Harmikseni huomasin, että Loisto ei tee enää winkkarille karttaplotteria. Jengi taitaa mennä tabletti/mobiililaiteaikakauteen enemmänkin.
Mutta kun on iso paatti, jossa on pc ja läppärikin ja näyttöjä saa brygalle vaikka useita, niin olisko kellään suositella mitään? Toki voin hankkia ison tabletin, mutta se tuntuu vähän hassulta upottaa näytön tilalle kojelautaan jotenkin.
Mikä plotteri windows pc:lle?
6
95
Vastaukset 6
- Anonyymi
--jatkan. Mites toi open seamaps, ja joku plotterisofta? onko toi open seamaps yleensäkään päivittynyt, vai soopaa?
- Anonyymi
OpenCPN?
Ja siihen kartat 29€ ALV https://o-charts.org/shop/en/oesenc/34-fi.html
OpenCPN on hyvin kehittyvä softa, kannattaa tutustua. - Anonyymi
Isoon paattiin voi rahamies hankkia ihan oikean ploterin :D
Itse asiassa isoissa paateissa on vakiona plotteri tai kaksi.
Miksi otit ne pois? - Anonyymi
Aikuistenoikeasti isoissa paateissa on ECDIS.
- Anonyymi
Olen kuullut, että ne, joilla on pieni, väitttävät sen olevan iso.
Joku kompleksi kuulemma. - Anonyymi
saisko tämän toimimaan chromebookissa usb gps:n kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 44844
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11843- 62768
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42753- 60750
- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
- 111527
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18497- 29495
- 33487
- 44485
- 40437
- 59433
- 17420
- 24419
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33415