On ihana , ketkä saavat onnitella äitejään ja mummojaan edes puhelimitse näin korona-aikana
Vastaukset 4
- Anonyymi
Mutta kaikki eivät valitettavasti saa onnitteluja millään tavalla välittää, koska esim. avioerotapauksissa voi esim. minia tai vävy kieltää kokonaan lasten tapaamisen isovanhempiin ,eivätkä halua olla missään tekemisissä toisen suvun kanssa. Ja varsinkin , jos vielä on tehty laillinen päätös yhteishuoltajuudesta.Pienet lapset ovat syyttömiä aikuisten riitoihin. Voisiko lapsiasiavaltuutettu auttaa ! Kenen pitäisi hävetä. Sivusta seurannut...
- Anonyymi
Hyvin kirjoittettu avioero tilanteet. Mutta on tilanteita aikuinen lapsi äidillä ja väsyy,pala lopuun jatkuvana hoito vastuna olememisessa. Lopulta ei jaksa. Mustamaalatan ja valehdelan äidin pälle.Raivotaan näitä lapsia et sitten enää näe.Jossain se mumojen raja kulkee ja eläke ei riitä vaipat tuteli yö valvomiset lapsen lapsen kanssa ja kun lisää tupataan. Kolmas kun tulossa en jaksanut. voin toki hyvin,en näe enää nälkää.Kun aikuinen lapsi ei pussisani syömässä suuri tulosena puolison kanssa.
Onnittelut myös kaikille äideille ja erityisesti mummoille, joita meillä täällä Lieksassa onkin ihan palkitsemiseen asti.
Meillä tosin skinhedien ja Odinin sotilaiden mummoja mutta hyvin ovat turvallisuudesta ja hyvinvoinnista huolta pitäneet- Anonyymi
Mun lapsen lapset täysi-ikäiset ei koskan onittele mua. Kun en ole insta en F.B. Ei edes sytymäpäivänä,mun kanssa kun eivät saa näkyvyttä some!.Mutta sisartani kyllä, kun se on F,B, Saavat näkyvyyttä kuinka hyviä ihmisiä ovat siellä F.B.Ne täysikäset lapsen lapset.Kuin sisareni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43777Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432