Kiinnostaisiko naisia perushieronnan lisäksi muukin rentoutus?
Hierontaa naisille
51
839
Vastaukset
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Kiinnotais😗 missä teet hierontaa?
- Anonyymi
Gerbiili kirjoitti:
Missäpäin oot? Voin kyllä ajella ja matkapöytä löytyy😊
Hyvinkäällä olen😗 oletko terve ja luotettava.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinkäällä olen😗 oletko terve ja luotettava.
100%:n luottamus ja olen terve😊
- Anonyymi
nimenomaan
- Anonyymi
kuin myös
- Anonyymi
Voi kyllä kiinnostaisi oikein perusteellinen hieronta ja antautua täysin ottamaan vastaan rentoutuksen.
- Anonyymi
Missäpäin hän vaikuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin hän vaikuttaa?
Itä-Uudellamaalla näin viikonloppuisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä [email protected], niin järjestetään ☺️
MIssäpäin olet ja onko sulla paikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita meiliä [email protected] niin sovitaan miten edetään😊
Postia lähetetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIssäpäin olet ja onko sulla paikka?
Vantaa. Löytyy paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaa. Löytyy paikka
Voih, olisi oiva sijainniltaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voih, olisi oiva sijainniltaan
Laita meiliä☺️
- Anonyymi
Länsi- Uudellamaalla on yksi 60 herrasmies, joka osaa hommansa, on käynyt luonani jo vuosia, aina täysi rentoutus.
- Anonyymi
😴🥴🤯
- Anonyymi
Perushieronta ei nyt tosiaan riitä, mitäs siihen muuhun retoutukseen kuuluisi? Tarttisin kunnon lujaotteisen käsittelyn, oon nimittäin melko kireenä.
- Anonyymi
kyllä täältä lähtisi ronskia hierontaa, sormia, nyrkkiä sisään, ehkä sidon sut käsistä ja jaloista hierontapöydälle, saatat saada raipasta kunnolla sit nain perseeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä täältä lähtisi ronskia hierontaa, sormia, nyrkkiä sisään, ehkä sidon sut käsistä ja jaloista hierontapöydälle, saatat saada raipasta kunnolla sit nain perseeseen.
😴🥴🤯
- Anonyymi
Mitä sä hölötät? Ota yhteyttä tai oo hiljaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt kuulostaa jo lupaavalta :) Et ole gerbiili, söpö pikku jyrsijä, vai...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt kuulostaa jo lupaavalta :) Et ole gerbiili, söpö pikku jyrsijä, vai...?
En todellakaan ole, aivan muuta. Missäpäin asustelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan ole, aivan muuta. Missäpäin asustelet?
Pääkaupunkiseudulla, entäs sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs jatketaan juttua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin
No jutellaanko kahdenkesken lisää mun rentouttamisesta :) Annatko sp-osoitteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jutellaanko kahdenkesken lisää mun rentouttamisesta :) Annatko sp-osoitteen?
Minkäs ikäinen nainen siellä muuten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs ikäinen nainen siellä muuten
Viisikymppinen, ettet vain ole liian nuori....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisikymppinen, ettet vain ole liian nuori....
muutaman vuoden nuorempi sinua. Täällä pyörii hyvin vähän viiskymppisiä pääkaupunkiseudun naisia hakemassa seuraa, joten suurella todennäköisyydellä olet sama nainen joka tupsahtaa viikottain näissä keskusteluissa. Oletko clouded....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muutaman vuoden nuorempi sinua. Täällä pyörii hyvin vähän viiskymppisiä pääkaupunkiseudun naisia hakemassa seuraa, joten suurella todennäköisyydellä olet sama nainen joka tupsahtaa viikottain näissä keskusteluissa. Oletko clouded....
Olenpa hyvinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenpa hyvinkin.
Arvatenkin, olemme joskus kirjoitelleet ja näyttäisit olevan todella aktiivisesti täällä saalistamassa. Onkohan jo koko karuselli käyty läpi? Passaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvatenkin, olemme joskus kirjoitelleet ja näyttäisit olevan todella aktiivisesti täällä saalistamassa. Onkohan jo koko karuselli käyty läpi? Passaan
Passaa vaan, ei ole saalista nirsoilijalle löytynyt tähänkään mennessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaan vielä asiaan levännein aivoin, tuntui sen verran hassulta tuo julkinen näpäyttely, tässä karusellissa kun on kuitenkin hyvin vähän miehiä jotka näyttäisi mitenkään osuvan mun tarpeisiin. Vähintäänkin asiallinen käytös toiselta osapuolelta on muuten niitä tärkeimpiä... Alkuvuodesta viimeksi oon edes kirjoitellut kenenkään kanssa ja tavannut en ketään, toivottavasti sua on lykästänyt paremmin . Jos me ollaan joskus privaatisti kirjoiteltu niin ihmettelen kyllä kuka mahdat olla.
No, kun nyt näköjään tämän naisen mainekin on liiallisella aktiivisuudella menetetty 🙄 , lienee paras luovuttaa ja jättää tämä foorumi niille naisille jotka ehkä ymmärtää mua paremmin naisia koskevat soveliaan seuranhaun säännöt...
Hyvää kesää ja saalistusonnea itse kullekin saalista vailla 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaan vielä asiaan levännein aivoin, tuntui sen verran hassulta tuo julkinen näpäyttely, tässä karusellissa kun on kuitenkin hyvin vähän miehiä jotka näyttäisi mitenkään osuvan mun tarpeisiin. Vähintäänkin asiallinen käytös toiselta osapuolelta on muuten niitä tärkeimpiä... Alkuvuodesta viimeksi oon edes kirjoitellut kenenkään kanssa ja tavannut en ketään, toivottavasti sua on lykästänyt paremmin . Jos me ollaan joskus privaatisti kirjoiteltu niin ihmettelen kyllä kuka mahdat olla.
No, kun nyt näköjään tämän naisen mainekin on liiallisella aktiivisuudella menetetty 🙄 , lienee paras luovuttaa ja jättää tämä foorumi niille naisille jotka ehkä ymmärtää mua paremmin naisia koskevat soveliaan seuranhaun säännöt...
Hyvää kesää ja saalistusonnea itse kullekin saalista vailla 🙂Laita meiliä [email protected]. Olisi kiva tutustua🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää kesää ja saalistusonnea itse kullekin saalista vailla 🙂Älä välitä tuosta ilkimyksestä. Onhan tuossa muitakin nautinnon tarjoajia. Voit vaikka yllättyä positiivisesti. Hyvää kesää 😘
- Anonyymi
Olen tarjoilija, ravintolan kassa, Ammatiltani. Olen
Yli 20 V tarjoillut kantanu painavia tarjottimia, Vaikea asento, erittäi isot rintani Tissit myös AIHEUTTAA ryhti virhe kipuja niskaa hartioihin, selkä lihaksi. Taka reidet pohkeet ovat tiukat pinkeet kovalla lattialla yli 20v kiireellä kävelty, Tarjottimen kanssa, Piikki korko kengillä 6cm korot. Jalat on Lihaksista pinkee tiukat KUTE etu
Reidet Reisi lihat. Ja Näistä työ terveyslääkäri suositellut myös. Urheilu koulutukset saannuta, kokenutta hierojaa. Olen 46v Rouva xxl Pullukka.
PIDÄN tarjoilija työstä, tehdä työtä, Asiakkaat vaihtuu. Mutta on raskas ammatti kiire sesonki
Aikaa on Helvetti hiestä Märkänä LIHV reisie välistä rellisesti sanottuna Vitun Haarat Alus housuista. Onnistui saaman urheiluhierojan. 35v
Jolla oli kokemusta tietoo aika paljon. Hän on
2v tehnyt töitä kanssani/meillä kotona /Että käynyt hänen luona 2/3 kertaa viikossa. Jalat reidet on hyvässä kunnossa. Kireys poissa Niska Hartia seutu vaati kuntoutusta, Että rintani Tissini
ON hierottu kiinteytety hieronnalla, noin puoli vuotta alussa meni. Kädet työntyi häpy lihoihi ja vaginan Vitun täysi valtaine hieronta orgasmeihi päättyen, Tämä puolitoista vuotta, 2/3 viikossa ollut tosi hierontaa, mutta kova kuntoiset urhelu
Hierojan kanssa NUSSIMISTA VITTUNI ON PERUUSTELISESTI HIEROTTI NUSSITTU IMETTY
KUTE VARMASTI OLEN KYRPÄÄ SAANUT SUUHUN POSKEENI LIMAT LASKETTU SUUHUNI/ TÄSTÄ EI MIEHENI TIEDÄ MITÄ VITTUNI SAA KUINKA KYRPÄÄ SAAN. OLEN TYYTYVÄINEN ROUVA VITTUUNI. KESKI SUOMESTA.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä uskon tämän, vaadin rentoutuksen olen niin hemmetin tiukassa jäpässä jäkissä. Niska hartia seutu, isot TISSIT Utareet Muodokas PYLLY Lihat, Etu, Taka Reidet. Pohkeet. En haluaisi hölöttää olethan luotettava kaikessa
Mitä teet hieronta Huoneessa käsittely jälkee
Jää vain meidän tietoo, alistun tulen luoksesi.
Sido minunut hieronta pöytää ota VITTUANI kuin haluat, Työnnä kätesi kourasi nyrkkisi VITTUUNI NUSSI NYRKILLÄ VITTUNI enkä pysty estämään sitä Vittuni tarvii sitä Työnä kyrpäsi Helvetin SONNI
PYLLYYNI NUSSI PANE MINUA PERÄSUOLEE
KUN SITÄ VAADIT OLENHAN TAAS YKSI
RVA. 46V LISÄÄ SINULLE KELLE OLET TÄMÄ
TEHNYT. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä uskon tämän, vaadin rentoutuksen olen niin hemmetin tiukassa jäpässä jäkissä. Niska hartia seutu, isot TISSIT Utareet Muodokas PYLLY Lihat, Etu, Taka Reidet. Pohkeet. En haluaisi hölöttää olethan luotettava kaikessa
Mitä teet hieronta Huoneessa käsittely jälkee
Jää vain meidän tietoo, alistun tulen luoksesi.
Sido minunut hieronta pöytää ota VITTUANI kuin haluat, Työnnä kätesi kourasi nyrkkisi VITTUUNI NUSSI NYRKILLÄ VITTUNI enkä pysty estämään sitä Vittuni tarvii sitä Työnä kyrpäsi Helvetin SONNI
PYLLYYNI NUSSI PANE MINUA PERÄSUOLEE
KUN SITÄ VAADIT OLENHAN TAAS YKSI
RVA. 46V LISÄÄ SINULLE KELLE OLET TÄMÄ
TEHNYT.kokenut fistaajamies tulisi mielellään hieromaan sua sisältäpäin. Hieron ensin pakaralihaksesi, sisäreitesi huolellisesti ja sitten siirryn sisäpuolellesi hieromaan vittuasi...sulla paikkaa? [email protected] saat hierojasi kiinni tarvittaessa 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tarjoilija, ravintolan kassa, Ammatiltani. Olen
Yli 20 V tarjoillut kantanu painavia tarjottimia, Vaikea asento, erittäi isot rintani Tissit myös AIHEUTTAA ryhti virhe kipuja niskaa hartioihin, selkä lihaksi. Taka reidet pohkeet ovat tiukat pinkeet kovalla lattialla yli 20v kiireellä kävelty, Tarjottimen kanssa, Piikki korko kengillä 6cm korot. Jalat on Lihaksista pinkee tiukat KUTE etu
Reidet Reisi lihat. Ja Näistä työ terveyslääkäri suositellut myös. Urheilu koulutukset saannuta, kokenutta hierojaa. Olen 46v Rouva xxl Pullukka.
PIDÄN tarjoilija työstä, tehdä työtä, Asiakkaat vaihtuu. Mutta on raskas ammatti kiire sesonki
Aikaa on Helvetti hiestä Märkänä LIHV reisie välistä rellisesti sanottuna Vitun Haarat Alus housuista. Onnistui saaman urheiluhierojan. 35v
Jolla oli kokemusta tietoo aika paljon. Hän on
2v tehnyt töitä kanssani/meillä kotona /Että käynyt hänen luona 2/3 kertaa viikossa. Jalat reidet on hyvässä kunnossa. Kireys poissa Niska Hartia seutu vaati kuntoutusta, Että rintani Tissini
ON hierottu kiinteytety hieronnalla, noin puoli vuotta alussa meni. Kädet työntyi häpy lihoihi ja vaginan Vitun täysi valtaine hieronta orgasmeihi päättyen, Tämä puolitoista vuotta, 2/3 viikossa ollut tosi hierontaa, mutta kova kuntoiset urhelu
Hierojan kanssa NUSSIMISTA VITTUNI ON PERUUSTELISESTI HIEROTTI NUSSITTU IMETTY
KUTE VARMASTI OLEN KYRPÄÄ SAANUT SUUHUN POSKEENI LIMAT LASKETTU SUUHUNI/ TÄSTÄ EI MIEHENI TIEDÄ MITÄ VITTUNI SAA KUINKA KYRPÄÄ SAAN. OLEN TYYTYVÄINEN ROUVA VITTUUNI. KESKI SUOMESTA..No voi. Minä vkl.na Keski Suomessa käymässä. Tarviiko hierontaa hartioihin? 47v 180 100 mies
Petri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi. Minä vkl.na Keski Suomessa käymässä. Tarviiko hierontaa hartioihin? 47v 180 100 mies
PetriHei Petri, Olen tämä tarjoilija Rouva, tarvitsen oikeesti rentouttavaa käsittelyä hierontaa,
Myöskin eroottista sexuaalista, hierontaa käsittelyä, Kuten totesin olen, niska hartia seutu, tosi kireet rasittuneet, ja reidet edestä takaa kuten pohkeet. Tarviin Petri hierontaa käsittelyä vielä jatkossakin, On Auto pääsen liikkumaan. On Asunto iso Tasokas. V. Saarel. Keski-Suomen Pohjois osa. Rakansimme Uuden Vapaa Ajan Hirsitalon erittäi hyvät
olosuhteet tehdä harrastaa mitä halutaa.
Ä:Koskella on Vara Asunto 2sio. Voidaan tarvittaessa olla J:KYLÄ Hotelissa. Kun
MINÄ OLEN TÄTÄ HALUNNUT OLEN VALMIS
KAIKEN MAKSAMAA MITÄ KULUJA ON.
JA KAIKESTA TYÖSTÄ, PITÄÄ, OLLA PITKÄ
KESTOINEN RENTOUTTAVA. OLEN VALMIS
MAKSAMAA ERTTÄIN HYVIN. EN OLE SIIVELLÄ ELÄJÄ ENKÄ PUMMI. MAKSAN OIKEIN HYVIN, JA KAIKKI SEXI VAGINAN VITUN KÄSITTELY HIERONTA VITUN RAJU KÄSITTELY TYÖ SIITÄ MAKSAN VARMASTI
HYVIN, NUSSIMINE PANEMINEN SE ON KAIKKI BONUSTA. OLEN ERITTÄI KIINNOSTUNUT. PETRI SINUSTA SINULLA ON MIEHEN MITAT PAINO. MUUTEN MIEHENI TIETÄÄ KAIKEN MEILLÄ TÄYSIN
YMMÄRRETTÄVÄ VAPAA SEXI. VIERAITTE
MIESTE KANSSA. ILMOITELKAA TÄÄLLÄ MITEN SAADAA YHTEYS TOISIIMME. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Petri, Olen tämä tarjoilija Rouva, tarvitsen oikeesti rentouttavaa käsittelyä hierontaa,
Myöskin eroottista sexuaalista, hierontaa käsittelyä, Kuten totesin olen, niska hartia seutu, tosi kireet rasittuneet, ja reidet edestä takaa kuten pohkeet. Tarviin Petri hierontaa käsittelyä vielä jatkossakin, On Auto pääsen liikkumaan. On Asunto iso Tasokas. V. Saarel. Keski-Suomen Pohjois osa. Rakansimme Uuden Vapaa Ajan Hirsitalon erittäi hyvät
MAKSAMAA ERTTÄIN HYVIN. EN OLE SIIVELLÄ ELÄJÄ ENKÄ PUMMI. MAKSAN OIKEIN HYVIN, JA KAIKKI SEXI VAGINAN VITUN KÄSITTELY HIERONTA VITUN RAJU KÄSITTELY TYÖ SIITÄ MAKSAN VARMASTI
HYVIN, NUSSIMINE PANEMINEN SE ON KAIKKI BONUSTA. OLEN ERITTÄI KIINNOSTUNUT. PETRI SINUSTA SINULLA ON MIEHEN MITAT PAINO. MUUTEN MIEHENI TIETÄÄ KAIKEN MEILLÄ TÄYSIN
MIESTE KANSSA. ILMOITELKAA TÄÄLLÄ MITEN SAADAA YHTEYS TOISIIMME.Tarjoilija rouva. Ota yhteyttä [email protected]
Hieron mielelläni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Petri, Olen tämä tarjoilija Rouva, tarvitsen oikeesti rentouttavaa käsittelyä hierontaa,
MIESTE KANSSA. ILMOITELKAA TÄÄLLÄ MITEN SAADAA YHTEYS TOISIIMME.Jyväskylässä olisi kokenut fistaajamies säännöllisiin tapaamisiin. Hieron sun jumit ensin perusteellisesti ja siirryn sitten intiimille alueillesi, mitään unohtamatta. [email protected] osoitteessa saat minuun tarvittaessa yhteyden 😘
- Anonyymi
Kik QwattroR
Klassinen hieronta
Kankaanpäässä - Anonyymi
48v savuton ja luotettava mies tarjoaa hierontaa naisille. Pks, Päijät-Häme ja itä uusimaa alueet. Toki pitempikin matka käy, autoilen.
Öljyhieronta sängyllä. Kevyesti tai mikäli paikat jumissa niin voimakkaammin. Ilmoittele itsestäsi niin otan yhteyttä. Klassista rentoutus hierontaa naisille. Liikun autolla sujuvasti sovittuun paikkaan. Savuton luotettava mies. Olen 48v.
Ilmoittele itsestäsi niin vaihdetaan sanaa. [email protected]
Eteläinen suomi.- Anonyymi
Tuskin tulee yhteydenottoja näiltä naisilta. Vai joku väittää saaneensa?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4243647Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944543180- 1301796
- 631769
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1071559- 611108
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261102En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321042Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39985SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul186960