Karanteeni

Anonyymi

Kävin karanteenivarastojen vähetessä Iisvedentiellä sijaitsevassa sekatavarakaupassa, Tokmanni, ostoksilla aamulla. Kaupassa oli paljon väkeä ja eipä juuri kukaan noudatanut etäisyysvälejä.
Kassajonossa ihmiset pakkautuvat tiivisti ja kassajonoon vanhempi nainen tunki itsensä keskelle jonoa kysyäkseen jotain tuotetta. Toinen kassamyyjä määräsi toiselta kassalta miehen keskelle toista jonoa kun kassakoneessa tai kortinlukijassa oli jokin vika. Kaljasalkun kanssa ukkeli änkesi keskelle jonoa, etuili.

S Marketissa meno oli toista. Kassoilla merkinnät turvaväleistä ja asiakkaat pysyttelivät kaukana toisistaan. Käsienpesupaikka käytössä ja käsidesiä.

Kun korona etenee SJ:lle tietää jo nyt, mistä paikasta tulee viruslinko.

11

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vali, Vali...

• Anonyymi

Tietäähän ne Tokmannin asiakkaat,.....

• Anonyymi

Ai... Onko Tokmanni avannut uuden sivuliikkeen Iisvedelle..? Minä olen käynyt Käpylässä sijaitsevassa Tokmannilla. Pitänee minunkin käydä siellä tutustumassa uuteen kauppaan.

• Anonyymi

Syntyperäinen Tokmannin asiakas ja tulevaisuudessakaan ei parempaa ilmeisesti odotettavissa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syntyperäinen Tokmannin asiakas ja tulevaisuudessakaan ei parempaa ilmeisesti odotettavissa ?

En ole syntynyt Tokmannilla vaan savusaunassa -40 luvulla. En ole myöskään vakiasiakas, käyn 1-2x kuukaudessa jotain pientä ostamassa. Hinnat samaa tasoa kuin muissakin Suonejoen kaupoissa mutta esim. vaatteiden laatu on lumpusta halppisstandartiin eli kokomerkinnät harvoin vastaavat EU:n standarteja koska halpapuodin laatuna halpamaissa harjoittelutöinä tehtyä tavaraa tms´.

• Anonyymi

Olisit aikoinaan ostanut bunkkeriisi riittävästi roinaa että selviät, pitikö lähteä ihmisten ilmoille panikoimaan.
      Kyllä huvittaa nämä maailmanlopun odottajat ihan järjetön paniikki ja hamstraus päällä vieläkin.

• Anonyymi

Odottele rauhassa, älä pelkää tartuntaa, ja irvistele tavallisille ihmisille. Kun mätäneviin keuhkoihisi pumpataan teho-osastolla ilmaa, olet jo tajuton. Jos satut jäämään henkiin, niin saatpahan sitten kehua, samalla mun yskit vammautuneista keuhkoistasi riekaleita, ettei virus sinua nujertanut. Tosin et ymmärrä, että sairaalahoitosi maksoi pari-kolmekymmentä tuhatta euroa, etkä työkyvyttömänä enää pysty maksamaan veroja. Onko sinulla sitten varaa aukoa päätäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odottele rauhassa, älä pelkää tartuntaa, ja irvistele tavallisille ihmisille. Kun mätäneviin keuhkoihisi pumpataan teho-osastolla ilmaa, olet jo tajuton. Jos satut jäämään henkiin, niin saatpahan sitten kehua, samalla mun yskit vammautuneista keuhkoistasi riekaleita, ettei virus sinua nujertanut. Tosin et ymmärrä, että sairaalahoitosi maksoi pari-kolmekymmentä tuhatta euroa, etkä työkyvyttömänä enää pysty maksamaan veroja. Onko sinulla sitten varaa aukoa päätäsi?

Itsepähän aloitit... ryömi vaan sinne bunkkeriin odottamaan maailmanloppua.
        Ihan suoraan sanottuna yksi pikku flunssa ei pelota pätkääkään, on tässä elämässä kovempiakin koettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsepähän aloitit... ryömi vaan sinne bunkkeriin odottamaan maailmanloppua.
        Ihan suoraan sanottuna yksi pikku flunssa ei pelota pätkääkään, on tässä elämässä kovempiakin koettu.

Huh huh. Oot sä sitten kova tyyppi. Ainoa pelko on varmaakin vain äiti kullan toruminen
        unohtuneesta hampaanpesusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh huh. Oot sä sitten kova tyyppi. Ainoa pelko on varmaakin vain äiti kullan toruminen
        unohtuneesta hampaanpesusta.

ei se haudasta paljon huutele...

• Anonyymi

aivan mahtava ketju tämä ,kuvaa hyvin suonenjokisten keskustelun tasoa .vaan on siinä hieman samanlaista kuin warkaudessa ,nimittäin tämä kauppojen täyttyminen ,lidl ,tokmanni ,carlsson ,prisma ,cm ,kaikki pullistelee vanhuksia ,käytös törkeää ,ei suojaimia ,yskitään kuin uhalla ja aivastellaan ,turvavälejä ei käytännössä koska aina joku punkero haluu lähelle. varkauden tautitilanteelle ei ole pohjaa ,koska he eivät testaa edes omaa väkeään ,mikäli ei testata voi valehdella nolla tartuntaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3155
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2882
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1906
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1741
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1595
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe