Hei,
Tarvitseeko vesipumpun pohjalevy tiivistää tuohon runkoon? Avasin vanhan Yamahan (P450) ja meinaan vaihtaa siipipyörän. Siellä näkyi olevan jollain massalla tiivistetty levy pohjapuolelta runkoon ja pumpun runko myös levyn yläpuolelle samoin. En tiedä mitä massaa tuo oli, mutta mustaa se oli ja ilman levyssä olevia pieniä lärpäkkeitä en olisi saanut sitä irti rungosta. Ne on varmaan tehty sitä varten että sen voi niistä kammeta ylös vaikka levy on massattu kiinni siihen runkoon. Kuitenkaan millään youtube-videolla tuota levyä ei ole tiivistetty millään runkoon. Pitääkö niin tehdä?
Entä kannattaako tuo pumpun rungon tiivistys hoitaa jatkossakin jollain sikamassalla vai onko muuta konstia?
Alempana on kaksi linkkiä kuviin. En tiedä kuinka kauan ne siellä säilyy.
https://aijaa.com/4KhtOm
https://aijaa.com/YERADR
Vesipumpun tiivistykset? Yamaha 25hv 2-t
Anonyymi
4
108
Vastaukset 4
- Anonyymi
Mitä minä olen purkanut, niin niissä on ollut joko paperitiiviste, tai o-rengastiiviste. Voi olla, että siipi menee liian tiukaksi, jos paperitiiviste puuttuu, eli koneen huoltoon yhteyttä.
- Anonyymi
Tuo on käynyt ihan hyvin kymmeniä vuosia todennäköisesti koko ajan ilman paperitiivistettä. Ainakaan nyt lähivuosina siinä on tosiaan ollut vain se massa tiivisteenä.
Ap
- Anonyymi
Vaihdoitko siipipyörän? Onko metallinen alkuperäinen mites uusi onko mitä materiaalia, mistä ostit osia?
- Anonyymi
Käytännössä.
Paaliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591200
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571128Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1221078Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7970- 96950
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5785Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27741Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192686- 71659
- 32640