Koronapelleilystä

Anonyymi

Vuosia sitten, kun seikkailin säännöllisesti tällä palstalla, muistan kun moneen kertaan typerykset vastasivat yksinäisyyttään ja elämänsä tylsyyttään valitteleville henkilöille niin, että kukaan ei voi laittaa onnellisuuttaan muiden vastuulle ja kuinka näiden valittajien tulisi oppia sietämään itseään (ja ilmeisesti tulla sitä kautta onnelliseksi ja siten seurustelukelpoiseksi) ennenkuin voisi edes kuvitellakaan viettävänsä aikaa muiden seurassa.

No, kuinkas nyt onkaan käynyt, kun tämän koronan takia ovat ihmiset joutuneet eristetyiksi? Nuo toisiaan pökkivät seuraihmiset ovat hajoamaisillaan, kun eivät voi hakea onnellisuuttaan muista ihmisistä. Yksinäiset eivät ole moksiskaan, koska heidän "koronaeristyksensä" on jatkunut vuosia, jopa vuosikymmeniä, mutta tuon edellämainitun ryhmän edustajat kuvittelevat olevansa nyt ihan oikeassa kriisissä, kun joutuvat välttelemään lähikontakteja. Ei heitä edes ole oikeasti eristetty, vaikka kovasti tuota sanaa mainostavat, jotta voivat itseään uhriuttaa ja kirjoittaa ehkäpä kirjankin hurjista kokemuksistaan, vaan joutuvat pitämään hivenen väliä toisiinsa. He voivat joka tapauksessa kommunikoida ja olla läsnä, toisin kuin yksinäiset, joilla ei ole ketään.

Yksinäisistä ei kukaan nakkaa paskaakaan, mitä nyt vain heitetään lisää paskaa niskaan syytösten yms. muodossa. Seuraihmisistä ollaan kumminkin nyt kovasti huolissaan niin, että ihan uutisissakin pohditaan, että mitä tällainen "eristys" tekee ihmismielelle, kun ei saa olla muiden ihmisten kanssa läsnä, eikä saa kosketuksia. Tämän muutaman hassun "kriisi"viikon jälkeen ei kenelläkään pitäisi olla mitään syytä ruveta vähättelemään yksinäisten ihmisten kokemuksia ja mielentilaa, koska seuraihmiset (yllätys, yllätys) eivät näköjään itse olekaan harjoittaneet minkäänlaista vuosia kestänyttä itsetutkiskelua, jotta voisivat olla sinut itsensä kanssa, ennekuin tyrkyttävät seuraansa muille. Mutta valitettavasti näinhän se ei mene. Tämä yhteiskunta pyörii kuplissaan elävien hangon keksien ympärillä. Jos tällä porukalla on pientä nipottamisen aihetta jostakin, se on syy ruveta kohentamaan tuon itseään uhriuttavan ryhmän edustajien olotilaa. Kun ihmisellä sitten on oikeasti ongelmia, kukaan ei nakkaa paskaakaan.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asia on juurikin näin kuten aloittaja on hyvin asian kuvannut. Itse olen samaa asiaa miettinyt mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa siitä. Onneksi on muitakin jotka ovat tuon asian tuolla tavalla oivaltaneet.

    • Anonyymi

      Minäkin allekirjoitan täysin aloittajan ajatukset.

      • Anonyymi

        No niinpä mä elin 5 vuotta eristettynä ja he tietää sen auttavassa puhelimessa eikä se kuulema ollut oikea kriisi, mut kun soitin nyt sinne ilmaisi joku tyyliin, että kato nyt kun on oikea kriisi ihmisillä koronan takia. He sanoo non jopa ihan suoraan.

        "poiuygfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä mä elin 5 vuotta eristettynä ja he tietää sen auttavassa puhelimessa eikä se kuulema ollut oikea kriisi, mut kun soitin nyt sinne ilmaisi joku tyyliin, että kato nyt kun on oikea kriisi ihmisillä koronan takia. He sanoo non jopa ihan suoraan.

        "poiuygfghj"

        Mä koen tommoset puheet moraalisia tunteita loukkaaviksi, eihän niillä muuta merkitystä ole,

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä koen tommoset puheet moraalisia tunteita loukkaaviksi, eihän niillä muuta merkitystä ole,

        "poiuytfghj"

        He vielä luulee, että jotenkin mun egoa haittaisi- Ei haitttaa vaan loukkaa kuulla moraalisia tunteita loukkaavia puheita. Haitallisia aivoille.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä mä elin 5 vuotta eristettynä ja he tietää sen auttavassa puhelimessa eikä se kuulema ollut oikea kriisi, mut kun soitin nyt sinne ilmaisi joku tyyliin, että kato nyt kun on oikea kriisi ihmisillä koronan takia. He sanoo non jopa ihan suoraan.

        "poiuygfghj"

        Kylläpä on outo, suorastaan kusipäinen asenne siellä auttavassa puhelimessa, eipä mikään ihme ettei ole koskaan tehnyt mieli soittaa noihin auttaviin puhelimiin.

        AhdistunutMies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe