Katastrofi hallitus vaihtoon

Anonyymi

UutisetKotimaa
Turvavälejä mahdotonta järjestää, koulukyytejä toteutetaan kuten ennen epidemiaa – ”Ei ole mahdollista saada enempää kuljetuskapasiteettia”
Tänään klo 6:07
Opetushallitus on linjannut, että koulukuljetusten koronariski pitää arvioida paikallisesti.

32

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä koulujen avaaminen kahdeksi viikkoa ja raja ohjeistuksen / rajoittaminen, josta nyt Meri Lapissa kapina, koituu onneksi nyky hallituksen kohtaloksi, syksyyn mennessä tämä femakko hallitus on nurin :)

      • Anonyymi

        kerkee sinäkin ajas rahamme hävittää aivan utopiaan


      • Anonyymi

        Mikä on Meri Lappi? Kukahan on keksinyt, että siinä, missä oletan sen olevan, on kyllä meri, mutta ei Lappia. Jokainen tietää suunnilleen, missä Lappi on, eikä se ole vielä siinä Oulun, Tornion kohdalla. Ainoa paikka, mistä voisi käyttää ko. nimitystä, olisi siellä Suomen päälaen kohdalla. Siellä on meri lähinnä Lappia.
        Tämä n mukaan voisi olla myös Meri Lieksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on Meri Lappi? Kukahan on keksinyt, että siinä, missä oletan sen olevan, on kyllä meri, mutta ei Lappia. Jokainen tietää suunnilleen, missä Lappi on, eikä se ole vielä siinä Oulun, Tornion kohdalla. Ainoa paikka, mistä voisi käyttää ko. nimitystä, olisi siellä Suomen päälaen kohdalla. Siellä on meri lähinnä Lappia.
        Tämä n mukaan voisi olla myös Meri Lieksa.

        Kannattasko seurata uutisia , ennenku tulee tänne hölmöilemään :

        UutisetKotimaa
        Meri-Lapissa rajakapina: hallitukselle kovaa kritiikkiä, rajan ”höpöhöpölappu” kuumentaa tunteita – ”En tykkää siitä, että oikeuksiamme poljetaan”
        Tänään klo 7:09
        Perheitä erotettiin, työt vaikeutuivat, kauppa seisahtui. Nyt kävi ilmi, että rajan yli olisikin saanut mennä koko ajan. Meri-Lapissa suututtiin.


    • Anonyymi

      Niin kyllähän hallituksen toimet ovat olleet täysin hullujen hommia ja ovat hullujen hommina eteenkin päin.
      Kun ajattelee coronan leviämistä ja nyt sen hoitoa.
      Rahaa kylvetään huullun lailla ja kansalaisilla nyt halutaan maksattaa kaikki. On puhuttu erilaisista veroista ja verojen korotuksista.

      • Onhan tuo ihan ennenkuulumatonta, että kansalaiset joutuisivat itse verojen muodossa maksamaan omat kulunkinsa. Parempi siirtyä persu-Suomeen missä Jussi taikoo taskustaan miljardeja massia, simpsalapim.


      • Anonyymi

        Näitten kaas tosiaan nyt me vasta tullaan veroa maksamaan ja vielä ilikiästi suuresti
        - tästä suomi luisui huippuverotuksen tielle, näin helposti se kävi
        - suomalaisen se on tämä rappaaminen maksettava ja vieraslomailijoitten kustanukset


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Onhan tuo ihan ennenkuulumatonta, että kansalaiset joutuisivat itse verojen muodossa maksamaan omat kulunkinsa. Parempi siirtyä persu-Suomeen missä Jussi taikoo taskustaan miljardeja massia, simpsalapim.

        Ite kukin maksakoon omat kulunsa. Minä en ole saanut mitään ylimääräistä, kaikki on niinkuin ennen koronaa. Omillani olen toimeen tullut, en siin ota vastaan veronkorotuksia. En maksa kenenkään laskuja enkä maksuja.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Onhan tuo ihan ennenkuulumatonta, että kansalaiset joutuisivat itse verojen muodossa maksamaan omat kulunkinsa. Parempi siirtyä persu-Suomeen missä Jussi taikoo taskustaan miljardeja massia, simpsalapim.

        Ja tässä hallituksen aikaansaannoksia, niinkuin nyt tämä järjetön veto avata koulut

        UutisetKoronavirus
        Porvoolaisessa koulussa todettu koronavirustartunta – opettajia ja oppilaita altistunut
        Tänään klo 13:37
        Linnajoen koulussa on yhteensä noin 550 oppilasta 7.-9.-luokilla.


    • "Turvavälejä on mahdoton järjestää koulukuljetukseen." No mites pitkiä matkoja ennen käveltiin ja hiihdettiin kouluun? Nykyään on sentäs hienot monovaihteiset fillarit ja päällystetyt ja auratut tiet.

      • Ei pie heittäyttyy ihan uusavuttomaksi jos valtio ei pysty tekemään ja maksamaan kaikkea luksusta ja mahdotonta puolesta.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Ei pie heittäyttyy ihan uusavuttomaksi jos valtio ei pysty tekemään ja maksamaan kaikkea luksusta ja mahdotonta puolesta.

        Kerro tuo matuille ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tuo matuille ;)

        Nyt oli jäätävä kommentti pankolle !


    • Todellinen karastrofihallitus löytyy Usasta. New Yorkin Times Squarella ja netissä tikittää "Trumpin kuoleman kello", joka kertoo montako amerikkalaista on kuollut koronaan sen takia koska Trump vähätteli tautia eikä sulkenut paikkoja. Tällä hetkellä lukema näyttää yli 48000 kuolonuhria.

      • Anonyymi

        Pysyhän nyt etes Suomen rajojen sisäpuolen jutuissa. Asiaton kirjoitus ,ilmoitus tehty ylläpidolle. Usa:n jutut ei kuulu Lieksa palstalle , pankko .


      • Anonyymi

        Suomen femi nisti hallitus on käynnistänyt tuon kuoleman kellon Suomessa jo alkuvuodesta , jahkailemalla ja tyrimällä koko korona asioiden hoidon , reisille menneistä maskikaupoista, nyt koulujen uudelleen avaamiseen .


      • Anonyymi

        Onneksi Trump ei ole Lieksan kaupungin johtaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyhän nyt etes Suomen rajojen sisäpuolen jutuissa. Asiaton kirjoitus ,ilmoitus tehty ylläpidolle. Usa:n jutut ei kuulu Lieksa palstalle , pankko .

        Nyt on jöön pitäjä taas vauhdissa! Eikun vain rikosilmoitusta ja ilmiantoja kehiin, eikö tollot suurisuut tokene. Rupee palstat puhdistumaan.


      • Anonyymi

        Kokonaiskuvan hahmottamiseksi olisi tietysti aiheellista näyttää myös tämänhetkisten työttömien lukumäärä, mikäli rajoitukset olisivat olleet pidempään voimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaiskuvan hahmottamiseksi olisi tietysti aiheellista näyttää myös tämänhetkisten työttömien lukumäärä, mikäli rajoitukset olisivat olleet pidempään voimassa.

        Pankon mielestä Ruotsin matupommien paukuttelut ja autonpoltot ei kuullu Lieksan sivulle, mutta jenkkilän asiat kuuluu koska kyseessä ei ole matujen tekemiä kolttosia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pankon mielestä Ruotsin matupommien paukuttelut ja autonpoltot ei kuullu Lieksan sivulle, mutta jenkkilän asiat kuuluu koska kyseessä ei ole matujen tekemiä kolttosia.

        Olen viime aikoina tullut vapaamielisemmäksi. Minun puolesta palstalla saa keskustella mistä hyvänsä kuhan ei vaan riko lakia tai loukkaa ketään. No jotkut rikkovat silti täällä lakia ja loukkaavat tällä lähes joka päivä, mutta se ei ole minun häpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen femi nisti hallitus on käynnistänyt tuon kuoleman kellon Suomessa jo alkuvuodesta , jahkailemalla ja tyrimällä koko korona asioiden hoidon , reisille menneistä maskikaupoista, nyt koulujen uudelleen avaamiseen .

        UutisetKoronavirus
        Porvoolaisessa koulussa todettu koronavirustartunta – opettajia ja oppilaita altistunut
        Tänään klo 13:37
        Linnajoen koulussa on yhteensä noin 550 oppilasta 7.-9.-luokilla.

        mites hallituksen tantat nyt viitotaan ?!?


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Olen viime aikoina tullut vapaamielisemmäksi. Minun puolesta palstalla saa keskustella mistä hyvänsä kuhan ei vaan riko lakia tai loukkaa ketään. No jotkut rikkovat silti täällä lakia ja loukkaavat tällä lähes joka päivä, mutta se ei ole minun häpeä.

        Kenen vain puolesta keskustellaan ja ihan mistä vain. Ihan sama, onko ken vapaamielisempi tai tiukempi. Ei ole pakko lukea, eikä kirjoitella tänne. Sanot niin tai näin, aina joku ottaa nokkiinsa, vaikka ketään ei suorastaan sormella osoitettaisi. Silti löytää joskus itsensä kuin juuri minua olisi tarkoitettu.
        Tuntuu aika kaukaa haetulta, jos joku rikkoo oikein lakia kirjoituksellaan. Jos näin olisi, onpa rikollista sakkia. Mitähän lakia olisi joku rikkonut? Ei ainakaan liikennelakia.


    • Anonyymi

      Sitä ollaan näköjään vuosi myöhässä tämän aloituksen kanssa. Se katastrofihallitus vaihtui jo viime toukokuussa, kokoomus saattaa taas ensi vaalien jälkeen päästä hallitusvastuuseen, persut eivät enää koskaan. Ja vain pieni esimerkki siitä mistä Suomi säästyi. Krista "Jarru" Kiurun ansiosta Suomen terveydenhuoltoa eivät nyt omista veroparatiisiyhtiöt, se on suomalaisten omissa käsissä. Miettikääpä sitä.

      • Anonyymi

        Johan tuli hiljaista. Totuus tekee tunnetusti kipeää.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä muuten ministeriksi pääsisikkään jos ei ole keskinkertainen todistus osalla.

        näillä mennään Suomi ....

        Pääministeri Sanna Marin (sd), Pirkkalan yhteislukio, 2004

        Äidinkieli, suomi: E

        Ruotsi, keskipitkä: A

        Englanti, pitkä: M

        Reaalikoe: L

        Matematiikka, lyhyt: C

        Valtiovarainministeri Katri Kulmuni (kesk), Tornion yhteislyseon lukio, 2006

        Äidinkieli, suomi: E

        Ruotsi, pitkä: M

        Englanti, pitkä: C

        Yhteiskuntaoppi: E

        Ranska, lyhyt: B

        Venäjä, lyhyt: B

        Sisäministeri Maria Ohisalo (vihr), Mäkelänrinteen urheilulukio, 2004

        Äidinkieli, suomi: M

        Ruotsi, keskipitkä: E

        Englanti, pitkä: M

        Reaalikoe: E


        voi hyvänen aika .....
        tarvitaan Hannu Hanhen onnea ja paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan tuli hiljaista. Totuus tekee tunnetusti kipeää.

        Totuushan on ,että Suomella on nyt katastrofaalisin hallitus ikinä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuushan on ,että Suomella on nyt katastrofaalisin hallitus ikinä .

        Tämä on harjoittelijahallitus. Harvalla on kokemusta, mutta onhan heillä jopa seitsemän avustajaa kullakin, joista suurin osa vaalissa tippuneita entisiä kansanedustajia, joille piti löytää kunnon työpaikka. Heillä monella on avustajana sama palkka kuin avustettavilla.
        Ainakin tämä hallitus panee rahaa haisemaan, eivät ole köyhiä eivätkä kipeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on harjoittelijahallitus. Harvalla on kokemusta, mutta onhan heillä jopa seitsemän avustajaa kullakin, joista suurin osa vaalissa tippuneita entisiä kansanedustajia, joille piti löytää kunnon työpaikka. Heillä monella on avustajana sama palkka kuin avustettavilla.
        Ainakin tämä hallitus panee rahaa haisemaan, eivät ole köyhiä eivätkä kipeitä.

        Kulmuni ja Ohisalo valmistunut arvosanoilla Cum Laude Moukantur.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe