Kouvolan paras kuntosali

Anonyymi

Nyt kun uusia kuntosaleja on ilmaantunut useita viime vuosina niin mikä on mielestäsi paras sali? Perusteluja kanssa kaivataan. Oma tuntuma nykyisestä järjestyksestä PTV,Powergym, Aktiivi, Easyfit , Fitness24Seven ... Kriteereinä pitäisin laitteiden tasoa, siisteyttä, viihtyisyyttä jne.

7

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole kaikkia kuntosaleja testannut, mutta treenaan Powergymillä. Tilaa treenata ja monipuolinen valikoima laitteita. En kaipaa sinne oikeastaan mitään
      Kesällä tukalan kuuma josta iso miinus!

• Anonyymi

Epäilemättä hyvä sali ja paljon tosissaan treenaavia. Hyvät treenikaverit on oikeastaan tärkein asia salin valinnassa.

• Anonyymi

Minulle riittää 24/7 . Siellä on hyvä ilmastointi,uudet laitteet ja puhdasta. Takana 30 v salilla käyntiä ja ikääkin jo reilusti niin treenit on jo aika kevyitä. Sen takia 24/7 sali sopii minulle. Kovalle treenaajalle sali ei riitä vaan suosittelen Poweria tai Vatasta.

• Anonyymi

Ja on edullinenkin tuo 24/7. Powerin 50e neljässä viikossa aivan järkyttävä hinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on edullinenkin tuo 24/7. Powerin 50e neljässä viikossa aivan järkyttävä hinta.

Tositreenaaja käy 5krt/viikko niin per/kerta ihan sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tositreenaaja käy 5krt/viikko niin per/kerta ihan sama

Paikka jossa on tosi treenaajia ja jossa hyvä ilmapiiri auttaa paljon tulosten kanssa. Kovilta treenaajilta saa ohjeita ja heiltä saa apua mm. varmistamaan nostoissa. Yksin treenatessa salilla jossa ei ole ketään muuta jää näistä pois. Aikoinaan oli hyvää meininkiä mm. Jäähallin painonnosto salissa ja Kanerviston aikaan Ykkösellä. Sali jossa pitäjänä on kovanluokan bodari tai voimanostaja tuo uskottavuutta ja häneltä saa neuvoja treenaamiseen.

• Anonyymi

Ptv gym on paras, siellä kuunnellaan ja arvostetaan asiakkaita 👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4946
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3516
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2963
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2767
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16