Vetoan nyt Kiiminkiläisiin, mistä nämä alaikäiset nyt saavat nuuskaa kun raja kiinni.
Lapsi ei uskalla pelossa sanoa alkulähdettä kuin että kaverilta ja hän taas saanut ilmaiset maistiaiset..ensimmäisen kerran heräsi epäilyt jo 2 v. sitten.
Jossakin piilottelee ammattimainen välittäjä.
Siitähän tulee kiinteistönomistajalle kymppitonnien veromaksut..
Poliisilla on viralliset vihjeportaalit mihin antaa vihjettä, nimiä kehiin.
Nuuskan superlevittäjä, missä, ilmoitukset poliisille
5
1247
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa jotkut tekevät itselleen nuuska-annoksia märistä tököistä? Puurkaa vaan muutaman rapakossa liottuneen tupakan ja mönttää röpöt tyhjennettyyn teepussiin ja pussi huuleen.
Keräilevät kuulemma maasta vanhoja ja purkittavat... Sitten myyvät.
Sanoi päihdetyöntekijä.- Anonyymi
Poliisi tietää mutta todistaminen
- Anonyymi
Taitas tuon ip dir adv34.tyr57 response osoittavan Kaista-ahon suuntaan.
Olisko nuuskamyyjä pojankössi aikamies sielläpäin.
Bemarilla tekivät valeoston.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitas tuon ip dir adv34.tyr57 response osoittavan Kaista-ahon suuntaan.
Olisko nuuskamyyjä pojankössi aikamies sielläpäin.
Bemarilla tekivät valeoston..Kiiminkiläinen sanonta olemassa, kuin paksu sika kävelis pystössä takakoivillaan. Mitäkä tarkottaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600