Heissuli! Mitenkäs teillä sujuu äitienpäivän vietto näin koronan aikaan.. ?
Itse lähetin postitse lahjan ja soitin puhelimitse onnittelut.
Äitienpäivää!
98
54
Vastaukset
- Anonyymi
Kukkia äidin haudalle.
Missäs kaikki ovat.. ?
artagnan kirjoitti:
No tota... Joku ainaskin googlaa itselleen peilipöytää enkä se oo mä :D
Aijaa, olisikohan se Ariel..?
- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
No tota... Joku ainaskin googlaa itselleen peilipöytää enkä se oo mä :D
https://www.kshuonekalut.fi/fi/tuote/18715814
Apua arvon neidille;)
Tämän edessä kelpaa laittautua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.kshuonekalut.fi/fi/tuote/18715814
Apua arvon neidille;)
Tämän edessä kelpaa laittautua!Opiskelijan kukkarolle aika tyyris!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelijan kukkarolle aika tyyris!
Ite tyytyisin vaan parin euron käsipeiliin:D
Sunflower - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelijan kukkarolle aika tyyris!
Hemmetti soikoon ostaisin kalusteliikkeen tyhjäksi jos käsipuolessa olisi tuon tason nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Ite tyytyisin vaan parin euron käsipeiliin:D
SunflowerNo kyllä se on hyvä myös. On minullakin käsipeili esim. laukussa.. 😀
Anonyymi kirjoitti:
Hemmetti soikoon ostaisin kalusteliikkeen tyhjäksi jos käsipuolessa olisi tuon tason nainen.
No huh huh.. Ei tavaroilla tarvitse lahjoa naista.. 😕
- Anonyymi
Kittiechihunen kirjoitti:
No huh huh.. Ei tavaroilla tarvitse lahjoa naista.. 😕
No en panis pahakseni jos löytyis jostaki semmoinen jätkä. Tykkäisin hemmottelusta ku en oo siihen tottunu:)
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
No en panis pahakseni jos löytyis jostaki semmoinen jätkä. Tykkäisin hemmottelusta ku en oo siihen tottunu:)
SunflowerToki mies saa hemmotella lahjoilla, mutta ei se ole se tärkein asia parisuhteessa.
- Anonyymi
Toki mies saa hemmotella lahjoilla, mutta ei se ole se tärkein asia parisuhteessa.
No ei tietenkään, mutta kiva ois semmoinen huomioiminen esim. synttärinä:)
No ei tietenkään, mutta kiva ois semmoinen huomioiminen esim. synttärinä:)
SunflowerAivan, joo, kyllä juhlapäivää voi juhlistaa lahjalla tai vaikka hyvällä ruualla vaikkapa? 🙂
Sain mieheltäni viime synttäreinä kännykän, oli yllätys, kun en ollut mitään pyytänyt. ❤️- Anonyymi
Aivan, joo, kyllä juhlapäivää voi juhlistaa lahjalla tai vaikka hyvällä ruualla vaikkapa? 🙂
Sain mieheltäni viime synttäreinä kännykän, oli yllätys, kun en ollut mitään pyytänyt. ❤️No toi on kyllä hiton mahtava lahja, ei sillä sun miehellä ois veljiä?;) No tsoukilla vaan kysyin:)
No toi on kyllä hiton mahtava lahja, ei sillä sun miehellä ois veljiä?;) No tsoukilla vaan kysyin:)
SunflowerOli kyllä mukava ja yllättävä lahja. ❤️ Voi, on minun miehellä isoveli, mutta valitettavasti parisuhteessa.
No sä teit tismalleen niinkuin mäki :) Ku en mä viitsinyt lähtee hakemaan landelle koronaa nii mä vaan jutskasin puhelimessa ja lähetin paketin. Ollaankos me ny sillai snadisti sukulaissielui? :D
No juu.. Ei voi reissata, niin pakko oli soittaa äitienpäivä onnittelut ja laittaa lahja postin kautta.. Ikävä on porukoita.. ☹️
No juu.. Ei voi reissata, niin pakko oli soittaa äitienpäivä onnittelut ja laittaa lahja postin kautta.. Ikävä on porukoita.. ☹️
Ulkoilu on kivaa..
Aurinko paistaa.
Moi kittie
- Anonyymi
En oo mikään kokkaajatyyppi joten hain kaupasta kakun:) Hitosti oli porukkaa kaupoissa lauantaina, yksikin muija yski suoraan päin näköä eikä turvaväleistä ollu tietookaan.
SunflowerOliko hyvää kakkua? Joo, ihmiset on kyllä vähän huonoja pitämään turvaväliä, sekä yskimään poispäin..
- Anonyymi
Oliko hyvää kakkua? Joo, ihmiset on kyllä vähän huonoja pitämään turvaväliä, sekä yskimään poispäin..
Kai ite tehty ois ollu parempaa:) Toi korona leviää taatusti tuommoisissa marketeissa, porukka tunki toistensa iholle mutta kassajonossa pitivät kummiski turvavälin:D Ei hitto!
Sunflower
Milloinhan Tinttuliina palaisi palstalle.. ?
- Anonyymi
Toivotaan että palaa:) Koitetaan kuiteskin olla painostamatta.
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että palaa:) Koitetaan kuiteskin olla painostamatta.
Tottakai, en tarkoittanut painostaa. Ikävä ja huoli vaan..
- Anonyymi
No itekkin rupean olemaan huolestunut, ku mitään vakavaa ei ois sattunu:(
Sunflower - Anonyymi
ilmannimiiä kirjoitti:
Hyvä että olet käynyt koiran kanssa lenkillä
Kappas vaan Ilmannimi:) Kiva nähdä! Toi ulkoilu maistuis itellekki enempi ku vähän vaan lämpenis noi säät.
Sunflower ilmannimiiä kirjoitti:
Hyvä että olet käynyt koiran kanssa lenkillä
No juu, onhan se ulkoilu kivaa, vaikka ei meidän vuffe jaksa pitkään kävellä huonojen polviensa takia mutta happihyppely tekee hyvää kuitenkin. Mutta sää saisi lämmetä kunnolla, helteitä odotellessa.. Olen vilukissa..
No juu, onhan se ulkoilu kivaa, vaikka ei meidän vuffe jaksa pitkään kävellä huonojen polviensa takia mutta happihyppely tekee hyvää kuitenkin. Mutta sää saisi lämmetä kunnolla, helteitä odotellessa.. Olen vilukissa..
Tärkeitä on että käy lenkillä.
Ja ulkonaAnonyymi kirjoitti:
Kappas vaan Ilmannimi:) Kiva nähdä! Toi ulkoilu maistuis itellekki enempi ku vähän vaan lämpenis noi säät.
SunflowerKylmä siellä on mutta aurinko paistaa.
- Anonyymi
Sama täällä, pitää olla hiton lämmintä että tarkenee. Pitäis lyödä muijalta taju kankaalle että sais kesällä uiskentelemaan meriveteen:)
Sunflower - Anonyymi
ilmannimiiä kirjoitti:
Kylmä siellä on mutta aurinko paistaa.
No nyt jo menettelee ku valikoi aurinkoisen seinustan:)
Sama täällä, pitää olla hiton lämmintä että tarkenee. Pitäis lyödä muijalta taju kankaalle että sais kesällä uiskentelemaan meriveteen:)
SunflowerEn ole mennyt veteen sitten koulun uintipakko liikunnan.. Pelkäsin uimista ja palelin kunnolla, olin ihan sininen.. ☹️ Olin eri altaassa kuin muut ja pikkasen osasin räpiköidä matalassa vedessä.. Ikinä ei ope tullut tsemppaamaan, eikä luokkatoverit.. 😢 Sori vuodatus..
- Anonyymi
En ole mennyt veteen sitten koulun uintipakko liikunnan.. Pelkäsin uimista ja palelin kunnolla, olin ihan sininen.. ☹️ Olin eri altaassa kuin muut ja pikkasen osasin räpiköidä matalassa vedessä.. Ikinä ei ope tullut tsemppaamaan, eikä luokkatoverit.. 😢 Sori vuodatus..
No itelläni oli just sama homma. Karvat nousi pystyyn ku kerrottiin, että seuraavalla viikolla on uinnin kaksoistunti. Olla aina sönkkäämässä opettajalle, että en osaa uida. Ope sitten siihen, että täähän on merikaupunki että miten toi on mahdollista, ettet osaa? Muut muijat siinä sitten ympärillä tirskumassa. Kierrän ton vesiveijarinki nykyään hiton kaukaa:(
No itelläni oli just sama homma. Karvat nousi pystyyn ku kerrottiin, että seuraavalla viikolla on uinnin kaksoistunti. Olla aina sönkkäämässä opettajalle, että en osaa uida. Ope sitten siihen, että täähän on merikaupunki että miten toi on mahdollista, ettet osaa? Muut muijat siinä sitten ympärillä tirskumassa. Kierrän ton vesiveijarinki nykyään hiton kaukaa:(
SunflowerOn se kumma kun ei jumppamaikat ymmärrä että kaikki eivät ole uimareita tai että jotkut juuri pelkää uimista ja vettä.. 😕 Kaikkia oppilaita pitäisi kuitenkin jaksaa opettaa ja tukea.
Moi Kittie... Ei ole ollut oikein kirjottelufiilistä, kun suru on ollut niin järkyttävä 😔
Kiitos Kittie, Artsi ja Sunflower myötäelämisestä. Lämmittää mieltä tän kaiken keskellä ❤ Lemmikistä kun tulee niin rakas, ei luopuminen ole helppoa.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Moi Kittie... Ei ole ollut oikein kirjottelufiilistä, kun suru on ollut niin järkyttävä 😔
Kiitos Kittie, Artsi ja Sunflower myötäelämisestä. Lämmittää mieltä tän kaiken keskellä ❤ Lemmikistä kun tulee niin rakas, ei luopuminen ole helppoa.Luin jostakin että lemmikin kuolema voi olla tasan yhtä kova paikka ku menettäis perheenjäsenen:( Koita kuiteski nähdä valoa tunnelin päässä:)
Sunflower - Anonyymi
On se kumma kun ei jumppamaikat ymmärrä että kaikki eivät ole uimareita tai että jotkut juuri pelkää uimista ja vettä.. 😕 Kaikkia oppilaita pitäisi kuitenkin jaksaa opettaa ja tukea.
Ite vierastin muutenki tota uppo-outojen eessä alastomana oloa. Toinen inhokki oli noi joukkuepelit, oli se hemmetin nöyryytys joutua joka kerta viimeisenä joukkueisiin:(
Sunflower tinttu-liina kirjoitti:
Kiitos Kittie, Artsi ja Sunflower myötäelämisestä. Lämmittää mieltä tän kaiken keskellä ❤ Lemmikistä kun tulee niin rakas, ei luopuminen ole helppoa.Kurja kuulla..
Ota aikaa itsellesi ja tee jotain mikä piristää sinua..tinttu-liina kirjoitti:
Kiitos Kittie, Artsi ja Sunflower myötäelämisestä. Lämmittää mieltä tän kaiken keskellä ❤ Lemmikistä kun tulee niin rakas, ei luopuminen ole helppoa.Ethän Tinttu-Liina anna surun musertaa sua. Koska jos sun rakas kissa kykenisi esittämään sulle toiveen, se tahtoisi sun muistelevan pelkästään teidän hyviä ja onnellisia hetkiä. Ei se haluaisi elää sun ajatuksissa suruna ja luopumisen tuskana... ♡♡♡♡♡♡
Sen sijaan se käpertyisi sun syliin kehräämään, ja kertoisi eläneensä hyvän ja onnellisen kissanelämän sun huomassa. Mutta tästä eteenpäin, se sanoisi elävänsä sun muistoissa... ♡♡♡♡♡♡
Niissä kun se voi olla edelleen sun luona... ♡♡♡♡♡♡Kittiechihunen kirjoitti:
En ole mennyt veteen sitten koulun uintipakko liikunnan.. Pelkäsin uimista ja palelin kunnolla, olin ihan sininen.. ☹️ Olin eri altaassa kuin muut ja pikkasen osasin räpiköidä matalassa vedessä.. Ikinä ei ope tullut tsemppaamaan, eikä luokkatoverit.. 😢 Sori vuodatus..
Mun kokemukset ovat sitten täysin päinvastaisia. Opetin mun liikunnanopettajalle uintitekniikkaa, koska kaikki muut tytöt yleensä lintsasivat, kun meillä oli uintia... (◕‿◕✿)
- Anonyymi
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Ethän Tinttu-Liina anna surun musertaa sua. Koska jos sun rakas kissa kykenisi esittämään sulle toiveen, se tahtoisi sun muistelevan pelkästään teidän hyviä ja onnellisia hetkiä. Ei se haluaisi elää sun ajatuksissa suruna ja luopumisen tuskana... ♡♡♡♡♡♡
Sen sijaan se käpertyisi sun syliin kehräämään, ja kertoisi eläneensä hyvän ja onnellisen kissanelämän sun huomassa. Mutta tästä eteenpäin, se sanoisi elävänsä sun muistoissa... ♡♡♡♡♡♡
Niissä kun se voi olla edelleen sun luona... ♡♡♡♡♡♡Joku våitti, että autoni antennissa roikkuu Kitti-Katin kissanhäntä. Ei pidä paikkaansa. Ne ovat oravan häntiä. Kerään kaduilta ja teiltä kaikki auton alle jääneet "raadot". Puolen vuoden aikana olen poiminut 6 oravaa, kaksi kissaa, ketun, ja kymmeniä lintuja ym. "Karvaeläimiltä" katkaisen hännän, ja laitan sen (ne) lepattamaan maskottina, amulettina, onnenkaluna autoni antenniin. Raadot hautaan lähimetsään...
Kenties jonakin kauniina päivänä autoni antennissa roikkuu kissan häntä. Roikkuihan siinä pitkän aikaa ketun häntä, mutta poistin "karan", kun tiaiset ym pönttölinnut nyppivät karvoja pesäpönttöönsä. Nyt on toisen oravan häntä lähes puoliksi nypitty. Onhan meneillään paras pesäntekoaika...
Kukaan ei ole tätä paheksunut - päin vastoin ovat kehuneet hymy huulillaan. Viimeksi äsken K-Marketin pihalla. Vain eräs tämän sivuston kateellinen kakkiainen on täällä vitttuillut ja vinoillut. Mutta niinhän sälli tekee joka tapauksessa. Jos minä tai kuka tahansa sanoo vaikkapa "huomenta", niin tämä sairas tyyppi sanoo, että nyt on ilta, hah hah haaa!!!... Anonyymi kirjoitti:
Joku våitti, että autoni antennissa roikkuu Kitti-Katin kissanhäntä. Ei pidä paikkaansa. Ne ovat oravan häntiä. Kerään kaduilta ja teiltä kaikki auton alle jääneet "raadot". Puolen vuoden aikana olen poiminut 6 oravaa, kaksi kissaa, ketun, ja kymmeniä lintuja ym. "Karvaeläimiltä" katkaisen hännän, ja laitan sen (ne) lepattamaan maskottina, amulettina, onnenkaluna autoni antenniin. Raadot hautaan lähimetsään...
Kenties jonakin kauniina päivänä autoni antennissa roikkuu kissan häntä. Roikkuihan siinä pitkän aikaa ketun häntä, mutta poistin "karan", kun tiaiset ym pönttölinnut nyppivät karvoja pesäpönttöönsä. Nyt on toisen oravan häntä lähes puoliksi nypitty. Onhan meneillään paras pesäntekoaika...
Kukaan ei ole tätä paheksunut - päin vastoin ovat kehuneet hymy huulillaan. Viimeksi äsken K-Marketin pihalla. Vain eräs tämän sivuston kateellinen kakkiainen on täällä vitttuillut ja vinoillut. Mutta niinhän sälli tekee joka tapauksessa. Jos minä tai kuka tahansa sanoo vaikkapa "huomenta", niin tämä sairas tyyppi sanoo, että nyt on ilta, hah hah haaa!!!...Mahdatkohan muistella mun poistettua kirjoitusta, jossa kerroin sun ajelevan kaupungilla ketunhäntä tuulessa viipottaen? Toivottavasti et löydä mistään kuollutta lehmän raatoa, koska sitten sun antennista kuuluisi takuulla naks, haha... Sitäpaitsi en ole sälli, vaan kuulun kategoriaan "pissiäiset", haha...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku våitti, että autoni antennissa roikkuu Kitti-Katin kissanhäntä. Ei pidä paikkaansa. Ne ovat oravan häntiä. Kerään kaduilta ja teiltä kaikki auton alle jääneet "raadot". Puolen vuoden aikana olen poiminut 6 oravaa, kaksi kissaa, ketun, ja kymmeniä lintuja ym. "Karvaeläimiltä" katkaisen hännän, ja laitan sen (ne) lepattamaan maskottina, amulettina, onnenkaluna autoni antenniin. Raadot hautaan lähimetsään...
Kukaan ei ole tätä paheksunut - päin vastoin ovat kehuneet hymy huulillaan. Viimeksi äsken K-Marketin pihalla. Vain eräs tämän sivuston kateellinen kakkiainen on täällä vitttuillut ja vinoillut. Mutta niinhän sälli tekee joka tapauksessa. Jos minä tai kuka tahansa sanoo vaikkapa "huomenta", niin tämä sairas tyyppi sanoo, että nyt on ilta, hah hah haaa!!!...Våitti? Eikös se ole voitti vaan?
Mun kokemukset ovat sitten täysin päinvastaisia. Opetin mun liikunnanopettajalle uintitekniikkaa, koska kaikki muut tytöt yleensä lintsasivat, kun meillä oli uintia... (◕‿◕✿)
Se on hienoa että olet hyvä uimaan. Itse en pinnannut uinnista, vaikka en siitä pitänyt.. Olin kiltti ja hiljainen koululainen.
tinttu-liina kirjoitti:
Kiitos Kittie, Artsi ja Sunflower myötäelämisestä. Lämmittää mieltä tän kaiken keskellä ❤ Lemmikistä kun tulee niin rakas, ei luopuminen ole helppoa.Ymmärrän tunteesi.. Lemmikin kuolema on kovaa.. Voimia sinulle. ❤️
- Anonyymi
Se on hienoa että olet hyvä uimaan. Itse en pinnannut uinnista, vaikka en siitä pitänyt.. Olin kiltti ja hiljainen koululainen.
Ite pinnasin silloin tällöin, kerrankin ope kurvaili vastaan ku häippäisin uimahallilta:(
Sunflower - Anonyymi
Toi tekee muutes hyvää vaan ku pääsee kertomaan, että ei kantsi pyytää anteeksi:)
Toi tekee muutes hyvää vaan ku pääsee kertomaan, että ei kantsi pyytää anteeksi:)
SunflowerNiin kai on kai hyvä puhua, vaikka tuskin nuo koulujutut ketään kiinnostaa.. Monesti ne kyllä pyörii mielessä, kun koulussa olo oli kurjaa..
Anonyymi kirjoitti:
Ite pinnasin silloin tällöin, kerrankin ope kurvaili vastaan ku häippäisin uimahallilta:(
SunflowerVoi ei, olipas huono tuuri! Ala-asteella muuten koko luokka jäi kerran jälki istuntoon, kun olivat kiusanneet yhtä luokan uutta tulokasta.. Minä olin ainut joka ei ollut tehnyt mitään. .
- Anonyymi
Niin kai on kai hyvä puhua, vaikka tuskin nuo koulujutut ketään kiinnostaa.. Monesti ne kyllä pyörii mielessä, kun koulussa olo oli kurjaa..
No ite tykkään niin että on terapeuttista avautua kouluajoista. Tykkään kertoa mutta myöski kuulla:)
Sunflower - Anonyymi
Voi ei, olipas huono tuuri! Ala-asteella muuten koko luokka jäi kerran jälki istuntoon, kun olivat kiusanneet yhtä luokan uutta tulokasta.. Minä olin ainut joka ei ollut tehnyt mitään. .
Käppäilin just sinne suuntaan missä toi muija asui:) Ei hitto:D Itteeniki kiusattiin ku en ollu mikään suosittu vaan semmoinen harmaavarpunen:/
Käppäilin just sinne suuntaan missä toi muija asui:) Ei hitto:D Itteeniki kiusattiin ku en ollu mikään suosittu vaan semmoinen harmaavarpunen:/
SunflowerTuo koulukiusaaminen on todella ikävä juttu! Se kun voi kovasti vaikuttaa vielä vuosien jälkeen, sekä tekee ihmiselle paljon hallaa.. ☹️
Tuskin olet mikään harmaavarpunen, itsekin luulin olevani ruma, mutta ihan ok näköinen. Minua kiusattiin vaan koska olin tosi ujo ja arka. 😕Surullista lukea kirjoituksesi...
Siis voiko yhteisen ystävän tukemisestakin olla kateellinen jos kokee toisen tukisanat 'paremmiksi'....?
Näköjään voi, en ymmärrä sua alkuunkaan...Älkää riidellä, ollaan ystäviä täällä. Sunflower, sinussa ei ole vikaa, ole oma itsesi, kaunis ja järkevä nainen.
Ei kannata olla kateellinen, ei siitä mitään hyödy. Kaikissa meissä on kauneutta ulkoisesti ja sisäisesti. Ja kaikkien luonteessa on omat hyvät puolensa.
Ja parempi olla ystäviä kuin riidellä, ystävyys on hyvä asia, samoin se että arvostaa kaikkia sellaisena kuin on
Nyt Sunflower häntä pystyyn!
Ja kyllä Tinttuliina varmasti arvosti kaikkien huolenpitoa.- Anonyymi
Toljanter kirjoitti:
Surullista lukea kirjoituksesi...
Siis voiko yhteisen ystävän tukemisestakin olla kateellinen jos kokee toisen tukisanat 'paremmiksi'....?
Näköjään voi, en ymmärrä sua alkuunkaan...No tuntuiskos siltä että tahtoisit ystävystyä vai miksi on halu ymmärtää? Katsos ku ei oikein avautunu toi hommeli?
Sunflower - Anonyymi
Älkää riidellä, ollaan ystäviä täällä. Sunflower, sinussa ei ole vikaa, ole oma itsesi, kaunis ja järkevä nainen.
Ei kannata olla kateellinen, ei siitä mitään hyödy. Kaikissa meissä on kauneutta ulkoisesti ja sisäisesti. Ja kaikkien luonteessa on omat hyvät puolensa.
Ja parempi olla ystäviä kuin riidellä, ystävyys on hyvä asia, samoin se että arvostaa kaikkia sellaisena kuin on
Ja kyllä Tinttuliina varmasti arvosti kaikkien huolenpitoa.Nätisti sanottu, kiitti, oot tosi hyväsydämminen:)
Nätisti sanottu, kiitti, oot tosi hyväsydämminen:)
SunflowerEipä kestä! ❤️🙂
Hyi vitsi kun olet lipevä vanha ukko.. 🤮 Välillä haukutaan, valehdellaan, ollaan itserakas ja sitten yritetään leperrellä.. Hyi vattu!! Luuletko tosiaan että Ariel sinun syliisi kapsahtaa?
- Anonyymi
Hyi vitsi kun olet lipevä vanha ukko.. 🤮 Välillä haukutaan, valehdellaan, ollaan itserakas ja sitten yritetään leperrellä.. Hyi vattu!! Luuletko tosiaan että Ariel sinun syliisi kapsahtaa?
Taitaa olla maailman kirjat sekaisin kun majuri evp kaveeraa bikinimissin kanssa!
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla maailman kirjat sekaisin kun majuri evp kaveeraa bikinimissin kanssa!
Sekaisin se on.. Hyi yök!🤮 Jättäisi ihmiset rauhaan...
Ethän Tinttu-Liina anna surun musertaa sua. Koska jos sun rakas kissa kykenisi esittämään sulle toiveen, se tahtoisi sun muistelevan pelkästään teidän hyviä ja onnellisia hetkiä. Ei se haluaisi elää sun ajatuksissa suruna ja luopumisen tuskana... ♡♡♡♡♡♡
Niissä kun se voi olla edelleen sun luona... ♡♡♡♡♡♡Voi elämä... 😞 Sä kirjoitit niin todella kauniisti, että mun silmät täytty kyynelistä, ku luin sitä...
Muistoissa ja mun sydämessä pikkunen tulee aina elämään. Vielä tekee niin kipeää, mutta ehkä aika auttaa. Kiitos Ariel, arvostan suuresti❤
Täällä näköjää tuli vähän eripuraa..Mä arvostan kaikkien kirjotuksia ja kiitän niistä.
Sunflowerille haluan sanoa, että hämmästyin suuresti sun kirjoitustasi. Sen mitä vuosien myötä olen Arielia palstan kautta oppinut tuntemaan, niin hän on oikeasti monilahjakas nuori nainen. Jos on lahjakas monessa asiassa, niin ei sitä tarvi, eikä saa peittää.
Moni voisi olla leuhka, kun omistaa tuollaisen lahjakkuuden ja kauneuden, mutta en ole huomannut Arielissa sellasta, päinvastoin.
Ei myöskään tuntunut mukavalta, että tulee vertailua kirjoitusten välillä...Tontun teksti sen hyvin ilmaisikin...
Eletään kaikki semmosina kun ollaan ja jos toisella onkin jotain enemmän, niin ei siitä kannata katkeroitua.tinttu-liina kirjoitti:
Voi elämä... 😞 Sä kirjoitit niin todella kauniisti, että mun silmät täytty kyynelistä, ku luin sitä...
Muistoissa ja mun sydämessä pikkunen tulee aina elämään. Vielä tekee niin kipeää, mutta ehkä aika auttaa. Kiitos Ariel, arvostan suuresti❤
Täällä näköjää tuli vähän eripuraa..Mä arvostan kaikkien kirjotuksia ja kiitän niistä.
Sunflowerille haluan sanoa, että hämmästyin suuresti sun kirjoitustasi. Sen mitä vuosien myötä olen Arielia palstan kautta oppinut tuntemaan, niin hän on oikeasti monilahjakas nuori nainen. Jos on lahjakas monessa asiassa, niin ei sitä tarvi, eikä saa peittää.
Moni voisi olla leuhka, kun omistaa tuollaisen lahjakkuuden ja kauneuden, mutta en ole huomannut Arielissa sellasta, päinvastoin.
Ei myöskään tuntunut mukavalta, että tulee vertailua kirjoitusten välillä...Tontun teksti sen hyvin ilmaisikin...
Eletään kaikki semmosina kun ollaan ja jos toisella onkin jotain enemmän, niin ei siitä kannata katkeroitua.Minä ikävöin edelleen lapsuuden kahta kissaa, olivat kuin ystäviä.. ❤️
tinttu-liina kirjoitti:
Kiitos Kittie, Artsi ja Sunflower myötäelämisestä. Lämmittää mieltä tän kaiken keskellä ❤ Lemmikistä kun tulee niin rakas, ei luopuminen ole helppoa.Ai ku mageeta tsiigailla Tinttiksen nikkii :) Kyl noi fiilikset helpottuu. Kandee uskoo Artsi-setää :) <3
tinttu-liina kirjoitti:
Voi elämä... 😞 Sä kirjoitit niin todella kauniisti, että mun silmät täytty kyynelistä, ku luin sitä...
Eletään kaikki semmosina kun ollaan ja jos toisella onkin jotain enemmän, niin ei siitä kannata katkeroitua.Ariel on kyl hemmetin hyvä uimamaikka. Mäki oon nykyään niinku SM-tason uimari ;)
artagnan kirjoitti:
Ariel on kyl hemmetin hyvä uimamaikka. Mäki oon nykyään niinku SM-tason uimari ;)
Se on hyvä että on taitava uimaan ja osaa opettaa muita. Kaikilla meillä on omat lahjat.. 🙂
Anonyymi kirjoitti:
SunflowerHarmavarpuset ovat ihania ja mukavia ihmisiä.
Ainakin itsen pidän ihmisistä jotka ovat harmaavarpusia ku ei kaikki voi olla rikkoja.Kittiechihunen kirjoitti:
Älkää riidellä, ollaan ystäviä täällä. Sunflower, sinussa ei ole vikaa, ole oma itsesi, kaunis ja järkevä nainen.
Ja kyllä Tinttuliina varmasti arvosti kaikkien huolenpitoa.Aivan varmasti.
Ku on surua ei jaksa olla sosiaalinen.ilmannimiiä kirjoitti:
Harmavarpuset ovat ihania ja mukavia ihmisiä.
Ainakin itsen pidän ihmisistä jotka ovat harmaavarpusia ku ei kaikki voi olla rikkoja.Piti lukea ettei kaikki voi olla tikkoja.
- Anonyymi
ilmannimiiä kirjoitti:
Piti lukea ettei kaikki voi olla tikkoja.
No ite oon just tuommoinen harmaavarpunen, vaatimaton. Sitten joteski ärsyynnyn kaikesta mitä toi Ariel kirjoittaa ku joka sana ja pilkku on viimeisen päälle mietitty. Parempaa ku muilla. Tietty jokaisen pitää kelvata ittenään mutta kumminki ois kiva elää semmoinen päivä, että kaikki on käden ulottuvilla. Kai se on kateutta tai henkilökemiat ei vaan käy yksiin:(
No ite oon just tuommoinen harmaavarpunen, vaatimaton. Sitten joteski ärsyynnyn kaikesta mitä toi Ariel kirjoittaa ku joka sana ja pilkku on viimeisen päälle mietitty. Parempaa ku muilla. Tietty jokaisen pitää kelvata ittenään mutta kumminki ois kiva elää semmoinen päivä, että kaikki on käden ulottuvilla. Kai se on kateutta tai henkilökemiat ei vaan käy yksiin:(
SunflowerYmmärrän sinun pointtisi, mutta kuitenkin, kaikissa oikeasti on omat lahjat ja oma luonne. Varmasti olet hyvä ihminen ja muille tärkeä, eli et ole huonompi kuin muut. Muista se.
Minä ikävöin edelleen lapsuuden kahta kissaa, olivat kuin ystäviä.. ❤️
Sitähän ne ovat..Mikäpä sen parempaa, kun elämä murjoo, niin karvakäärö tulee viereen ja katsoo lempeästi suoraan silmiin. Siinä silitellessä unohtuu murheet ja huolet.
artagnan kirjoitti:
Ai ku mageeta tsiigailla Tinttiksen nikkii :) Kyl noi fiilikset helpottuu. Kandee uskoo Artsi-setää :) <3
Helpottuuhan ne ajan myötä..Kaikki kun tapahtuu yllättäen, niin onhan se musertavaa.
Pässistä tuli sitten setä, joten uskottavahan se on. Kiitti Artsi ❤artagnan kirjoitti:
Ariel on kyl hemmetin hyvä uimamaikka. Mäki oon nykyään niinku SM-tason uimari ;)
Oho... Täytyy olla todella huippuope...Oisko Artsi valmis ihan kilpailuihin? :))
Ei muutes sitten kärähtäny sua opettaessa yhtään käämit?tinttu-liina kirjoitti:
Oho... Täytyy olla todella huippuope...Oisko Artsi valmis ihan kilpailuihin? :))
Ei muutes sitten kärähtäny sua opettaessa yhtään käämit?No tota... Kyl mä sillai snadisti uikutin et 'et kai sä anna mun hukkuu' ku pelkäsin et uppoon pohjaan :D
tinttu-liina kirjoitti:
Helpottuuhan ne ajan myötä..Kaikki kun tapahtuu yllättäen, niin onhan se musertavaa.
Pässistä tuli sitten setä, joten uskottavahan se on. Kiitti Artsi ❤Mä oon katsos silloin Artsi-setä ku mä ohjeistan teitä mimmei :)
artagnan kirjoitti:
No tota... Kyl mä sillai snadisti uikutin et 'et kai sä anna mun hukkuu' ku pelkäsin et uppoon pohjaan :D
Alotitkos ihan alusta uimaopinnot?
artagnan kirjoitti:
Mä oon katsos silloin Artsi-setä ku mä ohjeistan teitä mimmei :)
Meinaatkos, että setämiehenä sun sanas on tehoavampi, ku palstapässinä?
tinttu-liina kirjoitti:
Alotitkos ihan alusta uimaopinnot?
No ellet sä laske uimiseksi kahlailuu 20 cm vedessä nii kai mä sit aloitin pisteestä 0. Skidinä olin hukkuu vesisaaviin ja siitä jäi hemmetinmoinen kammo. Toi jutska tuli uniin ja loppui vasta sit ku taito oli hallussa. Kyl mä saan kiittää ja kumartaa Arielii et jaksoi tsempata :)
tinttu-liina kirjoitti:
Meinaatkos, että setämiehenä sun sanas on tehoavampi, ku palstapässinä?
No tota... Mites mä tään selittäisin? Ku mä oon setä nii te ootte mimmei. Sit ku mä oon pässi te daamit ootte uuhii ;)
artagnan kirjoitti:
No ellet sä laske uimiseksi kahlailuu 20 cm vedessä nii kai mä sit aloitin pisteestä 0. Skidinä olin hukkuu vesisaaviin ja siitä jäi hemmetinmoinen kammo. Toi jutska tuli uniin ja loppui vasta sit ku taito oli hallussa. Kyl mä saan kiittää ja kumartaa Arielii et jaksoi tsempata :)
Voi kauheeta :(( Onneks selvisit, ku noita tuollasia juttuja on tapahtunu enemmänkin :(
Hienoa, ku otit pelosta otteen ja karistit sen tiehensä. Apuna tietty upea uimamaikka :)artagnan kirjoitti:
No tota... Mites mä tään selittäisin? Ku mä oon setä nii te ootte mimmei. Sit ku mä oon pässi te daamit ootte uuhii ;)
Ei jumalaade...uuhia?? 😳
Mua äsken väsytti, mut ei enää..- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ei jumalaade...uuhia?? 😳
Mua äsken väsytti, mut ei enää..Kiva nähdä sut iloisena:) Tuumin että kehtaako kirjoittaa noitten aivopierujen jälkeen mutta kirjoitanpa kummiski:) Kiitti Kittie, Ilmannimi ja Tinttu ku viittitte tsempata:) Oli vaan hiton huono päivä.
Sunflower - Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Voi kauheeta :(( Onneks selvisit, ku noita tuollasia juttuja on tapahtunu enemmänkin :(
Hienoa, ku otit pelosta otteen ja karistit sen tiehensä. Apuna tietty upea uimamaikka :)Toi veden pelko on suht yleistä. Itelleni tulee esim. kahlatessa semmoinen olo, että vesi imaisee pyörteenä sisäänsä. Alkaa ahdistaa ku syvenee. Unia nään vuolaista pikimustista virroista:( Uida en osaa.
Kiva nähdä sut iloisena:) Tuumin että kehtaako kirjoittaa noitten aivopierujen jälkeen mutta kirjoitanpa kummiski:) Kiitti Kittie, Ilmannimi ja Tinttu ku viittitte tsempata:) Oli vaan hiton huono päivä.
SunflowerNo. Sellaista se elämä joskus on, että ihan mitätön asia tuntuu isolta.
Ny varsinki ku elämä on outoa.artagnan kirjoitti:
Ei olla uuhia.
Nauraa. Etkä sä ole pässi vaan kulkuri.Anonyymi kirjoitti:
Kiva nähdä sut iloisena:) Tuumin että kehtaako kirjoittaa noitten aivopierujen jälkeen mutta kirjoitanpa kummiski:) Kiitti Kittie, Ilmannimi ja Tinttu ku viittitte tsempata:) Oli vaan hiton huono päivä.
SunflowerNo en mä koe, että olisin iloinen. Ei pitkäaikaisen ystävän menetyksen tuoma suru heti katoa. Niin tiiviisti oltiin ja paljon iloa toi mulle.
Kunhan yritän välillä jotain tänne rustata.ilmannimiiä kirjoitti:
Ei olla uuhia.
Nauraa. Etkä sä ole pässi vaan kulkuri.Ai niinkö sä meinaat? No mä oon sit kulkurisetä sulle ellet sä diggaa et mä oon tällainen uuhilauman johtajapässi ;)
tinttu-liina kirjoitti:
No en mä koe, että olisin iloinen. Ei pitkäaikaisen ystävän menetyksen tuoma suru heti katoa. Niin tiiviisti oltiin ja paljon iloa toi mulle.
Kunhan yritän välillä jotain tänne rustata.Mä aloin täs funtsii ku uimamaikka vertasi kerran suruu aaltoon. Et välillä helpottaa mut sit tulee iso tyrsky suoraa päin. Voi muutes olla vinha perä.
artagnan kirjoitti:
Ai niinkö sä meinaat? No mä oon sit kulkurisetä sulle ellet sä diggaa et mä oon tällainen uuhilauman johtajapässi ;)
Tein uuden aloituksen ja runon missä sä kaahaat pääkaupunki seudulle.
Äitien päivä on jo mennyt.tinttu-liina kirjoitti:
No en mä koe, että olisin iloinen. Ei pitkäaikaisen ystävän menetyksen tuoma suru heti katoa. Niin tiiviisti oltiin ja paljon iloa toi mulle.
Kunhan yritän välillä jotain tänne rustata.Niin.
Kesä tulee. Linnut visertää.artagnan kirjoitti:
Mä aloin täs funtsii ku uimamaikka vertasi kerran suruu aaltoon. Et välillä helpottaa mut sit tulee iso tyrsky suoraa päin. Voi muutes olla vinha perä.
No just tuolleen mulla on nyt. Välillä tuntuu, että kyllä se tästä, kunnes taas se iskee nii, että sydän meinaa haljeta.
Sulla on kyllä fiksu uimamaikka.tinttu-liina kirjoitti:
No just tuolleen mulla on nyt. Välillä tuntuu, että kyllä se tästä, kunnes taas se iskee nii, että sydän meinaa haljeta.
Sulla on kyllä fiksu uimamaikka.Kyl se helpottaa ajan kaa :) Tyrskyt vaimenee ja sä pärjäät :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860