Optimitaso Oy kokemuksia?

Anonyymi

Onko kellään kokemuksia Optimitaso Oy:stä?
Kauppaavat sähkösopimuksia ja jonkinlaista palvelua sähkönsiirtomaksujen tarkistamiseen. Tarkemmin kysellessä vaikuttivat ainakin ihan päteviltä.

41

5785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa a, empätiiä. Katsoin heidän nettisivut (www.optimitaso.fi).
      Kuulostaa aika epäilyttävältä, että saisi sähkönsiirtoa halvemmaksi.

    • Anonyymi

      Kyllä tuossa voi ollakin perää, itse vaihdoin omakotitalostani yleissiirron kausisiirtoon ja säästän muutamia satasia vuodessa. En sitten tiedä onko tuo kausi se kaikista edullisin, arvioin kutakuinkin oman käyttöni perusteella!!

      • Anonyymi

        Miten omakotiasukas voi sen tehdä, kun tuolla nettisivuillahan puhutaan, että tarjoukset ovat voimassa YRITYKSILLE?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten omakotiasukas voi sen tehdä, kun tuolla nettisivuillahan puhutaan, että tarjoukset ovat voimassa YRITYKSILLE?

        No tästä yrityksestä en tiedä mitään, mutta siirron vaihdoin ja halvemmaksi tuli.


    • Anonyymi

      Tämä puulaaki kannattaa kiertää mahdollisimman kaukaata. 1/5

    • Anonyymi

      Meillä ainakin toiminut yhteistyö hyvin.

    • Anonyymi

      1/5

    • Anonyymi

      Tein nyt tuon diilin heidän kanssaan, katsotaan mitä tulee. Kyselin noita yrityksistä joille oli tuon tehnyt, niin kai tuon pitäisi tuoda ihan säästöjäkin.

    • Anonyymi

      Ei kannata tämä. Soittelevat ja tyrkyttävät tätä, mutta tämä on ihan huijausta!

    • Anonyymi

      Omalla kohdalla sähkönsiirtolaskujen hinnat halpenivat mukavasti heidän avullaan, ollut heidän palvelut nyt muutaman kuukauden käytössä.

      • Anonyymi

        Justjoo -kenen luulet enää tämän päivän uutisten jälkeen noita vedätyksiä uskovan.


    • Anonyymi

      kkv kyl taas keulii

    • Anonyymi

      Yrityksemme kiinteistössä oli aiemmin toiminut pizzeria, jonka sähkönkulutus oli huomattavasti suurempaa kuin meidän. Saimme Optimitason kaverien ansiosta siirtokuluja laskettua vuotuisella tasolla n. 3000€ kun he vaihtoivat käyttöasteemme mukaiseen tasoon.

      • Anonyymi

        Varmaan joo. Firma kirjoittelee itselleen kehuja.


      • En ymmärrä miten tuo firma voisi tehdä mitään, mitä itse ei voisi tehdä hieman www-sivuja selaamalla.


      • Anonyymi
        okaro kirjoitti:

        En ymmärrä miten tuo firma voisi tehdä mitään, mitä itse ei voisi tehdä hieman www-sivuja selaamalla.

        Tämä.

        Uskomatonta että ihmiset vielä nykypäivänä menevät näihin.


    • Anonyymi

      Miten tuon siirtotuotteen voisi itse laskea ja onko minkälainen operaatio? Itse en mikään insinööri ole mutta peruslaskut luonnistuvat.

      • Anonyymi

        Soitat omalle verkkoyhtiöllesi.

        Kaikki mitä tuo firma tekee, on tehtävissä kuluttajilla ja yrityksillä ihan omatoimisesti. Toki sillä erotuksella, että kun itse tekee, niin kukaan ei vedä ylimääräistä välistä.


    • Anonyymi

      Update:
      Aiemmin kirjoitin tehneeni sopparin Optimitason kanssa ja ainakin näyttäisi tippuneen sähkön siirtolaskujen hinnat, kun edelliseen vuoteen olen verrannut.
      Ei ole ihan 30% tippunut mutta jotain 20% luokkaa.
      Pari laskua ovat säästö raportin kera lähettäneet, näyttäisi olevan ok.
      Asiakaspalveluun olin kerran yhteydessä, kun laskut tulivat sähköpostilla, mutta nyt edellinen tuli verkkolaskuna.

    • Anonyymi

      Taitaa olla ainostaan yritysasiakkaille suunnattu tämä palvelu.

    • Anonyymi

      onko kukaan heidän asiakas, kuka on fyysinen sähköntoimittaja?

    • Anonyymi

      Kusettaavat minkä ehtivät. En suosittele kenellekään!

      • Anonyymi

        yhtiöllä on maksuhäiriömerkintöjä, kertonee että pysykää kaukana lafkasta!


      • Anonyymi

        tarjous pöydällä, miten ne kusettavat?


    • Anonyymi

      Hyv

    • Anonyymi

      Pelkästään hyviä kokemuksia. Mahtavia nuoria töissä. Säästyi monta euroa diilin avulla. Kiitokset!

    • Anonyymi

      Mistä fyysinen sähkö tulee?

    • Anonyymi

      mistä fyysinen sähkö tulee? ovat vain ilmeisemmin välittäjiä. sain tarjouksen joka on hyvä mutta taustatietoa puuttuu

    • Anonyymi

      Minkä sähköyhtiön sähköä ne välitti?

    • Anonyymi

      En ihan käsitä mistä moiset negatiiviset kommentit. Lienee kilpailijat kyseessä? Meidän firmalla kolmas sopparivuosi menossa ja ei oo mitään negatiivista sanottavaa.

      • Anonyymi

        kuka toimittaa teidän sähköt?


    • Anonyymi

      Katoppas kun ovat poistaneet aiemman kommenttini missä kerroin esimerkin kusetuksesta. Pysykää kaukana tästä yrityksestä - puhuvat täyttä paskaa

      • Anonyymi

        Samoin kävi minun kommentille kun kerroin kusetuksesta niin poistivat sen - varokaa tätä kusettajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kävi minun kommentille kun kerroin kusetuksesta niin poistivat sen - varokaa tätä kusettajaa

        mikä on sun kokemus kyseisestä firmasta?


    • Anonyymi

      En suosittele. Pääsen vihdoinkin heistä eroon

      • Anonyymi

        miksi et suosittele?


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe