Housut roikkuu polvissa ja röökiä imetään voi että ollaa kovia poikia ja sitten kun jotku käy jututtamassa nii nuollaan kenkiä....
Hävettää nämä nykynuoret
8
1439
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlaisia pullalla kasvaneita ne ovat joka paikassa.
- Anonyymi
Näinhän se Kari Suomalainen aikoinaan kirjoitti kun Römpän ukko mutisi: Se on tämä nykyajan nuoriso. Niillä on pimut, tupakat, viinat ja mopot. Ei ollu ennen. Ei ollu mopoi.
- Anonyymi
Niin. Ei ennen ollut rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ei ennen ollut rahaa.
Joo ja ennen ei ollut huumeita joilla saa lievitystä pahaan oloon, kaikki ahdistus oli meikäläisen nuoruuvessa kärsittävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja ennen ei ollut huumeita joilla saa lievitystä pahaan oloon, kaikki ahdistus oli meikäläisen nuoruuvessa kärsittävä.
Joo pontikkaa piti vaen ryypätä ja sitte mentiin Rytkylle tappeleen, ei ollu hienoja lyömäasseita, haloilla piti pärijätä.
- Anonyymi
Vejä ite norttia jos käykateeksi. Ite en polta. Vetäköön ulkotiloissa vapaasti.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1164576Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513280
- 432972
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171839Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745