Kotoa karkaaminen anoreksia

Anonyymi

Okeijj eli tää on aika sairasta ja no ehkä oonki ihan päästäni tärähtäny, mutta oon alkanu miettiin karkaamista kotoo viikoks tai pariks.
Syynä se että mulla on anoreksia ja oon hoidossa, pakotetaan syömään PALJON vaikka oon saanu jo painoo 20kg lisää ja oon keholtani ihan terve 61kg/165cm . En haluu olla näin läski D:

Ei olis muuta vaihtoehtoo kun karkaa kotoo ja paastota sitte ne pari viikkoo. Tietty muistaa juoda vettä yms.

Jos sitte pakenisin tekisin sen kesälomal kun on valosat ja lämpimät yöt.

Pelkään vaan vähän miten selviäisin, missä yöpyisin, soittaako vanhemmat poliisit perään

Mulla vaan ei oo muuta vaihtoehtoo, sillä jos lopettaisin syömisen kotona, mut vietäis sairaalaan ja sinne en todellakaan halua

Kertokaa mielipiteenne ja oonko tulossa hulluks

3

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sä haluat karata niin et sä siihen muiden mielipiteitä tarttet.Lähet vaan kotoota ja et palaa.Niin yksinkertaista se on.Jo poliisit löytää niin sit ne vie sut kotiin.Ota van riski ja kato miten käy.

    • Anonyymi

      Jos lähdet, ota ainakin tarpeeksi rahaa ja henkilöllisyystodistus mukaan. Näin voit yöpyä esim. hostelleissa. Ulkona yöpymistä en suosittele, ettei kukaan saa päähänsä tehdä mitään väkivaltaa tai varastaa rahojasi ja puhelintasi sillä aikaa kun nukut.

    • Anonyymi

      Hoidossa oleminen on tosi raskasta ja kuluttavaa ja vie varmasti veronsa siellä, joten ihan alkuun tsemppiä.

      Kuulostaa siltä, että vaikka painoa ootte saaneet nostettua hoitojaksolla, niin sairauden hoito on vielä isosti kesken. Varmasti oot kuullut ennenkin, mutta mittoina 165/61 on hoikka ja ennen kaikkea terve lukema. Toisekseen jos painonnousu alkaa tuntua liialliselta, niin ehdottomasti yhteys hoitavaan lääkäriin, joka voi hoitosuunnitelmaa rukata parempaan. Anoreksian hoidossa yhteistyö ja kommunikointi on tosi tärkeää hoitohenkilökunnan ja sun välillä ja he on siellä sua varten, käytä sitä hyväkses!

      Karkuun lähteminen taas on sairaan huono idea: perään soitetaan varmasti poliisit ja alaikäisen kohdalla sieltä tulee lastensuojeluilmoitus perässä kanssa - on myös oikeasti tosi vaikea lähteä karkuun ja pysyä piilossa nimellisesti niinkin lyhyttä aikaa kuin pari viikkoa. Jos se kuitenkin sattuisi onnistumaan, niin kannattaa miettiä sitten mitä tapahtuu sen jälkeen: oot saanut taas painoa jonkin verran pois, päädyt joko itse tai poliisin ohjaamana takaisin kotiin ja painonlaskun takia sut varmasti laitetaan sairaalaan ja jakson jälkeen sua vahditaan entistäkin tarkemmin koska takana on tuo karkaaminen.

      Puhu hoitohenkilökunnalle mistä oot tyytymätön, se on jatkoa varten paljon parempi idea kuin karata ja päätyä juuri sinne sairaalaan. Jaksamista viikkoon sinne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe