on nähtävissä palstalla.
Olemme todistetusti laumaeeläimiä.
Meistä jokainen,kuten amakin yrittää olla laumanjohtaja.
Toi omien mielipideinhallinta ja niinsanotusti lauman hallinta aivan hukassa amalta
ihmisenikävä toisen luo
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi meidän pitäisi pyrkiä lauman johtajiksi, ja jokainen pyrkii, kirjoitat noin varmana!
Ei ihmeessä, sinäkö sitten haluat, mitä en kyllä ymmärrä, mutta enpä usko monenkaan viitsivän tai edes haluavan.
Enimmäkseen en itse välitä tietää laumaihmisistä mitään, sen kummempaa, samoja toisiaan seuraavia mielipiteitä,- muodit - juorut - pelot ja poliittiset leukailut, ja sitten, -iankaikkiset synkkyydet kaupan päälle.
Jokainen saa elää ja olla vapaasti mitä on, mutta papukaijavitsit ei ole olleet koskaan minua varten.
Papukaija jo sanoo ihan tarpeeksi itsessään, toistaa, toistaa ja toistaa oppimaansa.
Sellaiseenko pyrkisi johtajaksi / kasvattajaksi ? ottamaan herättelijänä kantaa tai niellä, ja joutua lopulta antamaan periksi.
Miksi ihmeessä, kun saa vapaana ja onnellisena sivuuttaa mistä ei pidä, ja iloita omasta roolistaan osallistujana, jos aina sitäkään!
Siitä vaan vapaasti kasvamaan lauman johtajuuteen.
sini-sirkku- Anonyymi
Voihan se olla että joku pyrkii 80plus lauman johtajaksi. Näyttää vähän siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se eri ikäisten palstoilla keikkunut kuningatar luuraa? Siirtyy aina kun vuosikymmen täyttyy, nyt näkynyt jo palstalla 80 . Tosi voimakastahtoinen nainen, haluaa olla aina päällepäsmärinä, pian se kuhina lakeijoineen alkaa lumien sulettua palstalla näkyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se eri ikäisten palstoilla keikkunut kuningatar luuraa? Siirtyy aina kun vuosikymmen täyttyy, nyt näkynyt jo palstalla 80 . Tosi voimakastahtoinen nainen, haluaa olla aina päällepäsmärinä, pian se kuhina lakeijoineen alkaa lumien sulettua palstalla näkyä!
Kyllä on elämä köyhää ja ankeaa , jos palstojen kuningattaren asema tuo elämään sisällön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä 80 voi olla hyvinkin laumansa johtaja, jos apinalauman enemmistö on sitä mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä 80 voi olla hyvinkin laumansa johtaja, jos apinalauman enemmistö on sitä mieltä.
aika osuva ilmaisu omalle laumallesi
- Anonyymi
Palstan kuningatarko? Siinä hommassahan pitää olla ilmaisukykyä.
Mikä ihmeen kuningatar?
Jos minusta kahdenpoikani haudalla seisojasta nyt yritetään tehdä kuningatarta,niin kaiketi asiaa ei ole ymmärretty äitinä,Äitienpäivänä?
Haudata kaksi tervettä lastaan,sen minä olen tehnyt..
Olenko kunigatar tai,en olen Äiti
- Anonyymi
Luulin, että kirjoitit hyvän mielipiteen, kun luin tekstisi alun. Ihmisellä on ikävä toisten luo, ja totta sekin, että tämä palstalle kirjoittelu sitä lievittää. Kerromme kuulumisia toisilemme.
Mutta lopun olisit voinut jättää kirjoittamatta.
Mkr.Kiitos Makriina2!
Tajusin sen itsekkin!
No ei se mitään,joskus kippaa ylihilseen tämä elämä!
Eihän tietenkään minulla ole oikeutta purkaa pahaamieltäni palstalla.
Olen jäänyt niinsanottuun suruun ja menetykseen kiinni.
Voimme todella ohittaa tämän aman sekoilun ja yrittää selvitä tästä epidemiasta.
Kaiketi minulla jo neuroosi,että kaikki tuntemukset viittaavat koronaan?
Lievää lämpöä,hartia ja niskalihakset kuin pesäpallomailalla hakattuja.
Kuulun tietty riskiryhmään ja veriryhmäni antaa potkua sairastumiselle?
Todella ,aneeksi aloitukseni oli altalipan amarituliini_38 kirjoitti:
Kiitos Makriina2!
Tajusin sen itsekkin!
No ei se mitään,joskus kippaa ylihilseen tämä elämä!
Eihän tietenkään minulla ole oikeutta purkaa pahaamieltäni palstalla.
Olen jäänyt niinsanottuun suruun ja menetykseen kiinni.
Voimme todella ohittaa tämän aman sekoilun ja yrittää selvitä tästä epidemiasta.
Kaiketi minulla jo neuroosi,että kaikki tuntemukset viittaavat koronaan?
Lievää lämpöä,hartia ja niskalihakset kuin pesäpallomailalla hakattuja.
Kuulun tietty riskiryhmään ja veriryhmäni antaa potkua sairastumiselle?
Todella ,aneeksi aloitukseni oli altalipan amaAivan todella!
Olla äiti itsemurhan tehneenä lapselleni Äitinä
Olla tapetun poikani Äitinä.!
Luojalleni kiitos,että sain olla Äiti näille lapsilleni!
Todella ja hyvää Äiinpäivvää joiden elämä ei ole ollut näin tramatisoivaa,kuin amallarituliini_38 kirjoitti:
Aivan todella!
Olla äiti itsemurhan tehneenä lapselleni Äitinä
Olla tapetun poikani Äitinä.!
Luojalleni kiitos,että sain olla Äiti näille lapsilleni!
Todella ja hyvää Äiinpäivvää joiden elämä ei ole ollut näin tramatisoivaa,kuin amallaAivan oikeesti!
Jos teistä joku Aitinä voi tuntea ylemmyyttä,niin minä alistun aivan oikeesti.
Niitä itkettyjä menetyttejä lapsia,voi surra vain Aiti,siis vain Äiti.rituliini_38 kirjoitti:
Aivan oikeesti!
Jos teistä joku Aitinä voi tuntea ylemmyyttä,niin minä alistun aivan oikeesti.
Niitä itkettyjä menetyttejä lapsia,voi surra vain Aiti,siis vain Äiti.Se aamuyö jolloin minulle soitettiin Tampereen yliopisolista keskussairaalasta,poikanne on kuollut lääkkeiden yliannostukseen..
- Anonyymi
Rituliini.
Ymmärrän hyvin ikäväsi. Sinulla on ollut menetyksiä aivan liikaa. Vaikka ymmärränkin, en osaa käsittää, kuinka raskasta sinulla on ollut ja on vieläkin. Vain saman kokenut tajuaa murheen syvyyden. Silti lähetän sinulle lämpimät ajatukset ja hyvän äitienpäivän toivotukset. Aina se uusi päivä kuitenkin koittaa.
- Mkr - - Anonyymi
Mitä tästä maailmasta tulisi ilman johtajaa. Kun on niitä, joilla ei ole hajuakaan miten jokin asia tehdään. Kyllä kaikilla valtioillakin on omat johtajansa ja niin pitääkin. Kaikki olisi pelkkää hulinaa ja helinää ilman johtajaa.
- Anonyymi
Rakastan yksinäisyyttä. Ihme kyllä en niin kaipaa ihmisiä sillä lailla häiriökseni. <se rauha ja hiljaisuus luonnon helmassa on parasta.
Sitä voi ihan huomata miten nauttii hiljaisuudesta ja alkavan kesän kukinnasta.
On niitä henkilöitä, joille on tosi tärkeää olla porukoissa. Mutta on myöskin näitä minun kaltaisiani, jotka pitävät omasta rauhasta ja omasta seurasta. Sillon voi tehdä mielensä mukaan stressaamatta kaikenlaisia asioita kysymättä toisen mielipidettä. Nimittäin kun jokainen on erilainen, niin myöskin ne tekemiset ovat erilaisia.
Tosin on oppimista siinäkin, miten elää itsensä kanssa ellei se ole ihan luonteessa se introverttiys.- Anonyymi
Toi on tervettä elämänfilosofiaa!
Noita sivistyssanastoa introverttiys ja muukin verttiys eivät kuuluneet senaikaiseen
äidinkieleen, kun isä lampun osti,
Se olotila ja nautinto yksinolon ihanuudesta.
Kuulin tänään anteeksi eilen jo käen kukkumista ja suokurpan, kaiketi soidinkutsu huutoja?
Pääskysetkin tiirailivat kaiketi entisiä pesäpaikkojaan.
Avasin navetan ja hevostallin ovet,jotta he pitkämatkalaisetkun saisivat poikastuotannon käyntiin.
Onhan se todella uskomatonta,että nämä pienet pesijät saapuvat ja lentävät tänne
synnyinsijoilleen mielettömän matkan.
Kyllä siinä pieni ihminen jää miettimään tätä synnyinpaikka uskollisuutta.
- Anonyymi
Ei juurikaan viihdy porukoissa. Ystäviä ei ole, ei ole edes kavereita. Ihastuttavia tanssikumppaneita on sentään ollut, mutta niitäkään ei pääse nykyään tapaamaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä vain tässä laumassa. Lapset saavat olla omissa kodeissa tänä vuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743