Hei,
Muutin uuteen asuntoon 3kk sitten ja nyt kuukauden ajan on jostain naapurista alkanut kuulua pitkin yötä koputusta - jostain mun makuuhuoneen taka-, ylä- tai alapuolelta. En ole 100% varma asunnosta. Herään monta kertaa yössä kun joku alkaa koputtaa voimakkaasti johonkin, viiden koputuksen sarjoissa, joskus jatkuu tuntikausia välillä lakaten, joskus toistuu vain muutaman kerran. Toistuu joka yö.
Seksin harrastamiseen liittyvästä ei voi olla kyse ja tätä tapahtuu lähes aina vain hiljaisuuden aikana 23:00-7:00.
Mitä mä voin tehdä vai pitääkö tästäkin muuttaa pois..? Tekisi mieli antaa samalla mitalla takaisin mutta en kehtaa itse alkaa häiriöksi enkä tiedä mistä toi ääni tulee niin en voi ovellekaan mennä.
Naapurista kuuluva koputus
4
455
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki korvatulpat tai unilääkkeeksi melatoniinia, saa ilman reseptiä. Lisäksi aina voi nukkua eri huoneessa. Eri sängyn päässä eikä korva seinää vasten. Lisäksi jätä radio hiljaiselle tai jätä soimaan vaikka äänilevy jota kuuntelet unen tuloon saakka. Kerro isännöitsijälle. Luultavasti vanhoissa taloissa huutaa ja maksuun putket.
- Anonyymi
Putket, vesi ja viemäriputket naksahtelevat vanhoissa kerrostaloissa. Tämä liittyy vessan vetämiseen, jolloin putket huutavat, toisinaan naksuvat. Puhu isännöitsijän kanssa.
- Anonyymi
Osta iso leka ja ala itsekin hakkaamaan lattiaan, laita paksu vanerilevy väliin.
- Anonyymi
Tuskin kukaan tahallaan koputtaa. Äänille voi olla ihan luonnollinen selitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818