veronmaksajien maksamat yritystuet

Anonyymi

Olematonta rahaa on jaettu Lappeenrantaankin läjäpäin. Valitettavaa on, että jakoperusteet ovat epäoikeudenmukaiset. Veronmaksajien kustantamia tukia ovat saaneet yritykset joilla ei niihin olisi edes tarvetta. Jos yrityksellä itsellään on varoja selviytyä tästä haastavasta ajasta on vähintään moraalitonta hakea tämmöisiä tukia. Itse en tule käyttämään näiden yritysten palveluita vaikka niiden toiminnan omilla verorahoilla kustannan. Huutokauppakeisari teki oikein kun palautti aiheettomat tuet mutta muualta tämmöistä selkärankaa tuskin löytyy.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onse kumma veronmaksajan rahoilla pitäis avittaa, myös kuntatyöntekijöitä, ns. korona ajan lepääjiä. Kaikilla ammattiryhmillä ei töitä ole. Käyvät työssä lepäilemässä, jotta jaksavat vapaalla tehdä kotityönsä yms.

      Rahan pyytäjiä tuntuu riittävän, mutta miten on kun tulee verojen kiristyksen aika. Sitte alkaa valitus. Etunenässä varsinkin ne, jotka eduista ovat päässet nauttimaan. Ei saa ottaa tikkaria pois.

    • Anonyymi

      Etelä-Saimaa voisi vähän tutkailla näitä yrityksiä joille tukea on myönnetty.

      On joukossa sellaisia yrityksiä jotka eivät kovin elinvoimaisia ole olleet ennen tätä koronatilnnetta.

      Jokainen voi käydä näiden tukea saaneiden yritysten taloustilanteita ilmaiseksi katselemassa netissä ja todeta helposti saman.

      • Anonyymi

        -valitettavasti ns. journalismi ei enää toimi. Valtamedia vaikenee, ja peittelee asioita niin, kuin politikot haluaa !!
        - syy on se lehdistötuki, jolla lehdet ostetaan vaarattomiksi.....
        Ja Toimittajat pelkää työpaikaknsa puolesta... ei ole uskallusta enää tarttua asioihin, ongelmiin.
        Toimitaan vaan poltiikan ja idealismin marakatteina... Päätoimittajat on vasalleja.
        Nykyinen tiedonvälits on kuin NL aikaa Pravda
        - joka kertoi touuden !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe