Erilainen lounastauko nuoren miehen kanssa Kuopiossa

Anonyymi

Vilkuilin kelloa samalla kun yritin saada kesken olevan taulukkoni loppuun. Yritin pitää ajatukseni kasassa, vaikka alakerran aivot yrittivätkin parhaansa mukaan sotkea.

Minä, päälle nelikymppinen perheenisä, olin jonkin aikaa viestitellyt itseäni parikymmentä vuotta nuoremman kaverin kanssa. Tänään viestittelijöiden olotilat sattuivat sillä tavalla samalle taajuudelle, että tapaaminen tuli sovittua. Menisin lounasaikaan hänen luokseen, aikomuksenani saada häneltä suihinotto. Nieleskelin jännittyneenä, sillä aiemmin en ollut sellaista kokenut. Jo vuosikausia olin ollut aiheesta kiinnostunut, ja selaillut netissä niin treffipalstoja. Mutta mihinkään en ollut tähän mennessä ryhtynyt, vaikka juuri tällaista viestittelyäkin oli moneen kertaan jo ollut. Mutta johonkin se aina tyssäsi, joko minuun tai siihen toiseen.

Tallensin excelin, nappasin takin päälleni ja sanon muille lähteväni ulos lounaalle ja käyväni asioilla. Mielessäni hymähtelin että asioiden hoitoahan se kassien tyhjennyskin on. Olin saanut osoitteen joka oli n. 10 minuutin ajomatkan päässä. Parkkipaikka löytyi kadunvarresta helposti, nyt vielä viimeinen viesti kaverille jotta tietää minun olevan se joka kohta soittaa summeria. Sydän pamppaillen astuin hissiin ja tuijotin itseäni peilistä. Pieni epävarmuus ja empiminen tuijottivat takaisin. Sinähän olet hetero ja tykkäät pillusta, mitä sinä olet tekemässä? Mutta jotenkin mekaanisesti jatkoin toimintaa suunnitelman mukaan, eli astuin hissistä ulos ja etsin oikean oven. Soitin ovikelloa ja sitten olimmekin kasvokkain. Ai hän onkin noin pitkä, pidempi kuin minä. Huomasin miten omat kuvitelmat ja toiveet olivat tehneet minulle tepposet, jotenkin ajattelin koko ajan että kohtaan pienen ja siron nuorukaisen, mutta tämähän onkin isompi äijä kuin minä. Tunsin kuinka epävarmuus alkoi kolkuttaa sisälläni. En kuitenkaan ehtinyt kuunnella sitä enempää kun kaveri ehdotti että aletaanko hommiin. Nyökkäsin. Mietin vaan että onpas helppoa, ei suju naisten kanssa näin.

Kaveri meni polvilleen eteeni ja alkoi aukaista vyötäni. Tiesin että suht nuoresta iästään huolimatta hän ei ollut ensimmäistä kertaa asialla. Kun oli bokserisillani, hän hankasi naamaansa etumukseeni. Kullini alkoi hieman kohoilla, ja hän tunnusteli sitä boksereiden läpi. Ihastelin touhua yläilmoista, mutta jokin minua häiritsi. Se oli se että näin lyhyen siilitukan, ja saatoin muutoinkin selvästi nähdä että nyt on miespuolinen siinä sukukalleuksieni kimpussa. Naisen näkeminen samaa tekemässä saisi kiiman vain yltymään, mutta tajusin että tässä on selvästi joku kynnys. Laitoin silmiäni kiinni ja yritin keskittyä kuulostelemaan miltä minusta tuntuu kun toinen ihminen on kaluni kimpussa. Ja kyllä se ihan hyvältä tuntui. Pian kaveri alkoi hivuttaa bokserini alemmas ja kullini ponnahti paljaana esille. Välillä vilkaisin mitä tapahtuu mutta muuten olin silmät kiinni. Tunsin kuinka pallejani tunnusteltiin, kuinka kieli liukui ympäri kullini vartta, ja kuinka lopulta lämmin suu ahmaisi kalun sisäänsä. Kiima alkoi nousta siinä määrin että häiritsevät tekijät alkoivat kaikota. Minua kun ehti jo hieman jännittää että entä jos koen ne tekijät niin häiritseviksi että seisokki katoaa. Mutta nyt tiesin että ei katoa, ja päätin nautiskella. Kaikesta huomasi että kaveri oli kyllä tottunut kullia imemään, taitoa nimittäin piisasi. Sain oikein hyvää suuhoitoa. Normaalisti naisen kanssa tässä kohtaa alkaisin joko laueta tai siirryttäisiin panemiseen, mutta nyt tilannetta pitkitti se että en juurikaan katsellut tapahtumia. Visuaalisen ärsykkeen puuttuessa ja pelkän tunnon varassa kestinkin pidempään. Otin välillä hänen päästään kiinni ja annoin vauhtia, mutta sitäkään en voinut liikaa tehdä koska siilitukka tuntui käsissä jotenkin vääränlaiselta. Tyydyin siis edelleen ottamaan vastaan mitä annetaan, ja mikäpäs siinä, se oli todella hyvää mitä sain. Aloin oikeastaan tuntea oloni ihan leppoisaksi; kaluni saa erinomaista hoitoa, ja ihan yhteisesti oli sovittu että tämä on se mitä tapahtuu, mihinkään enempään ei tarvitse minun varautua tai vaivautua. Ainoa yhteinen tavoitteemme oli saada minulta lastit ulos. Tuli suorastaan rento olo kun sen oivalsin. Kaveri jaksoi nuolla ja lutkuttaa monipuolisesti, kunnes tunsin kuinka elimistöni alkaa valmistella laukeamista. Se on se ihan mahtava tunne jonka joka mies tietää. Nyt tartuin taas kaverin päästä kiinni, nyt ei enää siilitukkakaan haitannut, olin jo niin pitkällä. Työntelin kalua hänen suuhunsa, nyt pystyin myös katsomaan kuinka syljestä kiiltelevä kyrpäni upposi hänen huuliensa väliin. En yrittänyt pidätellä yhtään enempää, annoin orgasmin tulltulla. Pidin kyrpäni visusti hänen suussaan samalla kun tunsin että sperma alkaa tulla ulos. Huokailin ja ähisin nautinnosta. Kaveri imi ja nieli ihan kaiken, pitäen huulensa visusti yhdessä. En nähnyt ensimmäistäkään pisaraa lastistani.

Olin saanut tyydytykseni ja nostin housut takaisin ylös. Vähäsanaisesti moikkailimme, ja poistuin yhtä nopeasti kuin olin saapunutkin.

0

1573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        41
        2164
      2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        49
        1707
      3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        33
        1528
      4. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        42
        1508
      5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        7
        1450
      6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        2
        1446
      7. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        3
        1417
      8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        2
        1351
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        4
        1275
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        7
        1243
      Aihe