Honda 50hv vm1998

Minulla vanhanmallinen pyöreä liitin jossa kuluma vika.
Kysymys : Onko kiinnitys moottoriin uuden mallisessa kulmikas liittimestään samalla mitoituksella eli voinko korvata liittimen kun ostan molemmat osat uudet uros /naaras?
Mistä kannattaa kysellä?

13

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, siis mistä kannattaisi kysellä?
      Sepä onkin oivallinen kysymys.

      Hondan osia, jaa-a. Ei taida Lidlistä löytyä ei.
      Josko kysyt aseman lippuluukulta olisiko siellä tai R-kioskilla.

      Älä vaan tee itsestäsi hölmöä kysymällä Hondan huollosta, sehän olisi tyhmää :D

      • Anonyymi

        Jospa hän oli jo kysyny.


      • Anonyymi

        Monesta muusta paikasta löytyy halvemmalla kuin Hondan varaosaliikkeestä!


    • Anonyymi

      Biltema, Motonet

    • Anonyymi

      Kiitos ”viisaista” vastauksista, vaiko onko korona mennyt aivotilaan?
      Löytyikin koti Suomen hyllystä hintaa 49€

      • Anonyymi

        Tuo vastaustyyli on täällä normaalia toimintaa - ikävä kyllä.
        T. Vian ei tarvitse olla iso, jos se on yläpäässä.


    • Anonyymi

      Ei millään pahalla, mut kyllä toi aloitus oli ihmeellinen! Siis mikä liitin on pyöreä ja mikä on neliskanttinen, bensa? sähkö?

      • Anonyymi

        Nyt loppuvaiheessa keskustelu koski noita hömppä vastauksia. Yksinkertainen sääntö kuuluu, että jos ei osaa vastata asiallisesti, niin jättää vastaamatta kokonaan.
        Kun aloittaja ei saa vastauksia, niin hän muotoilee kysymyksen uudestaan ja odottelee sitten uusia vastauksia.
        En minäkään ole perillä mistä liittimestä tässä on kyse, joten kommentoin tätä häirikkökäytöstä, mitä täällä usein esiintyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt loppuvaiheessa keskustelu koski noita hömppä vastauksia. Yksinkertainen sääntö kuuluu, että jos ei osaa vastata asiallisesti, niin jättää vastaamatta kokonaan.
        Kun aloittaja ei saa vastauksia, niin hän muotoilee kysymyksen uudestaan ja odottelee sitten uusia vastauksia.
        En minäkään ole perillä mistä liittimestä tässä on kyse, joten kommentoin tätä häirikkökäytöstä, mitä täällä usein esiintyy.

        Pelkästään otsikon lukemalla Hondan tunteva tietää tarkalleen mistä liittimestä on kysymys. Itse on lähde arvuuttelemaan mitään vastausta jos tietoa ei ole. Kukaan meistä ei kaikkea tiedä, mutta jokainen jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään otsikon lukemalla Hondan tunteva tietää tarkalleen mistä liittimestä on kysymys. Itse on lähde arvuuttelemaan mitään vastausta jos tietoa ei ole. Kukaan meistä ei kaikkea tiedä, mutta jokainen jotakin.

        Tuo tieto todellakin vahvistaa tuota mistä meillä oli tässä puhe.
        Noiden höpsyköiden tarve tulla aina urputtamaan ketjun alkuun on kuin ajos takapuolessa.
        Keskustelun päästyä alkuun ei muutama häirikköpostaus siellä välissä ole läheskään yhtä ärsyttävä.
        Tuleehan se kesä ja kärpäsetkin D


    • Anonyymi

      Jos liitin ei mene päikseen niin hommaamalla uros ja naaras liittimet niin toimii.
      Hei polttoaine suodatin ja klemmarit päihin ei iso homma .

    • Anonyymi

      On vaikea kuvitella ettei liitintä olisi löytynyt Hondan huollosta kuten aliunperin kirjoitettiin.

    • Anonyymi

      Tyhmäkin ymmärtää, että kyse on männän palautusjousen liittimestä.

      Niitä saa lähimmästä liitinkaupasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe