Se ois viikonloppu taas..

Anonyymi

Työviikko ohi. Ahdistava ja yksinäinen viikonloppu taas, vuodesta toiseen. Jotenkin masentaa töissä kuunnella työkavereiden juttuja, kuinka viikonloppu tullaan viettämään kumppanin ja/tai perheen kanssa.

Itse olen tälläinen ikisinkku, kovasti olen kyllä naista löytää. Turhauttaa. Pelottaa jos olen tässä samassa jamassa 5 vuoden päästäkin.

10

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei,

      Vaihda asenne!
      Keksi itse kivaa!

      Nyt on suurin osa ihmisistä yksin viikonlopun.
      Keksi itse mitä mukavaa vois olla.
      Itsestä riippuu kaikki!

      Ei muut voi tehdä mitään, jos oot ite kielteinen.
      Ei oo kenenkään muun velvollisuus,

      • Anonyymi

        Ookko töissä? Lähden ulos luontoon.


    • Anonyymi

      Minua ahdistaa, koska joudun olemaan välillä töissä viikonloppuna.

    • Anonyymi

      >> masentaa töissä kuunnella työkavereiden juttuja, kuinka viikonloppu tullaan viettämään kumppanin ja/tai perheen kanssa. <<

      Sama tilanne. Olen sinkku, eikä ole edes samanhenkistä menokaveria seuraksi. Jos haluaa jotain nähdä muita kuin samoja kulmia kuin arkenakin, on lähdettävä yksin.

      Epäreilua. Matkallakin voi tuntea yksinäisyyttä, jos ei ole lainkaan juttuseuraa. Samoin kaupungin katukahvilassa, vaikka kaikki pöydät olisi varattuja ympärillä.

      Pelkkä maisemanvaihdoskaan ei välttämättä auta. yksinäisyyteen Ryhmämatka lievittää ehkä puheseuran puutetta.

    • Anonyymi

      >> Työviikko ohi. Ahdistava ja yksinäinen viikonloppu taas, vuodesta toiseen. <<

      Mitä sitten olet tehnyt vuodesta toiseen viikonloppuisin, jos se ahdistaa ja on edelleen yksinäinen?

      Oletko edes yrittänyt muuttaa viikonlopun tekemisiäsi?
      Vai kuljetko aina töihin, kotiin, kauppaan ynnä muualle samoja reittejä?
      Käytkö aina samoissa kaupoissa, puistoissa ym. paikoissa?
      Menetkö aina autolla, vaikka olisi bussi tai polkypyörä tai käveleminen vaihtoehtona?

      Jos ei vuosiin ole törmännyt yksinäisyyden lievittäjiin eli johonkin ihmiseen vanhoilla rutiineilla, kannattaisiko niitä rutiinejaan muuttaa niin, että törmäisit uusiin ihmisiin? Tai ainakin saisit ensi alkuun uutta tekemistä ja uusia maisemia niiden vanhojen sijaan ja mieliala kohoaisi.

      Onko töissä asiat paremmin, viihdytkö hyvin siellä? Jos, niin miksi? Saisisko samoja asioita siirrettyä sinne viikonloppun viettoon, jotka ovat kivoja töissä?

    • Anonyymi

      Jos sitä elämänkumppania kaipaat ja kotona kumminkin oleilet viikonloput, niin eihän siellä kotiovella juuri muita näy kuin posteljooni ja jehovan todistajat ja naapurit. Jos sellaiset eivät kiinnosta kumppaniehdokkaina, niin sitten on lähdettävä ulos kodista, jotta voisi siihen kumppaniin törmätä.

    • Anonyymi

      Heittäydy arjen Romeoksi ja kun näet sopivan kumppaniehdokkaan, tarjoa hänelle kuppi kahvia tai kukka, jonka ojennat vain siksi, koska hän on niin viehättävä.

      • Anonyymi

        Jos julkiset paikat herättää ah-distuksen tunteisia, niin on haastavaa mennä kaupungille. Sellaisia ihmisiä on paljon, mutta niistä ei kuulu mitään. Hirveesti taistelua koko elämä ja koko kroppa kramppaa kun pitäisi postilaatikolla käydä. Päältäpäin ei arvaisi että niin on...


    • Anonyymi

      mä osaan pissata yksin.

      A-J. Sipilä

      • Anonyymi

        Sunnuntai on viikon paras päivä!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe