Mitäköhän me ollaan tekemässä?

Anonyymi

Tiedätkö sinä sen? Eikö enää pystytä vastustamaan toisiamme vai mitä tämä on?
Naiselta miehelle, josta välitän paljon.

30

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tehdään, kuten hyvältä tuntuu.

      • Anonyymi

        Näin tehdään ja katsotaan, mitä siitä seuraa. Miten saatkin minut aina hyvälle tuulelle. Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tehdään ja katsotaan, mitä siitä seuraa. Miten saatkin minut aina hyvälle tuulelle. Ap.

        No kun meidän kellot tikittää samaan tahtiin. Se, mikä viihdyttää mua, viihdyttää suakin. Se on kierre. Emme voi olla pitämättä toisistamme, koska pidämme samalla itsestämme. Ja se vaan tuntuu hyvältä.


    • Anonyymi

      Vuosisadan rakkaustarinaa :)

      • Anonyymi

        Onnea toivotan sitten sun ja hänen vuosisadan rakkaustarinallenne.


      • Anonyymi

        Palstapelleily kenen kanssa vaan on kyllä rakkauden irvikuvaa, vuosisadan rakkauden ainakin.
        Hyh hyh. Mutta kaikellahan jokuset pystyy leikkimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstapelleily kenen kanssa vaan on kyllä rakkauden irvikuvaa, vuosisadan rakkauden ainakin.
        Hyh hyh. Mutta kaikellahan jokuset pystyy leikkimään.

        Palstapelleily on juurikin turhanpäiväisten provojen kirjoittelemista ja fantasiaharhoissa elämistä, sun fantasia taas on joku palstaroomeo, mutta kyllä minä lähtisin sellaisesta aikamiesikäisestä peter panista joka ei päässyt koskaan piirretystä ulos.


      • Anonyymi

        Eikö koskaan kyllästytä, oot aika monta ajastaikaa naisia nauratellut ja narutellut palstoilla, onko oikee kokopäivätyö tästä muodostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö koskaan kyllästytä, oot aika monta ajastaikaa naisia nauratellut ja narutellut palstoilla, onko oikee kokopäivätyö tästä muodostunut.

        Piereskelijät ja röyhtäilijät ja kännissä örveltäjät ovat samaa settiä. Sopinee heille, baariruusuille ja ponteville panosedille monine virityksineen!


      • Anonyymi

        Kunpa se olisikin mahdollista. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö koskaan kyllästytä, oot aika monta ajastaikaa naisia nauratellut ja narutellut palstoilla, onko oikee kokopäivätyö tästä muodostunut.

        Etkö sinä pälli oikeasti ymmärrä, että trolli kirjoittelee itse itselleen toinen toistaan älyvapaampia settejä eri naisia esityäen, mutta kun ei ihmisten älykkyysmäärä riitä kattamaan sellaista tietoa, että myös vuoropuheita voi näytellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa se olisikin mahdollista. Ap

        On se mahdollista jos olet hän ketä tarkoitan. :)
        Ja mikä sotku tuossa yläpuolella on? En sano muuta kuin että outoa on.
        T: Eilen 00:05


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se mahdollista jos olet hän ketä tarkoitan. :)
        Ja mikä sotku tuossa yläpuolella on? En sano muuta kuin että outoa on.
        T: Eilen 00:05

        Niin on outoa, ei noista kannata välittää, purkavat kai omaa pahaa oloaan sotkemalla toisten keskusteluja. Mutta kyllä tässä ainekset sellaiselle tarinalle on olemassa. Kova ikävä taas, tämä erillään oleminen tuntuu mahdottomalta kestää. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö koskaan kyllästytä, oot aika monta ajastaikaa naisia nauratellut ja narutellut palstoilla, onko oikee kokopäivätyö tästä muodostunut.

        Pieru päivössä saattaa ryöstäytyä sarjapieremiseen, ja sen kestää vain Erkki, joka on kovaa merkkiä.


    • Anonyymi

      Eikös tuollainen pitäisi lähettää suorana irl viestinä?

      • Anonyymi

        Huomenta rakkaus. Sain nukuttua kerrankin yhteen putkeen ilman heräämistä... Äkkiä suihkuun ja vien koirat lenkille.... Kuullaan myöhemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta rakkaus. Sain nukuttua kerrankin yhteen putkeen ilman heräämistä... Äkkiä suihkuun ja vien koirat lenkille.... Kuullaan myöhemmin

        Nykyään nussitaan jopa toreilla, tosin yöaikaan!

        Olen tarkkaillut kiikarilla ikkunasta näitä hässijöitä, aika usein ovat kännissä, näkee siitä, kun
        horjuvat.


        Eivät aina p Ane edes kondomin kera.

        Huolestuttaa Tämä nykyajan vapaa kasvatus!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään nussitaan jopa toreilla, tosin yöaikaan!

        Olen tarkkaillut kiikarilla ikkunasta näitä hässijöitä, aika usein ovat kännissä, näkee siitä, kun
        horjuvat.


        Eivät aina p Ane edes kondomin kera.

        Huolestuttaa Tämä nykyajan vapaa kasvatus!!!!!!!!!!!!

        Voi tulla kondylooma. Olet sen siirtänyt eteenpäin.


    • Anonyymi

      Me teemme sen, mitä molemmat haluamme nainen. Haluan sinut, olet varmaan sen huomannut käytöksestäni. Nähdään pian.

      • Anonyymi

        Onhan se toki nähnyt, vaikka ette koskaan oo tavanneetkaan, heh heh. Teitä taulapäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se toki nähnyt, vaikka ette koskaan oo tavanneetkaan, heh heh. Teitä taulapäitä.

        No, trolli sai sinut vastaamaan kunnvastailee itse naista esittäen itselleen, joten huomio on huomioluutalle taattu ja jatkonovellia ja muuta paskaa on toimestasi tilattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, trolli sai sinut vastaamaan kunnvastailee itse naista esittäen itselleen, joten huomio on huomioluutalle taattu ja jatkonovellia ja muuta paskaa on toimestasi tilattu.

        Vihdoin tiedät sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihdoin tiedät sen

        No voi sirpa virpi tai vertti kunpa jo hoksaisitkin ja olisit papereidesi arvoinen ihminen.


    • Anonyymi

      Vai että oiken vuosisadan rakkaustarinaa, ei perkele näitä juttuja täällä.

      • Anonyymi

        Ristoreipas kirjoitti itselleen vuosisadan tarinan.


    • Anonyymi

      Mäkin olisin voinut laittaa tän yhdelle itseäni nuoremmalle miehelle

      • Anonyymi

        Provoketju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provoketju

        Näin on. Provoketju tämäkin, kuten sen reilusti yli 90 prosenttia täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Provoketju tämäkin, kuten sen reilusti yli 90 prosenttia täällä.

        Kun sanon vetoketju, on vedos tiukkaa ,kun sanon korruptio on aika ottaa huikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sanon vetoketju, on vedos tiukkaa ,kun sanon korruptio on aika ottaa huikkaa

        miult karkoos RRRRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe