Meniköhän nämä koronatuet Nivalassa nyt niille yrityksille jotka apua tarvii? Yhteiskunta tukee ja palvelu huononee. Taidan ainakin itse nämä yritykset kiertää kaukaa ja kannattaa muidenkin miettiä haluaako käyttää näiden röyhkeitten yrittäjien palveluita.
koronatuet
6
69
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä alan ammattilaiset tarvii tuet!
- Anonyymi
Iskikö kateus?
- Anonyymi
Meni aivan oikein ja lisääkin sais Nivalaan tulla. Työllistäviä ja kehittyviä yrityksiä. Vasemmistolaiset tunnistaa siitä, vaikka ei ennestään olisi tuttukaan, että ne kajehtivat muita vaikka samat mahdollisuudet ois itelläki tehä, opiskella ja yrittää. Seuraavaksi nyt että kansanedustajilla on suuret palkat ja ne pitäs antaa mulle,vai miten se virsi menikään.
- Anonyymi
Huutokauppakeisarin firmahan sai 100.000.
Ei ole kerrottu, että Akin käyttämä Kuopion Nettitieto sai 92.400 euron lahjoituksen myös!! Tekee nettisivut keisarille!
Eikö tässä ole joku hyväveli-tuntuma...jotain tässä haisee pahalle.
Tämä firma tuotti viime vuonna lähes 200.000 euroa voittoa!!
Mihin tämä nyt tarvitsee tuon muhkean summan!!
Jotain on todella pielessä Suomessa!!!!- Anonyymi
Miten tämä liittyy Nivalaan tai Nivalan tukirahoihin? Sitä paitsi huutokauppa keisari palautti tukirahat, koska joutui uhkausten kohteeksi.
- Anonyymi
Huutokauppakeisari palautti 100000 e. Täällä ei taida olla yhtään pätevää arvioimaan, onko rahat menneet oikeisiin kohteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1577125Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142608Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481878Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141451Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901335- 711137
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271129Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481075- 691017