Neuvoa kevarin hankkimiseen

Anonyymi

Tossa pitäs kohta hommata kevari, mitä nopeemmin sitä parempi mutta tietenkää en nyt heti mee ostamaa ekaa jonka nään ennenku oon vähäse vilkassu muitaku jota on myynnissä ja käyny paikanpäällä kattomassa.

Mielessä ois nämä: Yamaha DT 125, Husqvarna SM 125, ehkä joku apriliaki vois kelvata.

Mieluiten husqvarna, tehoilta vaikuttas olevan aika kohillaa ja ulkonäöltä omasta mielestä noista kolmesta paras.

Rahaa mulla on pistää tohon kevariin about 2k maksimissaa, koska päälle pitää maksaa vakuutukset jotka kaverin hussessa tais olla jotai 500€ luokkaa ku kysyin, ja sit vielä se korttiki (tosin saatan hommata opetusluvalla nii sais halvemmalla).

Mikä ois semmone hyvä maksimi mittarilukema, 15k? 20k? 30k? Ei meinaa tolla 2 tonnilla löydä paljoo husseja jolla on ajettu alle 20k, mut sit jos löytyy läheltä halvalla joku jolla on ajettu esim 25-30k nii onko huono idea ostaa? Ei tosin tällä hetkellä oo mitää tollasta tapausta mutta jos vastaa tulee.

Sitte ei oo kyllä tosta opetusluvastakaa mitää hajua, missä vaiheessa se pitää hommata, et oisko nyt hyvä jo hakea vaikka ei oo kevaria vielä ja mahollisesti ei tuu olemaakaan ees vielä tässä kuussa, vai ootanko siihen asti että on kevari?
Ja sitte myös miten se pitäs hommata, ja jos toinen vanhempi nyt opettaa sitte nii pitääkö senki hakea joku lupa, vai pitääkö vaan jomman kumman hakea? Ja paljon suunniilleen maksaa? Kavereilta oon jotai summia kuullu muttaku niitä ei nyt muista.

Ja kannattaako noita kevareita ettiä jollai 2,5k hinnalla ja sitte vaa kysyä että lähteekö 2000€, vai onko järkeä käyttää aikaa tohon, myykö kukaan 500€ halvemmalla mitä alunperin hinta on, varsinkaa näin "pienissä" hinnoissa.
Vai oisko se sit järkevämpi ettiä vaa jollain 2,2k hinnalla ja kysyä että lähtiskö 2k

2

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta sm husse se on paras. Mutta ÄLÄ OSTA vuoden 07 tai 08, koska niissä on sähköinen pakoaukonsäädin joka takkuaa jatkuvasti.

• Anonyymi

Juu tossa oon yhtä 2010 vm hussea katellu. Näyttää ihan hyvältä ja siinä on hintapyynti 2700€. Kysyin siltä niin sano että 2550€ lähtee. Mutta tossa on se kun mulla ei oo noista niin paljoo tietoa, ja ei nyt tekis mielie heti ruveta vaihtamaa kytkinlevyjä ja mäntää ku myyjä kusetti tai sitte ite en vaa huomannu jotain. Pitäs ottaa joku kaveri mukaa joka noista tietäs vähän enemmä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe