Misi se Eemeli taas selittelee ja kiemurtelee kuin mato koukussa.
Miehet vaihtuvat, mutta vuodesta toiseen laatu säilyy ja yhteisissä asioissa sössitään tyyliin isiltä pojille.
Taas kerran tyypillistä kanta Iittiläistä asiaosaamista tässä sairasauto asiassa, jossa kokouksessa Iittiä edustanut ja siitä kokouspalkkion kuitannut Eemeli ei tiedä mistä päätettiin, vai päätettiinkö mistään.
Eihän tässä mitään uutta ole, sillä Iitin demareillehan pääasia on ollut jo vuosia, että kaikki muu kyllä kestetään, kunhan vain ollaan saatu saatu naapuria kyykyttää vaikka jälleen kerran se potkii omaan nilkkaan ja joudutaan turvautumaan ison ja turvallisen naapuri Kouvolan apuun.
Nukkuiko se Eemeli tärkeässä paikassa?
Anonyymi
1
164
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä isä osaa. Niinpä viimeisten lehtitietojen mukaan tässäkin asiassa toteutuu se vanhan kansan viisaus: "Laita poika asialle, mene itse perään".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869