On se vaarallinen virus kyllä. Pari kuukautta jyllännyt ja kymenlaaksossa 1 vanhus jo menehtyi eilen. Pysytään kaikki kotona ja maskit naamalla 24h.
Kovitti korona
17
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kannattaa siellä perämettässä seurata noita ulkomaidenkin uutisia.
- Anonyymi
Ei kiinnosta neuvostoliiton asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta neuvostoliiton asiat.
Sen verran kiinnostaa että kumpa kuolisivat kaikki
- Anonyymi
USA ssa menee rikki 100 000 kuollutta tänään ja koko maapallolla 350 000. Kouvolassa vaan jatkuu Koronan vähättely.
- Anonyymi
Aika mitätön määrä kuolleita koko maailman mittakaavassa, tuon verran kuolee koko ajan ihmisiä parissa päivässä. Kuolleet vielä pääasiassa perussairaita ikäihmisiä joilla päivät täysi muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika mitätön määrä kuolleita koko maailman mittakaavassa, tuon verran kuolee koko ajan ihmisiä parissa päivässä. Kuolleet vielä pääasiassa perussairaita ikäihmisiä joilla päivät täysi muutenkin.
Onkohan vielä täynmä se määrä minkä normaalit kausi influenssat tappaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan vielä täynmä se määrä minkä normaalit kausi influenssat tappaa?
On ylittynyt reippaasti. Euroopan ja USA n luvut on noin kahdelta kuukaudelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on juttu. Korolla harventaa henkilöitä joilla jo muutenkin maaliviiva häämöttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on juttu. Korolla harventaa henkilöitä joilla jo muutenkin maaliviiva häämöttää.
Iltalehdessä tänään uutinen 34 vuotiaasta hoikasta rokkarista. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0b80c792-262d-40a5-b275-37d683a3446e
- Anonyymi
Ja vieläkin. Influenssaan on rokote, koronaan ei. Ei kannata Kouvolassa vähätellä.
- Anonyymi
Silti enemmän kuollut lunssaan kun koronaan tänä vuonna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti enemmän kuollut lunssaan kun koronaan tänä vuonna.
Mistä tuollainen valeuutinen taas löytyi?
- Anonyymi
Ei Kouvolassa ihmiset koronaan kuole, ne kuolee tyhmyyteen.
- Anonyymi
Huomaa tosiaan kommentistasi.
- Anonyymi
Kyllä Maski kannattaa pitää jatkuvasti kotoa poistuttaessa. Ja hanskat myös ja pleksi. On se niiiiiin paljon kymenlaaksossa tappanut tää korona virus
- Anonyymi
Maski pitää olla Kouvolassa, parantaa se jo niin paljon ulkonäköäkin.
- Anonyymi
Patjasko täällä trollaa? :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569