Titanic elokuva miten

Anonyymi

Osattu tehdä ja miten tuo hyvä leffa on tehty?

9

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy ohjaajalta.

Ite en erityisemmin ole innostunut po. rainasta. Toki joskus toisella silmällä katellut, mutta jotenkin mua nyppii kässärin lällärius, sekä se kaamea tunnuspiisi. Aiheesta ois saanut aika rajunkin dokkarityyppisen katastrofileffan.

Mutta noin yleisesti, rahalla saa ja hevosella pääsee. Toi on tehty hirmuisella budjetilla, näkyy jäljessä. Lavasteet, sen aikainen tietotekniikka, kovapalkkaiset näyttelijät jne. Niihin uppoaa fyrkkaa. Jossain suomessa ei tollasia tehdä, koska muutama sata miltsiä liian vähän fyrkkaa tekemiseen. Selinillä ja Harlinilla oli pikkasen yritystä tehdä pikkasen normaalia tyyriimpi Mannerheim-leffa, mutta ei saaneet rajoitusta kasaan. Ja sekään ei ois ollu Hollywoodtason budjetti, iso suomalaiseen kuitenkin.

Leffoissa, kuten kaikessa muussakin kyse aina rahasta. Se on iso riski tuotantoyhtiölle tehdä tyyris suurleffa, jos se floppaa, siinä kaatuu tekijöitä velkoihinsa. Vaan, isolla budjetilla sitten sitä hilloakin saapi. En muista, liekö toi leffs ollut Disneyn, vaiko minkä firman pisneksiä, ainakin se myi hyvin.

Nykyisin se hyvä puoli, teitotekniikka kehittynyt ja suomessa on osaamista, pelipuolella paljon näyttöjä, samaten vaikkapa JVG.n koronakeikka. Sitäpaitsi yhdet valopäät teki erittäin hyvin menestyneen pienenbudjetin leffan kuunatseists, joka nyt oli enenpi just tietotekniikkaa, ei lavasteita, ei kalliita näyttelijötä jne. Että sitä kautta voi olla mahdollistakin, joskus suomestakin tulee iso menestysleffa maailmalle. Sen vaan ei parane oikein olla suomenkielinen, se aika paha este, noh, englanniksi, tai vaikkapa kiinaksi sitten.

Nojoo, soita ohjaajalle, jos haluat tarkkaa analyysiä aloituksen rainasta. Pääosassa kuitenkin tuotantotiimi, joka hoidellut rahoitukset jne.

=DW=

• Anonyymi

Minä en edes viitsinyt käydä leffaa katsomassa kaikesta hypertksestä huolimatta. Minä tiesin jo ennakolta, kuinka siinä tulisi käymään.

• Anonyymi

Tuulen viemää - kuvan jälkeen seuraava joka jäi elämään samalla tavoi oli Titanic.
      Voiskohan Tuulen Viemääkin näyttää telkussa?

• Anonyymi

Studio altaassa uitettu leikki laivaa!🇳🇱🇳🇱🇳🇱

• Anonyymi

On se niin hyvä allas, että Titanicin merenpohjan kuvauskohtaus kelpasi venäläisille omittavaksi ja joku lapsi sen paljasti. 😉

• Anonyymi

Amerikkalaista höttöä, ei pahemmin kiinnosta, nähty on kyllä aikanaan.

• Anonyymi

No. Ensinnäkin pop ikonimme Reetu Frederick Sysimetsä lauloi Titanic biisin sinne pohjaksi ja sitten filmiryhmä alkoi filmaamaan kun saivat Leo Kaprin ja mikä-se-toinen-oli pääosiin.

• Anonyymi

Aloittaja on oikiassa ja minä olen samaa mieltä, se on tosijaan hyvä elokuva ja AMMATTITAIDOLLA tehty. Huippu viihde artisti Mikko Kivinenkin totesi jossain haastattelusa että siinä elokuvassa tulee loppukohtauksessa aina tippa linssiin, raavas mies liikttuu niin se myös minuakin herkistää. mutta asijasta kolmanteen, moni ei varmaan ole ollut tietonen että sitä filmauksen " jäävuorta" on ollut myynissä ! Tämmöinen yritys kuin Julien`s Auction myy filmitähtien , pukuja,kenkijä, laukkuja ja myös elokuvien rekvisiittaa, sielä oli myös myynissä tätä " jäätä " pieninä paloina ! En nyt satu muistamaan paljonko oli hin taa tuole nyrkin kokosella möhkäleelä. Ehkä 10- 20 $ siis missasin tään keissin. Myös sellanen firma kuin 1 Stdibis myy näitä " ulkomaan pellejen " tavaroita ja julisteita & seteraa. ( siis kalliita tyroksen paloja )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on oikiassa ja minä olen samaa mieltä, se on tosijaan hyvä elokuva ja AMMATTITAIDOLLA tehty. Huippu viihde artisti Mikko Kivinenkin totesi jossain haastattelusa että siinä elokuvassa tulee loppukohtauksessa aina tippa linssiin, raavas mies liikttuu niin se myös minuakin herkistää. mutta asijasta kolmanteen, moni ei varmaan ole ollut tietonen että sitä filmauksen " jäävuorta" on ollut myynissä ! Tämmöinen yritys kuin Julien`s Auction myy filmitähtien , pukuja,kenkijä, laukkuja ja myös elokuvien rekvisiittaa, sielä oli myös myynissä tätä " jäätä " pieninä paloina ! En nyt satu muistamaan paljonko oli hin taa tuole nyrkin kokosella möhkäleelä. Ehkä 10- 20 $ siis missasin tään keissin. Myös sellanen firma kuin 1 Stdibis myy näitä " ulkomaan pellejen " tavaroita ja julisteita & seteraa. ( siis kalliita tyroksen paloja )

Minulla on pakastimessa lokerollisia jääpaloja. Myyn niitä euron kappale. Pyöräytän nimmarinkin jos joku tahtoo.
        Kotielokuvasta Hitaanmix

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5963
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2111
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1892
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1448
    Aihe