tämä henkilö lähti töistä niin se naapuri oli taas vastassa ja "saattoi" hänet kotiin. Tätä jatkui kuulemma monta vuotta. Ja joka päivä.
Juu noita on kaikenlaisia pimahtaneita tapauksia olemassa. Jokaisella heistä on oma tyylinsä vakoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501