Jokos ihmisillä on päässyt unohtumaan tuo korona viirus? Kun katsoo kauppojen parkkipaikkoja autoja on yhtä paljon kuin ennen tuota koronaa. On myös havaittavissa kaupoissa välinpitämättömyyttä turvaväleistä. Juorutaan hyllyjen välissä ettei ohi tahdo päästä. Koskee molempia sukupuolia. Koskaan ei tiedä kuka on kantaja vaikka Oulainen ei vielä ole päässyt listoille koska alle viisi todettua tapausta. Kannattaisi kuitenkin varoa ja ottaa myös vastuuta kanssaihmisistä.
Korona ja vastuuntunto
3
107
Vastaukset
Ihminen on heikkoa lihaa ja murenee pois
https://www.youtube.com/watch?v=eCezgF5JWr0- Anonyymi
En käy aamuisin kaupassa, koska ajattelen että saavat riskiryhmän ihmiset käyttää tuon ajan omaan asiointiinsa. Sitä minä ihmettelen, kun käy S-marketissa mihin muuhun aikaan tahansa, niin aina on kassalla aivan älytön jono. Yksi kassa koittaa palvella ja kaveria hätyytetään kutsujärjestelmällä avuksi. Voisiko järjestää, niin että kassoja on sen verran, että ei jonot kasva. Oikeastaan kaikki kaupassa käyntiin liittyvä Korona ajan varovaisuus romuttuu tuohon jonottamiseen kassalle.
- Anonyymi
Totta turiset niinhän se asian laita on valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813192Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823639Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511319Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979