On ihana , ketkä saavat onnitella äitejään ja mummojaan edes puhelimitse näin korona-aikana
Onnittelut äideille ja mummoille
4
187
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kaikki eivät valitettavasti saa onnitteluja millään tavalla välittää, koska esim. avioerotapauksissa voi esim. minia tai vävy kieltää kokonaan lasten tapaamisen isovanhempiin ,eivätkä halua olla missään tekemisissä toisen suvun kanssa. Ja varsinkin , jos vielä on tehty laillinen päätös yhteishuoltajuudesta.Pienet lapset ovat syyttömiä aikuisten riitoihin. Voisiko lapsiasiavaltuutettu auttaa ! Kenen pitäisi hävetä. Sivusta seurannut...
- Anonyymi
Hyvin kirjoittettu avioero tilanteet. Mutta on tilanteita aikuinen lapsi äidillä ja väsyy,pala lopuun jatkuvana hoito vastuna olememisessa. Lopulta ei jaksa. Mustamaalatan ja valehdelan äidin pälle.Raivotaan näitä lapsia et sitten enää näe.Jossain se mumojen raja kulkee ja eläke ei riitä vaipat tuteli yö valvomiset lapsen lapsen kanssa ja kun lisää tupataan. Kolmas kun tulossa en jaksanut. voin toki hyvin,en näe enää nälkää.Kun aikuinen lapsi ei pussisani syömässä suuri tulosena puolison kanssa.
Onnittelut myös kaikille äideille ja erityisesti mummoille, joita meillä täällä Lieksassa onkin ihan palkitsemiseen asti.
Meillä tosin skinhedien ja Odinin sotilaiden mummoja mutta hyvin ovat turvallisuudesta ja hyvinvoinnista huolta pitäneet- Anonyymi
Mun lapsen lapset täysi-ikäiset ei koskan onittele mua. Kun en ole insta en F.B. Ei edes sytymäpäivänä,mun kanssa kun eivät saa näkyvyttä some!.Mutta sisartani kyllä, kun se on F,B, Saavat näkyvyyttä kuinka hyviä ihmisiä ovat siellä F.B.Ne täysikäset lapsen lapset.Kuin sisareni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914