Niin sanovat että kestävin saha oli 1970-luvulla Jonsered 621 Raketti. vanhat tukkijätkät sen varmasti muistavat.
Mutta muistaako kukaan muu enää legendaarista rakettia?
Onko noita enää kovin montaa Suomenmaalla käytössä, Ebayssä on myynnissä englannissa ja USA niitä vielä tuntuu olevan jonkun verran käytössä.. mitä noita poppelimetsä puun kaatoja kattonutu videoita. Mutta onko kellään käynnyt silmään onko noita myynnissä ollut- edes? Torissa tai Huutonetissä oon viime vuonna koittanut metsästää kissojen ja koirien kanssa kyseistä sahaa mutta ei missään ole myynnissä ei sitten missään...huoh... ois ollut kiva nostalgian kunnniaksi ostaa 621 ja jonkun kuusen tarrin sillä sahannut aina joskus nostalgian kunniaksi.....
Jonsereds 621 Raket 70-luku
Anonyymi
5
647
Vastaukset
- Anonyymi
Aktivoituuhan se palsta vaikka Raketteja muistelemalla jos kiinalaiset moottorisahat menneet muodista!
- Anonyymi
Eiköhän kohta tule hyry sahojen muistelukin.
- Anonyymi
Tukkijätkät seikkaili eri aikakaudella ja eri työmailla mutta sehän ei estä aktivointikeskustelemasta vaikka raketista.
- Anonyymi00004
käytössä on
- Anonyymi00005
Olisit etsinyt ilvesten ja ahmojen kanssa niin tulos olisi ollut parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333004Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431511Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19961Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32939Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22918- 56914
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37830Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699