Viides päivä lähtee ilman alkoholia....
Oletko ylpeä....
<3
😁😁😁😁
Hyvää viikonloppua palstalle....
🙉
Anne.............
54
54
Vastaukset
- Anonyymi
Puhu pukille
- Anonyymi
Mierda puta!!!!
- Anonyymi
Oho, hienoa Risto_man! Ettei vaan tullut nukuttua tavallista pidempään ja oot sekasin päivien lukumäärästä:)
Hyvää viikonloppua, jatka samaa tahtia viikonlopun yli. Ottia jotta ei muuta.- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Maanantaina join viimeksi pari tasoittavaa ja niitä en laske.....(muistaakseni)
<3Hyvällä mallilla tuo sun pari, ei oo paha. Mites sun kotiapteekki adrenaalitasoa ajatellen:)
- Anonyymi
Olen tosi ylpeä. Mäkin oon ollu ilman. T Anne
- Anonyymi
En ole Anne, mutta on kiva, kun olet ollut ilman alkoholia. Niinkin pystyy elämään ihan hyvin. Eikä ole rapulaa koskaan.
- Anonyymi
No niin pystyy kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin pystyy kyllä.
En oikein usko. Minä pidän päiväkirjaa juomisistani. Sehän on henk koht assii
- Anonyymi
Krapulaa ei ole sellaisillakaan jotka osaavat juoda kohtuudella.
- Anonyymi
Olen todella ylpeä alkoholismistasi
- Anonyymi
Aloitetaanko Ristoseni uusi yhteinen elämä ilman alkoholia? Se oisi mukavaa. T Anne
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Jaa, sun pitäis olla aika upea sitten....
Et kuitenkaan ole kaivattuni....
<3No en nyt sentään ole. Mistäs sen tiedät varmaksi. Ei täällä voi tietää. T Anne
- Anonyymi
Risto! Sinä olet lammas - taas - etkä mikään mies!!
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
BÄÄääääääääää..............
Bäääää............
<3
^^Koetko itse olevasi upea läski maha?
- Anonyymi
Oispa mullakin...😔 Löysit tuon vanhan kuvasi piirongin laatikosta🥰 Oon mää ylpeä jos jaksat...
<3- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Meneekö paljon....
Kokeile katkasua....
<3Ei nyt ämpäri kaupalla, mutta huomaan,että ahdistus vaikuttaa juomiseen....🐄 Eikä se oo hyvä..
Työ katkaisee hyvin....
<3
- Anonyymi
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/kirjoitatko_sinakin_nain_netissa_talle_keski_ikaiselle_tavalle_nuoret
Kulkaas, keski-ikäisiä täällä- Anonyymi
Wanhoja...
- Anonyymi
Juo lisää
- Anonyymi
Risto tee testi ja kerro tulos.
https://www.kinktest.org/ - Anonyymi
Hyvää viikonloppua. Ihan kauheeta tää on, mutta mun on ihan pakko, tehdä kevät siivousta, pieneessä pöhnässä...muuten en vaan nyt pysty sitä kestämään, mikä urakka se on! Kiitos näistä.
- Anonyymi
Kuva itsestäsi on feikki. Laitappa oikea kuva.
- Anonyymi
Laita profiiliisi oukea kuva itsestäsi.
- Anonyymi
Oikea
- Anonyymi
Kaikkea muuta törkyä saa näköjään kirjoittaa, muttei saa toivoa oikeata kuvaa profiiliin. Mitä te oikein siellä ylläpidossa teette. Eikö ole yhtään järkeä.?
- Anonyymi
Laita
- Anonyymi
Oikea
- Anonyymi
Kuva
- Anonyymi
Risto
- Anonyymi
Ja Risto, sinä toivot ettei naisella ole vatsaa vaan pyykkilauta. Mitäs se sinun oma vatsa? Olen ottanut sinusta valokuvia, jossa sinulla on selvästi vatsaa. Kandee todella harkita ensin mitä naisesta toivoo niin, kun se sinun omakaan vatsa ei ole minään six pack. Hahahahahahah
- Anonyymi
Kuvat todella todistavat sen.
- Anonyymi
Jo neljä kommenttia poistettu ylläpidon ansioista.
- Anonyymi
Suksi nyt Kirsi sinne mistä tulikin .
- Anonyymi
Hoh. Mikä ihmeen Kisrsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoh. Mikä ihmeen Kisrsi.
Tämä aina erimieltä oleva Kirsi joka vainoaa kaikkia häntä vastustavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä aina erimieltä oleva Kirsi joka vainoaa kaikkia häntä vastustavia.
Totuus on se mitä ainakin minä kirjoitan. Sinä olet kykenemätön ymmärtämään sitä. Tunne Riston henkilökohtaisesti. Sori, tuo ei vaan taida osua kehenkään muuhun tällä palstalla. Että sillee.
- Anonyymi
Jotakin perustavaa laatua on vialla sussa kun sulla on Maiju siellä kotona ja sitten tällä palstalla ikävöit jotakin tyoerää Annea. Kunpa vaan Maiju saisi tästäkin tietää. Ei varmaan ilahtuisi. Voin auttaa asiaa kyllä.
- Anonyymi
En ole Risto, mutta ajatella että Annekin lopetti viinanjuonnin samaan aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Risto, mutta ajatella että Annekin lopetti viinanjuonnin samaan aikaan.
Tunnen tämän Riston henkilökohtaisesti ja hönellä ei ole mitään Annea. Vaan Maiju. Ja molemmat juovat alkoholia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen tämän Riston henkilökohtaisesti ja hönellä ei ole mitään Annea. Vaan Maiju. Ja molemmat juovat alkoholia.
Ristolla ei kyllä ole mitään Annea eikä kumpikaan käytä alkoholia.
Tai siis juomia on, mutta ei niitä nyt koko ajan jaksa lipittää. Tarpeen mukaan ja jos oikein aurinko paistaa ja lämmintä.
- Anonyymi
Niinpä siinä ovat kuvia rakastavaisista Ristosta ja Maijusta. Eikä todellakaan ole mitään Annea.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538