Mitä mieltä olette Ukraina -Tanska pelistä, ajattelin pelata Tanskaa.
Kommenttia..
Ukraina- Tanska mitä mieltä?
5
452
Vastaukset 5
- Realisti
Ukraina mun mielestä suosikki tähän otteluun, mutta moni seikka puoltaa myös vähämaalista tasuria. Ukrainalla Scheva ei pelaa tai on ainakin puolikuntoinen, ja Tanskalta puuttuu Laursen, joka on pelannut tähän mennessä hyvin. Odottelen tähän vähän maaleja, ehkä Ukrainalle 1-2 ja Tanskalle 0-1. En usko Tanskan voittoon, mutta en pelaa tähän kohteeseen henkkoht mitään.
Vieraissa voittaa.Ei se mahdotonta mutta en pelais Tanskaa.
- Ilpo
Vältin kohdetta. Tanska ollut vieraissa kohtuu kesy. Ukrainalla tiettyjen "avain"pelureiden loukkaantumisia ja koutsikohu. Ukraina aina paha kotonaan. Tasuri ja ykkönen ?
- Realisti
Kaivelin netistä itsekin, ja kattelin muista foorumeista taas, että Ukrainalla saattaa olla pieniä kokoonpanohuolia. Tämä ehkä sitten vähän puoltaisi Tanskan pelaamista, mutta omalta osalta jätän silti väliin.
- Tanskafani
Minä pelaisin tasuria tai Tanskan voittoa. Tanskalla on pienoisia paineita, jos ne ei pääse jatkoon tänä vuonna, se olisi katastroofi heille. He kun ovat aina olleet jatkossa näistä eristä pitkän aikaa, en nyt muista lukuja tarkkaan. Silti pelaisin voiton Turkille ja tasurin/voiton Tanskalle... ja siten muistaakseni Turkki menisi jatkoon, jos Tanska häviäisi tai pelaisi tasurin. Sekavaa, sorry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341712
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2161119Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.171815Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.258612- 33561
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11534- 187519
- 206515
- 41456
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen19444