Jokos ihmisillä on päässyt unohtumaan tuo korona viirus? Kun katsoo kauppojen parkkipaikkoja autoja on yhtä paljon kuin ennen tuota koronaa. On myös havaittavissa kaupoissa välinpitämättömyyttä turvaväleistä. Juorutaan hyllyjen välissä ettei ohi tahdo päästä. Koskee molempia sukupuolia. Koskaan ei tiedä kuka on kantaja vaikka Oulainen ei vielä ole päässyt listoille koska alle viisi todettua tapausta. Kannattaisi kuitenkin varoa ja ottaa myös vastuuta kanssaihmisistä.
Korona ja vastuuntunto
3
90
Vastaukset
Ihminen on heikkoa lihaa ja murenee pois
https://www.youtube.com/watch?v=eCezgF5JWr0- Anonyymi
En käy aamuisin kaupassa, koska ajattelen että saavat riskiryhmän ihmiset käyttää tuon ajan omaan asiointiinsa. Sitä minä ihmettelen, kun käy S-marketissa mihin muuhun aikaan tahansa, niin aina on kassalla aivan älytön jono. Yksi kassa koittaa palvella ja kaveria hätyytetään kutsujärjestelmällä avuksi. Voisiko järjestää, niin että kassoja on sen verran, että ei jonot kasva. Oikeastaan kaikki kaupassa käyntiin liittyvä Korona ajan varovaisuus romuttuu tuohon jonottamiseen kassalle.
- Anonyymi
Totta turiset niinhän se asian laita on valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440