Mä haluun sut...

Anonyymi

Sinut ainoan ja kiehtovan. Vain sinä saat sisälläni roihun palamaan. Kukaan muu ei ole minua näin palasiksi saanut. Kukaan muu ei ole hymyllään ja kosketuksellaan saanut minua näin ehjäksi. Kukaan muu ei ole saanut pelkällä läsnäolollaan sydäntäni hyppäämään kurkkuun. Kukaan muu ei pyöri ajatuksissani 24/7. Vain sinä saat sen aikaan...

Sinusta aion taistella. Sinä olet aarteista kauniin ja arvokkain. Mikään materia ei ole arvokkaampi. Sitä kaunista, iloista ja aitoa ihmistä sisälläsi ei pysty mikään tässä maailmassa korvaamaan....

Sinut tahdon rinnalleni. Sinusta tahdon sen ihmisen jonka kanssa elämän jakaisin. Sinulle tahdon puhua maailman ihmeellisistä ja mystisistä asioista. Tahdon kuulla ääntäsi ja ajatuksia aivan kaikesta. Sinulle tahdon tehdä kukista seppeleen. Viedä sinut kotiseutuni niityille kesällä. Nauttia auringosta ja sen lämmöstä. Kulkea metsissä ja ihmetellä niiden sisäistä maailmaa. Kuunella purojen rauhoittavaa virtausta ja ihmetellä hassuja parittelevia perhosia. Käydä lampien rannoilla ja uimassa. Soudella veneellä aamuauringon noustessa horisontin takaa. Nauttia joka hetkestä kanssasi...

Illan hämärtyessä sulkisin sinut kainalooni. Kun aurinko laskee ja kuu nousee, niin siinä hetkessä muu maailma unohtuu. On vain sinä, minä, pimeys ja rauhoittava hiljaisuus. Tuntea silloin kehosi lämpö ja kuunella hengitystäsi. Aistia joka kehosi osa ja tulla yöksi yhdeksi kokonaisuudeksi... ja aamulla herätä uuteen kauniiseen päivään ja huomata että olet vierelläni.

Kuningattaria on monia ja monissa eri paikoissa. Kuningattareksi voi nousta kuka tahansa. Onnettareksi ei sen sijaan voi tulla ja heitä on vain yksi ja vain yhdessä mukavassa paikassa. Aurinkoista ja ihanaa päivälle Kaisalle!❤🌞

T

44

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä taas olen epäileväinen. Mitähän harrastatkaan. Teetkö rikoksia. Säästä minut sellaiselta elämältä, en tahdo sotkeutua . Olisin myös rikollinen.
      Haluan olla turvassa.
      Käytät huumeita, ne vievät ihmisyyden. Tunnet vain keinotekoisesti lämpöä otettuasi jotain vahvaa.

      • Anonyymi

        En oikeesti tee mitään rikoksia... enkä käytä mitään päihteitä... En edes halua niin tehdä.. enkä edes halua sotkee sinua mihinkään mikä liittyy huonouteen.....oot mulle niin tärkeä....kun kerran ihmettelit että olenko mä vaan siinä mielessä sinusta kiinnostunut.. niin sanoin että arvostan ja kunnioitan sinua todella paljon.... miksi....sinun olemusta....en edes halua että muutut koskaan..... On paljon helpompaa tarkemmin sanoa ne piirteet kun en voi täällä kirjoittaa..selvä tunniste olisi sillä olen kaikille kertonut että miksi tykkään sinun olemuksesta....siksi en voi kirjoittaa tarkemmin........... harrastukset on nykyään liikunta kun se on pakollinen mun tulevaisuuden kannalta....nyky tilanne vaatii että oltava hyvä kunto... säännöllisesti kunto testit niin sen takia mulla on urheiltava.. vaikka en oo nyt pariin viikkoon edes urheillut...kun olllu mieli maassa.... Ja jos luulit että päihteet on mun elämässä niin mulla on siitäkin paperi puolen vuoden ajalta ainakin...jos tarkkoja ollaan niin 9 kk ...


      • Anonyymi

        Kuulostaa "jännältä" mieheltä.


      • Anonyymi

        Aloittaja ei ole sitten ole rikollinen tai käytä kovia huumausaineita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei ole sitten ole rikollinen tai käytä kovia huumausaineita.

        Mitä ovat sitten miedot huumausaineet?


    • Anonyymi

      Minä taas olen epäileväinen. Mitähän harrastatkaan. Teetkö rikoksia. Säästä minut sellaiselta elämältä, en tahdo sotkeutua . Olisin myös rikollinen.
      Haluan olla turvassa.
      Käytät huumeita, ne vievät ihmisyyden. Tunnet vain keinotekoisesti lämpöä otettuasi jotain vahvaa.

      • Anonyymi

        Älä huoli. Minä pidän sinusta kyllä huolen.❤


    • Anonyymi

      Kiitos rakkaus...mun täytyy tehdä nyt noi tämän päivän työt.. oltava 12 aikana valmiiksi.....samoin rästejä viikon ajalta.. mutta ne kerkeen tehdä myöhemmin.... Mä luen nää myöhemmin... ja rakas oot mulle kaikista tärkein..mun täytyy tehdä nopeasti yksi ryhmä työ ja mun osuus oltava valmis Kello 12.... muuten mulle käy köpelösti..🤣🤣

      • Anonyymi

        Se kuulostaa liian hyvälle ollakseen totta.
        Pahalla tuulella olisinkin sit pohjasakkaa. Kyllähän se houkuttaa.

        Näin lintuauroja menossa phjoiseen, nyt. Olikohan kurkiauroja peräti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuulostaa liian hyvälle ollakseen totta.
        Pahalla tuulella olisinkin sit pohjasakkaa. Kyllähän se houkuttaa.

        Näin lintuauroja menossa phjoiseen, nyt. Olikohan kurkiauroja peräti.

        Jos Putin lensi siellä edessä niin kurkia olivat.


    • Anonyymi

      Kaunis kirjoitus. Kunpa olis mulle.

      • Anonyymi

        Tai mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai mulle.

        Jos nimi on Kaisa ja joku T kaipaa niin se voi olla mahdollista.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nimi on Kaisa ja joku T kaipaa niin se voi olla mahdollista.😅

        Tällaisia kirjoituksia forever. Tottakai haluun olla prinsessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisia kirjoituksia forever. Tottakai haluun olla prinsessa

        Mä voin ommella sulle sit mekon.🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin ommella sulle sit mekon.🤭

        Millasen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millasen?

        No prinsessa mekon tottakai!


    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitit. Toivottavasti Kaisasi löytää tämän ja tunnistaa omakseen.

      • Anonyymi

        Ei sillä oikeastaan ole väliä. Omia tunteitani kirjoittelen vain. Kaikki mitä tapahtuu oikeasti minun ja hänen välillaan merkitsee eniten. Kiitos kuitenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä oikeastaan ole väliä. Omia tunteitani kirjoittelen vain. Kaikki mitä tapahtuu oikeasti minun ja hänen välillaan merkitsee eniten. Kiitos kuitenkin!

        Ei ole kovin reilua, et paljastaa toisen nimen kokonaan ja itsestäsi vain etukirjaimen? Vähän kuin vasikka, joka paljastaa rikollisen, mut haluaa itse pysyä tuntemattomana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kovin reilua, et paljastaa toisen nimen kokonaan ja itsestäsi vain etukirjaimen? Vähän kuin vasikka, joka paljastaa rikollisen, mut haluaa itse pysyä tuntemattomana?

        Se on Tuomo. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Tuomo. -sivusta

        Ei ole Tuomo. -sivusta myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Tuomo. -sivusta myös

        On 4 kirjaiminen T
        jostain takaa-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On 4 kirjaiminen T
        jostain takaa-

        Rakkaus voitko kertoa oletko tossa alhaalla????? vedä sitä ovee niin kuulen sen tänne!! turhaan en viitsi juosta rappuun kun äsken kaks kertaa juoksin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On 4 kirjaiminen T
        jostain takaa-

        Ei ole 4 kirjaiminen vaan 5. Tämä on varma tieto takavasemmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole 4 kirjaiminen vaan 5. Tämä on varma tieto takavasemmalta.

        Teemu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teemu

        Ei ole Teemu.


    • Anonyymi

      Huumeita, mielikuvitusta, huvinsa kullakin.

    • Anonyymi

      kirjoitat kauniisti, en voi muuta sanoa,

      en kai ole suututtanut sinua pahasti viime aikoina, kun mielialasi vähän vaihtelevat?

    • Anonyymi

      ja tarkoitan tällä A nimimerkkiä.

      • Anonyymi

        Mikä A nimimerkki?


    • Anonyymi

      Hirtä itsesi! Kiitos.

    • Anonyymi

      Kaisa varmaan ilahtuisi jos kirjoittaisit hänelle suoraan tuon.

      • Anonyymi

        Hirtä itsesi! Kiitos.


    • Anonyymi

      Hirtä itsesi! Kiitos.

    • Anonyymi

      Hirtä itsesi! Kiitos.

    • Anonyymi

      Hirtä itsesi! Kiitos.

    • Anonyymi

      Hirtä itsesi! Kiitos.

    • Anonyymi

      Hirtä itsesi! Kiitos.

    • Anonyymi

      Hirtä itsesi! Kiitos.

    • Anonyymi

      Hirtä itsesi! Kiitos.

    • Anonyymi

      Olen vaikea pala:)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      82
      3560
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3344
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3129
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1981
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1545
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1311
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1302
    Aihe