Mielenterveys

Anonyymi

Ihmetyttää suunnattomasti, miksi ikävä palstalla "haukutaan" mielenterveys potilaita! Omassa elämässäni joudun omalla tavallani elämään ihmisen kanssa, jolla on vakava häiriö. Mielenterveys ei ole yksiselitteinen, toinen saa sairauden jo synnyttyään, toiselle se puhkeaa vaikeiden elämäntilanteiden vuoksi, kukaan ei sitä vapaaehtoisesti halua, kaikki jotka pilkkaa niitä, kannattaa muistaa, että se voi pasahtaa myös itselle. Kärsin itse paljon läheiseni sairaudesta, itken aika ajoin, miksi just hän.. Tiedän, että hänkään ei haluaisi olla siinä tilassa, mutta ei voi sille mitään. Antaisin mitä vain jos saisin hänet parannettua!! Ihmisten kannattaa muistaa, vaikka kuin leikillä nakellaan mitä sattuu, ette te muutkaan ole sen parempia kuin nämä kroonisesti sairaat. Se on joka tapauksessa sama asia, kuin jalka poikki kuin aivoissa ei välitäjä aineet kulje! Me terveet ei olla yhtään sen parempia!! "Rakastan" häntä tietyllä tavalla hänen sairaudestaan huolimatta.

6

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sori nyt vaan mutta... tää oli aika onneton yritys. Ja eikö tämä muutenkin kuuluisi tuonne mielenterveys osastolle eikä tänne?

• Anonyymi

Ei ole mikään yritys! Mua ärsyttää suunnattomasti, kun täällä käy lukemassa näitä niin vähän väliä haukutaan mielenterveys ongelmaisia ja sitähän just sanoin, että nämä kaikki kuuluu johonkin ihan muualle eikä tänne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mikään yritys! Mua ärsyttää suunnattomasti, kun täällä käy lukemassa näitä niin vähän väliä haukutaan mielenterveys ongelmaisia ja sitähän just sanoin, että nämä kaikki kuuluu johonkin ihan muualle eikä tänne!

Täällä kirjoittaa moni sellainen joilla ei ole ihan kaikki kohillaan korvien välissä. Sen takia heille huudellaankin tuohon tyyliin ja yritetään samalla vihjata, jotta painuisivat oikeaan osioon kirjoittamaan.

• Anonyymi

Ekan kommentoijan kanssa samaa mieltä.

• Anonyymi

Mene mielenterveyspalstalle ulisemaan ja ihmettelemään!

• Anonyymi

Ei sullakaan näytä kaikki olevan hyvin, kannattaa olla varovainen, ettei joku pakkohoito joskus kutsu! Sairauttahan ei aina tiedosta itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7820
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4380
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3912
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3310
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3218
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2933
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2731
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe