Mitä harrastuksia sinulla on?

Anonyymi

Mitä harrastat? Haluaisitko harrastaa jotain kumppanisi kanssa yhdessä?

19

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harrastan juoksua. Lenkkiseura olisi kivaa, mutta osaan juosta yksiksenikin. Jotain pitää kuitenkin kumppanin kanssa tehdä. Jos hän ei juoksisi, niin metsässä kävely (marjat, sienet), matkustelu, mukavat keskustelut, tapahtumissa käynti olisi mukavaa yhteistä puuhaa.

• Anonyymi

Kyllä, jalkapalloa.

• Harrastan viherkasveja, metsässä liikkumista, kirjoittamista, sekä ruuanlaittoa.
      Suolaiset piirakat on mun spesiaali.
      Toivoisin, että löytäisin edes sellaisen ystävän, joka jakasi samat harrastukset.

• Anonyymi

Harrastan paljon kaikkea yksinäistä eli lukemista, käsitöitä, pianonsoittoa ja uusimpana opettelen soittamaan ukulelea.

Liikuntaharrastuksista pidän pyöräilystä ja kävelylenkeistä. Näihin olisi kivaa saada seuraa, mutta yksinkin menee.

Luonnossa retkeily olisi ihana yhteinen harrastus. Tykkään käydä retkillä ja luontopoluilla ja se olisi kivaa yhdessä.

• Ukulele on kiva soitin. Mäkin hommasin semmosen noin vuos sitten. Mulla on ennestään kitara, mutta kun en ole niin hyvä noissa kielissä, niin ukulelen kanssa on helpompaa, kun niitä on kaks vähemmän 😉
        Tykkään kans kävellä ja mieluiten just luontopoluilla ja mahdollisimman kaukana (auto)liikenteestä 😊

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Ukulele on kiva soitin. Mäkin hommasin semmosen noin vuos sitten. Mulla on ennestään kitara, mutta kun en ole niin hyvä noissa kielissä, niin ukulelen kanssa on helpompaa, kun niitä on kaks vähemmän 😉
        Tykkään kans kävellä ja mieluiten just luontopoluilla ja mahdollisimman kaukana (auto)liikenteestä 😊

Ukulele on kyllä kiva. Myös kitaraa haluaisin osata soittaa.

Luontopoluilla viihtyisin itsekin vaikka miten kauan. Siellä mieli lepää lintujen laulua ja puiden huminaa kuunnellessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ukulele on kyllä kiva. Myös kitaraa haluaisin osata soittaa.

Luontopoluilla viihtyisin itsekin vaikka miten kauan. Siellä mieli lepää lintujen laulua ja puiden huminaa kuunnellessa.

Jos oot tuo sama, joka yllä kerto harrastavansa käsitöitä ja ossaat myös pianoa pimputtaa, niin kyllä sun taidot ja sorminäppäryys riittää varmasti myös kitaran näppäilyyn 😊 Otat nyt ensin haltuun vaikka sen ukulelen ja sitte siirryt pari kieltä pitemmälle ja kohta oot kitaravirtuoosi, jolle kalpenee niin Clapton kuin Jimiki 😉 Ootko muuten huomannu, että linnut on ollu tänä keväänä aika ilosesti sirittäviä ja ihan selkeästi laulutuulella 😊

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Jos oot tuo sama, joka yllä kerto harrastavansa käsitöitä ja ossaat myös pianoa pimputtaa, niin kyllä sun taidot ja sorminäppäryys riittää varmasti myös kitaran näppäilyyn 😊 Otat nyt ensin haltuun vaikka sen ukulelen ja sitte siirryt pari kieltä pitemmälle ja kohta oot kitaravirtuoosi, jolle kalpenee niin Clapton kuin Jimiki 😉 Ootko muuten huomannu, että linnut on ollu tänä keväänä aika ilosesti sirittäviä ja ihan selkeästi laulutuulella 😊

Tuosta jälkimmäisestä aiheesta eli linnuista (sun virtuoosimaisista kitarataidoista on tulossa uutinen myöhemmin 😉) oli tämmönen artikkelikin lehessä
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/70a94312-3615-48a4-a33d-ccef6de2100e

• Anonyymi

Minä tykkään harrastaa yksinkin, tai ystävien kanssa, en oikeastaan tarvii harrastusseuraa enempää, mutta semmoinen on aina kivaa, että voi jutella kirjoista yms, tai kuunnella kun minä juttelen niistä, ja olisi kiva matkustaa joskus yhdessä, mutta en nyt siihenkään välttis tarvii ketään, eikä nyt voisi mihinkään matkustaakaan, monia juttuja voisi tehdä yhdessäkin, mutta oikeastaan minä tarviin, tai haluaisin kumppania muihin asioihin kuin harrastuksiin.

• Anonyymi

Kumppanilta kaipaan syliä, hellyyttä, luottamusta, asioiden jakamista keskustellen ja yhdessä tehden. Harrastan kävelyä, vesijumppaa, tanssia, ruoan laittoa, leipomista, käsitöitä, lukemista, retkeilyä luonnossa, marjastusta ja sienestyksestä yms. Nuo sujuu yksin ja yhdessä ihan tilanteen mukaan.

• Mä harrastan erilaisia ryhmä"jumppia". Oon niin laiska, että itekseen ei tuu jumpattua, ja ainut mikä toimii on ryhmäkuri ja -paine 😄 Tykkään myös kävellä, yksin tai kaksin, joskus menee myös kolmisteen. Yritän myös lukea silloin tällöin tai ainakin sillon kun inspis iskee. Jos musiikin kuuntelu on kelpaava harrastus, niin sitä harrastan ja monessa eri tilanteessa mm. autoa ajaessa.

• Anonyymi

Kaikki edellä mainitut toimii itselle ja toivottavasti vähän edes tavanomaisia kumppanille tulevaisuudessa. Toimelias ja myös välillä lepäävä nainen on mun makuun. Vaimomatskua😁

• Anonyymi

Harrastan lentämistä ja kaikkea siihen liittyvää puuhailua ja ohjelmointia. Harvemmin on ollut yhteisiä harrastuksia kumppaneiden/treffikumppanien kanssa, mutta ei se mua ole haitannut :)

• Anonyymi

Harrastan videopelaamista, sarjojen ja leffojen katsomista, pidän luonnossa kävelystä ja lenkkeilystä, (toki, kiva on kokeilla eri liikuntalajeja) meditointi, musiikin kuuntelu, lukeminen, ruuanlaitto ja matkusteleminen. Voisin harrastaa kaikkia kumppanini kanssa, riippuen sitten mitkä ovat kumppanini intressit.

• Anonyymi

Harrastan teatteria ( Koronan takia peruttiin kaksi kurssia, joille olin kevääksi ilmoittautunut, tämä on vanha ja taas uusi harrastus, joka oli pitkään ruuhkavuosien aikana tauolla).
      Olen kirjojen suurkuluttaja, aina on vähintään kaksi menossa, pääosin tieto, lisäksi vaihdellen elämänkerta ja kaunokirjallisuus. Politiikkaa seuraan mielelläni. Käyn kirkossa ja (kuuntelen Raamattua), sinnekin voisi mennä yhdessä, mutta viihdyn myös itsekseni, jos se genre ei puolisoa inspiroi.

Unelmien puolison kanssa olisi huikeaa Retkeillä ja patikoida Pohjoismaissa! 😊telttaöitä, uimista luonnonvesissä ja hikiliikuntaa kansallispuistoissa. Kumppanin kanssa kaikesta edellämainituista elämänaihealueista keskustelua. Ulkomaan matkailu ei lähtökohtaisesti kiinnosta (on tullut ravattua riittävästi), mutta voisin innostua, jos se on toisen halu tai toive.
      Teatteria harrastan lavalla ja lavan toisella puolella. Puolison kanssa teatteria yhdessä yleisön puolella. Salilla käymisen ja muun rutiininomaisen ylläpitoliikunnan hoidan mielummin itsekseni, ettei keskittyminen herpaannu, tässä taas voisin joustaa, jos kumppani haluaisi kanssani aloittaa jonkin uuden lajin. Musiikkimaku on monipuolinen, olisin ihan mukana melkein missä tahansa festareilla, mutta kirkkomusiikki lähellä ominta genreä.

Kuvataide myös myös kiinnostaa ja aika ajoin katselen kursseja, mutta aikaa ei ole vielä löytynyt. Lähinnä lapsia ohjannut näihin. Tämmöisen lähtisin heti mukaan ja voisin ihan itseksenikin mennä, tässä lajissa olen omimmillani.

Seuraava tärkein henkilökohtainen aluevaltaus on sateenkaari yhteisöjen löytyminen ja esim. Myöhäisherännäinen tapahtumiin meneminen. Turusta varmaan löytyy, mutta ei ole ongelma kulkea vaikka ympäri Suomen.

Vitsit kun tämä korona pian loppuisi ja arki alkaisi normalisoitua.

• Harrastan teatteria ( Koronan takia peruttiin kaksi kurssia, joille olin kevääksi ilmoittautunut, tämä on vanha ja taas uusi harrastus, joka oli pitkään ruuhkavuosien aikana tauolla).
        Olen kirjojen suurkuluttaja, aina on vähintään kaksi menossa, pääosin tieto, lisäksi vaihdellen elämänkerta ja kaunokirjallisuus. Politiikkaa seuraan mielelläni. Käyn kirkossa ja (kuuntelen Raamattua), sinnekin voisi mennä yhdessä, mutta viihdyn myös itsekseni, jos se genre ei puolisoa inspiroi.

Unelmien puolison kanssa olisi huikeaa Retkeillä ja patikoida Pohjoismaissa! 😊telttaöitä, uimista luonnonvesissä ja hikiliikuntaa kansallispuistoissa. Kumppanin kanssa kaikesta edellämainituista elämänaihealueista keskustelua. Ulkomaan matkailu ei lähtökohtaisesti kiinnosta (on tullut ravattua riittävästi), mutta voisin innostua, jos se on toisen halu tai toive.
        Teatteria harrastan lavalla ja lavan toisella puolella. Puolison kanssa teatteria yhdessä yleisön puolella. Salilla käymisen ja muun rutiininomaisen ylläpitoliikunnan hoidan mielummin itsekseni, ettei keskittyminen herpaannu, tässä taas voisin joustaa, jos kumppani haluaisi kanssani aloittaa jonkin uuden lajin. Musiikkimaku on monipuolinen, olisin ihan mukana melkein missä tahansa festareilla, mutta kirkkomusiikki lähellä ominta genreä.

Kuvataide myös myös kiinnostaa ja aika ajoin katselen kursseja, mutta aikaa ei ole vielä löytynyt. Lähinnä lapsia ohjannut näihin. Tämmöisen lähtisin heti mukaan ja voisin ihan itseksenikin mennä, tässä lajissa olen omimmillani.

Seuraava tärkein henkilökohtainen aluevaltaus on sateenkaari yhteisöjen löytyminen ja esim. Myöhäisherännäinen tapahtumiin meneminen. Turusta varmaan löytyy, mutta ei ole ongelma kulkea vaikka ympäri Suomen.

Vitsit kun tämä korona pian loppuisi ja arki alkaisi normalisoitua.

• Anonyymi

Harrastan ratsastusta ja minulla on koiria, joiden kanssa harrastan eri koiralajeja. :) Tietysti olisi mukava esimerkiksi koirien kanssa treeneihin mukavaa saada kumppani seuraksi jos hänkin koirien kanssa näitä lajeja harrastaisi! :) Tietysti yhdessä lenkkeilykin olisi minusta mukavaa! Ratsastamaan olisi myös mukava mennä yhdessä esimerkiksi maastoon joka tietysti myös vaatisi sen, että kumppani hallitsisi ratsastuksesta edes alkeita:)
      Ylipäätään kaikki yhteinen tekeminen (ruuanlaitto, leipominen, lenkkeily, marjastus yms.) olisi mukavaa kunhan kumppanikin niistä pitäisi:)
      Toki itse myös esimerkiksi luen, kuuntelen musiikkia, teen ruokaa ja leivon paljon ja mielelläni myös näitä tekisin ja näistä aiheista keskustelisin!
      Toki kun ei kumppania tällä hetkellä ole ei ole mitään asioita mitä yhdessä teemme:)

• Anonyymi

Rakastan patikoimista luonnossa 😍 harrastan ratsastusta ja koirani kanssa lenkkeilyä. ❤️Pyöräily kesäisin on myös ihanaa.
      Kerran vuodessa usein oon käynyt Lapissa hiihtämässä ❤️

• No jotain harppua soittelin joskus aikoinaan ja sit tietty patikointia kun puhuin tuubaa ja laitto käveleen eikä maksanut taksia. Onhan näitä harrastuksia, harmi kun ei nyt pääse koronan takia toteuttamaan itseään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5587
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3703
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3245
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      454
      2589
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1620
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1366
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1319
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1293
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      151
      1196
    Aihe