Tuletko tänään syliin...............
<3
😮😮😮😮
Vastaukset 12
- Anonyymi
Voin tullakin.
T Anne - Anonyymi
Voitko jo rakkaus lopettaa sait jo mitä haluat!!!!! riittääkö se sinulle että luovun tænään perheestä!!!! niin miksi mä niin ajattelin???? Eikös se ole sinun tarkoitus????no ei me jutella enään!!!!! oletko nyt tyytyväinen?????? sait Jo tuhottua minut
- Anonyymi
Heippa vaan Risto, muista poistua myös palstalta Annea kiusaamasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki naiset jätät vammanaama rauhaan ja miehet kans. Nälkä kasvaa syödessä sanoi trollislayeri jos toinenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että samaa mielipuolta olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että samaa mielipuolta olen.
Nähdään kello 10 rakkaus jooko?????lopetaa riitely!!ei meitä kukaan auta!!!!!!me ollaan vaan me ja meidän asioita ei muille kuulu!!!! rakkaus ei erota ikinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään kello 10 rakkaus jooko?????lopetaa riitely!!ei meitä kukaan auta!!!!!!me ollaan vaan me ja meidän asioita ei muille kuulu!!!! rakkaus ei erota ikinä
Risto, marssi siihen toiseen trollialoitukseesi mylvimään, ehkä joku uskoo, että sinulla ja jonnalla, mirjamarjaanalla tai kirsi kiisselillä ym on treffit klo 10 samoihin aikoihin kun luennot ja jumalanpalvelukset alkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Risto, marssi siihen toiseen trollialoitukseesi mylvimään, ehkä joku uskoo, että sinulla ja jonnalla, mirjamarjaanalla tai kirsi kiisselillä ym on treffit klo 10 samoihin aikoihin kun luennot ja jumalanpalvelukset alkaa
Rakkaus juuri sen takia Kello 10 kun Henna lähtee meiltä!!!! luuletko että minä heitä haluan menettää heistä ketään!!!! sen takia en edes voisi sinusta puhuu sillä silloin me kumpikin menetetään heidät.... haluan vain jutella sinun kanssasi!!!! ja tietenkin mä haluun että voin luottaa siihen että sinä et mitään minun asioita kenelläkään puhu!!! huomaatko mulla ja sulla ei siis ole mitään muuta kuin me joihin me voidaan luottaa!!!! ymmärrätkö että eihän mulla edes ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin luottaa sinuun ja juuri sen takia kun sinulla on minusta jotain sellaista tietoa minkä takia menettäisin kaiken..samoin sinulla ei myöskään ole ketään muuta keneen voit luottaa kaikessa !!!! ollaan siis samassa tilanteessa!!!! Lupaatko tulla!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus juuri sen takia Kello 10 kun Henna lähtee meiltä!!!! luuletko että minä heitä haluan menettää heistä ketään!!!! sen takia en edes voisi sinusta puhuu sillä silloin me kumpikin menetetään heidät.... haluan vain jutella sinun kanssasi!!!! ja tietenkin mä haluun että voin luottaa siihen että sinä et mitään minun asioita kenelläkään puhu!!! huomaatko mulla ja sulla ei siis ole mitään muuta kuin me joihin me voidaan luottaa!!!! ymmärrätkö että eihän mulla edes ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin luottaa sinuun ja juuri sen takia kun sinulla on minusta jotain sellaista tietoa minkä takia menettäisin kaiken..samoin sinulla ei myöskään ole ketään muuta keneen voit luottaa kaikessa !!!! ollaan siis samassa tilanteessa!!!! Lupaatko tulla!!!!
No tottahan vitussa tulen, alas mennä paikalle sinne sinne just sinne, pistä voikukka rintaan niin tunnistan bu ha ha
- Anonyymi
Tässäpä kiva kappale https://www.youtube.com/watch?v=XUAmfL1s-5c&t=645s
- Anonyymi
On ihan hyvä. Kuuntelen justiinsa.
- Anonyymi
Jonna nyt kyllä tuli mulle tietoa että olet valittanut että minä olen häirinnyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843676Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4051350Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty381024Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72893Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä204856Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s286793Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22750Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33661Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen23659Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan36624