Naapurista kuuluva koputus

Anonyymi

Hei,

Muutin uuteen asuntoon 3kk sitten ja nyt kuukauden ajan on jostain naapurista alkanut kuulua pitkin yötä koputusta - jostain mun makuuhuoneen taka-, ylä- tai alapuolelta. En ole 100% varma asunnosta. Herään monta kertaa yössä kun joku alkaa koputtaa voimakkaasti johonkin, viiden koputuksen sarjoissa, joskus jatkuu tuntikausia välillä lakaten, joskus toistuu vain muutaman kerran. Toistuu joka yö.

Seksin harrastamiseen liittyvästä ei voi olla kyse ja tätä tapahtuu lähes aina vain hiljaisuuden aikana 23:00-7:00.

Mitä mä voin tehdä vai pitääkö tästäkin muuttaa pois..? Tekisi mieli antaa samalla mitalla takaisin mutta en kehtaa itse alkaa häiriöksi enkä tiedä mistä toi ääni tulee niin en voi ovellekaan mennä.

4

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hanki korvatulpat tai unilääkkeeksi melatoniinia, saa ilman reseptiä. Lisäksi aina voi nukkua eri huoneessa. Eri sängyn päässä eikä korva seinää vasten. Lisäksi jätä radio hiljaiselle tai jätä soimaan vaikka äänilevy jota kuuntelet unen tuloon saakka. Kerro isännöitsijälle. Luultavasti vanhoissa taloissa huutaa ja maksuun putket.

• Anonyymi

Putket, vesi ja viemäriputket naksahtelevat vanhoissa kerrostaloissa. Tämä liittyy vessan vetämiseen, jolloin putket huutavat, toisinaan naksuvat. Puhu isännöitsijän kanssa.

• Anonyymi

Osta iso leka ja ala itsekin hakkaamaan lattiaan, laita paksu vanerilevy väliin.

• Anonyymi

Tuskin kukaan tahallaan koputtaa. Äänille voi olla ihan luonnollinen selitys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22