potilas citroen c5hdi -04 meni eräänä aamuna lämmityslaite pimiäksi samalla meni keskuslukitus ja tuli käynnistys ongelma,ei tahdo lähteä käyntiin lämpösenä ,etuvastus on vaihdettu mut ei auttanut.mistä lähtis ettimään vikaa?
citroen sähkövika
9
259
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa siihen laittais uuden akun ja putsais noi Akun navat oikeen kiiltäviksi?
- Anonyymi
voiko olla akkuvika kun pyörittää niin perkeleesti
- Anonyymi
Tarkista sulakkeet.
- Anonyymi
Jos joku asiasta jotain tietää niin olisi helpompi päätellä asioita jos ne olisi kerrottu hieman tarkemmin.
Lämmityslaitteen pimiäksi meneminen kun voi tarkoittaa ainakin seuraavia asioita:
-lämmityslaitteen valaistus ei toimi
-lämmityslaitteen ohjaus ei toimi
-lämmityslaitteen puhallin ei toimi
Keskuslukituksen menemisen nyt voi ehkä päätellä että se ei toimi mitenkään.
Itse alottaisin sulakkeiden tarkastamisella, autossa taitaa olla kolme erillistä sulakerasiaa.
Sen jälkeen taitaa olla vuorossa BSM:n eli sen sulakerasian vaihto, jossa on releitä ja hieman älliä.
Jos tarvitsee vaihtaa niin toivottavasti löytyy jostakin.- Anonyymi
Sulakkeet läpi käyty, sulakerasia konehuoneen puolelle vaihdettu. Missä on kolmas sulake rasia? Yks ratin alla, toinen konehuoneessa mut missä se kolmas on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulakkeet läpi käyty, sulakerasia konehuoneen puolelle vaihdettu. Missä on kolmas sulake rasia? Yks ratin alla, toinen konehuoneessa mut missä se kolmas on?
Akun päällä. Voi olla että autosi on just sen verran vanha ettei siinä vielä ole sitä.
Tuossa 508:n vastaava:
https://www.youtube.com/watch?v=MwA8cv-zK4Q
- Anonyymi
Mistä lähtien diiselissä on ollut etuvastus ? Taidat olla itse potilas !
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Kyllä löytyy lämmityslaitteen etuvastus apukuskin jalkatilasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876