Kertokaas onko vappuaattona mitään tapahtumia missään kun haluisin viedä tyttöystäväni yllätyksenä jonnekkin vuosipäivän kunniaksi.
Vappu 2005
5
1421
Vastaukset
- LoveKorn
Et sitten osannut enää pahempaa päivää treffeilesi
valita...Vappu tuo suomalaisen työn juhla on tunnetusti se ainoa päivä milloin absolutistitkin ovat aivan järjettömässä kännissä.Ainoa paikka mitä voin suositella on joku syrjäinen mökki jossain suomen syvimmässä metsässä. - minä
muillakin on "vuosi päivä" vappuna....
hienoon ravintolaan syömään!
ei mihinkään "vappu bileisiin"!
ja ehkä sen jälkeen juhlimaan. - Jarna-Petteri
Jos tyttösi on taiteenystävä, niin ota suunnaksi Tampere. Kaupungin kulttuuri- ja nuorisotoimi tarjoaa vaihtoehdon perinteisille simoille ja tippaleiville.
-Tampereen Pyynikin uimarannalla järjestetään vuotuinen spektaakkeli Lämmintä Oksennusta Rantahiekalla, teos toteutetaan yhteistyössä Tampereen ja lähikuntien kakaroiden kanssa.
-Ydinkeskustassa, Koskipuistossa ja Vanhalla kirkolla, on tarjolla useita hektisempiä tulkintoja, helminä joukosta poimittakoon:
Maahanmuuttajat feat. romaninuoret: Anna tupakkii tai saat Morast!
Tesoman skinit: Viidellä yhtä vastaan - joukossa on voimaa!
Itä-Tampereen pissikset: Mascarat poskella - viddu MÄ oon se8- bidral
ja sinäkö muka huumorin tajuton niuhottaja?? saa nauraa vedet silmissä. mutta kaikesta huolimatta hyvää työpäivää sitten joskus. siis jos olet se sama joka menee siivoamaan... joskus aiemmin kirjoitit...
ei saarnalla vaan huumorilla.. se saattaa joskus toimia.
- bidral
naisena osaan varmaan neuvoa parhaiten (ja höpöhöpö)
anna kullallesi ikimuistoinen hieronta ja sitä ei tiedä sitten mihin se johtaa.. muuten ravintola ajatus oli ihan hyvä tai mökki maalla.
itse varmasti tiedät parhaiten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962