Minulla on Nordean apit, veikkaus, yotube, Elisa tietoturva, Elisa Freedome ja pari muuta
Minkä verran apit kuluttaa virtaa?
9
115
Vastaukset
- Anonyymi
Elisan tietoturvan joutaisi poistaa. Se kuluttaa akkua aivan turhaan sillä siitä ei ole mitään hyötyä.
- Anonyymi
No, jos unohtaa ne koko yöksi päälle, niin täällä lähtee 30% - lähes yksi hailee onko yksi vai monta ohjelmaa jäänyt päälle.. Normaalisti yön aikana lähtee sellaiset 3% akkua.
- Anonyymi
Yöllä yleensä ladataan puhelinta koska on otollista aikaa siihen. Päivällä ei monesti kerkeä varsinkin jos on töissä ja työ ei ole toimistotyötä vaan liikkuvaa sorttia.
- Anonyymi
iPhonessa ei ole samoja ongelmia kuin Androidilla että sovellukset kuluttaisi virtaa taustalla.
Nämä voit toki itse määritellä iPhonessa.- Anonyymi
Ei ne kuluta sen enemmän, muutama % vrk , yössä 2-3% suomeksi sama iphonen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne kuluta sen enemmän, muutama % vrk , yössä 2-3% suomeksi sama iphonen kanssa
Androidissa on aina taustalla kuluttamassa ohjelmat virtaa ja haittaohjelmia kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Androidissa on aina taustalla kuluttamassa ohjelmat virtaa ja haittaohjelmia kanssa.
Et osaa käyttää, itellä molemmat käytössä jokapvä, aikoinaan testasin ihan samat % menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa käyttää, itellä molemmat käytössä jokapvä, aikoinaan testasin ihan samat % menee
Sinä et osaa käyttää
- Anonyymi
Ei merkitystä iphone jaksaa ja jaksaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683