Olen perheen ainoa lapsi. Vanhempani eivät ole enää elossa. En ole naimisissa eikä minulla ole lapsia. Serkkuni ovat elossa, mutta heidän kaikki vanhemmat eli omien vanhempieni sisarukset ovat kuolleet. Onko minulla henkilöperillisiä vai meneekö omaisuuteni kuolemani jälkeen valtiolle, kun en ole tehnyt testamenttia? Vai onko olemassa ns. nauravia perillisiä?
Nauravat perilliset
Anonyymi
5
190
Vastaukset
- Anonyymi
Valtiolle menee ja serkut eivät peri, vaikka kuinka nauraisivat.
- Anonyymi
Ketä nämä "nauravat perilliset" voisivat yleensä olla kun serkut eivät enää peri?
- Anonyymi
Tässä tapauksessa ne voisivat olla perittävän setiä, enoja ja tätejä - jos siis eläisivät.
- Anonyymi
Ilmeisesti isovanhemmatkin jo kuolleita?
He olisivat perillisasemassa, jos eläisivät.
Sit vaan testamentin laatimispuuhiin mars! :) - Anonyymi
Avaajan kuolleiden sukulaisten lista ohjaa perintösi isovanhemmillesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826345
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895440Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984131- 522890
- 262832
- 1202083
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151