Ristiriitaista

Anonyymi

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006505921.html

Tämä on suuressa ristiriidassa sen kanssa mitä mulle auttavasta puhelimesta on viestitty,

"poiuytfghj"

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin joidenkin lääkärien mukaan sydän ja aivoperäiset sairaudet ovat koronaa vakavampia.

      "poiuytfghj"

      • Anonyymi

        Tämä maailma nyt on tämmöstä ei täällä edes auttavat puhelimet ole mitään oikeasti välittäviä

        "poiuytghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä maailma nyt on tämmöstä ei täällä edes auttavat puhelimet ole mitään oikeasti välittäviä

        "poiuytghj"

        Heti kun näkee ketjusssa "poiuytghj" tietää että koko ketju on pilalla, pilattu kuten "poiuytghj" tahtoo. Hän mällää täällä narsistin lailla viesteillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti kun näkee ketjusssa "poiuytghj" tietää että koko ketju on pilalla, pilattu kuten "poiuytghj" tahtoo. Hän mällää täällä narsistin lailla viesteillään.

        Mä puhun itsestäni, mutta sama voi koskea muitakin, ettei heistä todella todella välitetä oikeasti apupalveluissa, Mun mielestä yleinen välittäminen ei ole lähimainkaan riittävää ja vaje on nimenomomaan emotionaalisen elämän kehittymättömyydessä.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä puhun itsestäni, mutta sama voi koskea muitakin, ettei heistä todella todella välitetä oikeasti apupalveluissa, Mun mielestä yleinen välittäminen ei ole lähimainkaan riittävää ja vaje on nimenomomaan emotionaalisen elämän kehittymättömyydessä.

        "poiuytfghj"

        Kuvio mennee useinkin niinpäin että avusta hyötyy enemmän auttaja itse imiessään autettavasta kaikki energiat.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvio mennee useinkin niinpäin että avusta hyötyy enemmän auttaja itse imiessään autettavasta kaikki energiat.

        "poiuytrdfgh"

        Usea vastaaja on innoissaan: "Tää on kivaa". Monenkohan soittajan mielestä on yhtä kivaa.

        "poiuytrfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usea vastaaja on innoissaan: "Tää on kivaa". Monenkohan soittajan mielestä on yhtä kivaa.

        "poiuytrfgh"

        Kivaa on joillain olla siellä nauresakelemassa että joku on vammautunut päästä varpaisiin. Se törkeys on niin korvia huumaavaa, ettei sitä voi käsittää. Ja se tekee sen 100 kertaa törkeämmäksi että kyseessä on auttava puhelin.

        "poiuytfghj"


    • Kuule kun tuo artikkeli käsittelee ihan muuta asiaa, kuin sinun luurisoitteluasi.

      Mitäs jos soittasit seuraavalla kerralla terveyskeskuksen ajanvaraukseen ja tilaisit ajan lääkärille ja kertoisit kasvotusten vastaanotolla lääkärille kaikki nämä ongelmasi.

      Sinulla on väärä käsitys jos kuvittelet, että luureissa pystyttäisiin konkreettisesti auttamaan, kun siellä on vaikea tietää ihmistä tuntematta/näkemättä mikä se todellinen tilanne on.

      Että toimi niin kuin tuossa linkissä ohjeistetaan, mene lääkäriin

      • Anonyymi

        Siis aivo ja sydämenperäiset vakavat oireet ovat vähintään yhtä vaarallisia kuin korona.
        Auttavan puhelimen mielestä sellaiset eivät olleet edes oikea kriisi, mutta korona on. Näiden vakavuus on kuitenkin lääketieteellisesti ihan samaa luokkaa. Mulla olin mm. hyvon rajut puutumisoireet, jotka artikkeissa mainitaan vakaviksi.

        "poiuygfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis aivo ja sydämenperäiset vakavat oireet ovat vähintään yhtä vaarallisia kuin korona.
        Auttavan puhelimen mielestä sellaiset eivät olleet edes oikea kriisi, mutta korona on. Näiden vakavuus on kuitenkin lääketieteellisesti ihan samaa luokkaa. Mulla olin mm. hyvon rajut puutumisoireet, jotka artikkeissa mainitaan vakaviksi.

        "poiuygfghj"

        Koska he eivät voi luurin kauttaa tietää, heidän ei tarvitse kieltää vakavia asioita luurinsa välityksellä sosiaalisesti manipuloiden, vaan juuri siksi heidän tulisi kuunnella soittajaa. Sinun ideallasi luuriaisia kannustetaan olemaan hölmöjä sillä verukkeella ettei heidän mitään tarvitse tietää luurin väityksellä niin sillä saisivat moraalisen oikeuden väittää mitä vain mm. tieteen ja virallisten päätösten vastaistakin,

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska he eivät voi luurin kauttaa tietää, heidän ei tarvitse kieltää vakavia asioita luurinsa välityksellä sosiaalisesti manipuloiden, vaan juuri siksi heidän tulisi kuunnella soittajaa. Sinun ideallasi luuriaisia kannustetaan olemaan hölmöjä sillä verukkeella ettei heidän mitään tarvitse tietää luurin väityksellä niin sillä saisivat moraalisen oikeuden väittää mitä vain mm. tieteen ja virallisten päätösten vastaistakin,

        "poiuytfghjk"

        Olen kertonut miksi en voinut akuutissa tilantessa mennä terveyskeskukseen.
        Koska siellä oli tuolloin hengenvaarallisen hoitivirheen riski. Minua oltiin lähettämässä virheellisesti rajuun nukutuksessa tehtävään toimenpiteeseen. Enkä tuolloin heikossa puhekyvyssä saanut lääkäriä kiireessään kuuntelemaan minua. Joten minun oli pysyttävä poissa kunnes sotku saatu sevitettyä.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kertonut miksi en voinut akuutissa tilantessa mennä terveyskeskukseen.
        Koska siellä oli tuolloin hengenvaarallisen hoitivirheen riski. Minua oltiin lähettämässä virheellisesti rajuun nukutuksessa tehtävään toimenpiteeseen. Enkä tuolloin heikossa puhekyvyssä saanut lääkäriä kiireessään kuuntelemaan minua. Joten minun oli pysyttävä poissa kunnes sotku saatu sevitettyä.

        "poiuytfghj"

        Tämä artikkeli iittyy minuunkin soten ttä halvauksen kaltaiset oireet ovat terveydellisesti vakavia mitä yhteenaskutoimutuskaan e oe tuntunut ymmärtävän vaikka on hoitoalalla itsensä mukaan

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä artikkeli iittyy minuunkin soten ttä halvauksen kaltaiset oireet ovat terveydellisesti vakavia mitä yhteenaskutoimutuskaan e oe tuntunut ymmärtävän vaikka on hoitoalalla itsensä mukaan

        "poiuytfghj"

        Mulla oli myös lääkärinkin huomaamat sydänoireet.


        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli myös lääkärinkin huomaamat sydänoireet.


        "poiuytrfghj"

        Mut nää vastaajat niinku sinä yhteenaskutoimitus teette vain pilaa vakavasta asiasta.

        "poiuytfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut nää vastaajat niinku sinä yhteenaskutoimitus teette vain pilaa vakavasta asiasta.

        "poiuytfgh"

        Tiedän puhuvani totta enkä esim . sinun valeillesi ikinä anna periksi turha luulo.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän puhuvani totta enkä esim . sinun valeillesi ikinä anna periksi turha luulo.

        "poiuytfghj"

        Koko tässä puhelinjutussa älyttömintä on se että hoetaan ja hoetaan ettei he voi tietää soittajan tilannetta, mutta eikö he tajua millään että se soittaja VOI tietää tilanteensa ?


        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko tässä puhelinjutussa älyttömintä on se että hoetaan ja hoetaan ettei he voi tietää soittajan tilannetta, mutta eikö he tajua millään että se soittaja VOI tietää tilanteensa ?


        "poiuytfghjk"

        Jopa mun isä hoki ettei hän voi tietää, ja kun sanoin no annas kun kerron, niin ,luuri kiinni. Totta ei voi tietää jos ei kuuntele infoa.

        "poiuytghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa mun isä hoki ettei hän voi tietää, ja kun sanoin no annas kun kerron, niin ,luuri kiinni. Totta ei voi tietää jos ei kuuntele infoa.

        "poiuytghj"

        Mut mä tiedän mimmosta juttua luureissa puhutaan koska olen kuunnellut tarkkaan

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä tiedän mimmosta juttua luureissa puhutaan koska olen kuunnellut tarkkaan

        "poiuytfghj"

        Niin ja yhteenaskutoimitus: jos olisin hoitanut itseni siihen pyörätuoliin reippaan kävelyn sijaan, olisi koronakuolemakin todennäköisempi.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja yhteenaskutoimitus: jos olisin hoitanut itseni siihen pyörätuoliin reippaan kävelyn sijaan, olisi koronakuolemakin todennäköisempi.

        "poiuytfghj"

        Eihän nykyään muutkaan ihmiset hakeudu lääkäriin, jos kokevat että siellä voi olla vielä suurempi terveysriski kuin olla vaivansa kanssa kotona, Joten sinällään minussa ei ole tuossa ajattelutavassa edes mitään kovinkaan erikoista. Vaikka auttavalle puhelimelle ihmetystä olisikin riittänyt.


        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nykyään muutkaan ihmiset hakeudu lääkäriin, jos kokevat että siellä voi olla vielä suurempi terveysriski kuin olla vaivansa kanssa kotona, Joten sinällään minussa ei ole tuossa ajattelutavassa edes mitään kovinkaan erikoista. Vaikka auttavalle puhelimelle ihmetystä olisikin riittänyt.


        "poiuytfghj"

        Sanoinkin kriisipuhelimeen moneen kertaan että sieltä tulee minulle kriisi, Ja tosiaan tulee.
        Toivottavasti tästä päivästä lähtien kykenen pysyttelemään poissa kriisientäyteisestä maailmastaan joka on hirmukäsiteltävää yksittäisen soittajan hermostolle.


        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinkin kriisipuhelimeen moneen kertaan että sieltä tulee minulle kriisi, Ja tosiaan tulee.
        Toivottavasti tästä päivästä lähtien kykenen pysyttelemään poissa kriisientäyteisestä maailmastaan joka on hirmukäsiteltävää yksittäisen soittajan hermostolle.


        "poiuytfghj"

        Sieltä tulee kriisi emotionaalisen ja tunteellisen hyvin voimallisen loukkaamisen takia, mikä sitten häiritsee hermoston toimintaa, aiheuttaa turhaa uudelleentraumatisoitumista ja haittaa keskittymistä muuhun elämään siten huomattavasti

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis aivo ja sydämenperäiset vakavat oireet ovat vähintään yhtä vaarallisia kuin korona.
        Auttavan puhelimen mielestä sellaiset eivät olleet edes oikea kriisi, mutta korona on. Näiden vakavuus on kuitenkin lääketieteellisesti ihan samaa luokkaa. Mulla olin mm. hyvon rajut puutumisoireet, jotka artikkeissa mainitaan vakaviksi.

        "poiuygfghj"

        Niin jos sinulla on vakavia oireita, liittyi ne sitten sydänoireisiin, halvaantumiseen tai koronaan.

        Niin ns. luurit ei ole oikea paikka soittaa vaan pitää soittaa ajanvaraukseen, että pääsee lääkäriin tai akuutissa tapauksessa pitää mennä päivystykseen.

        Oli nyt se ponttini. Niinhän tuossa linkissäkin ohjeistetaan
        En näe siinä mitään pilkkaa


      • Anonyymi
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Niin jos sinulla on vakavia oireita, liittyi ne sitten sydänoireisiin, halvaantumiseen tai koronaan.

        Niin ns. luurit ei ole oikea paikka soittaa vaan pitää soittaa ajanvaraukseen, että pääsee lääkäriin tai akuutissa tapauksessa pitää mennä päivystykseen.

        Oli nyt se ponttini. Niinhän tuossa linkissäkin ohjeistetaan
        En näe siinä mitään pilkkaa

        Joo mutta olen kertonut miksi en voinut mennä ja juuri siksi jouduin väliaikaiseen kriisiin ja soitin kriisipuhelimeen. Koska olin sen kaltainen väliinputoaja systeemissä etten voinut siinä hetkessä käyttää mitään palvelua vaan oli pärjättävä itse mutta se kriisipuhelin teki sen 10 kertaa vaikeammaksi tai sata kertaa.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta olen kertonut miksi en voinut mennä ja juuri siksi jouduin väliaikaiseen kriisiin ja soitin kriisipuhelimeen. Koska olin sen kaltainen väliinputoaja systeemissä etten voinut siinä hetkessä käyttää mitään palvelua vaan oli pärjättävä itse mutta se kriisipuhelin teki sen 10 kertaa vaikeammaksi tai sata kertaa.

        "poiuytrdfgh"

        Siis soitin sinne informoidakseni jonnekin millainen väliibputuaja olin, mutta jouduinkin kiusatuksi.

        "poiuygthj"


      • Anonyymi
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Niin jos sinulla on vakavia oireita, liittyi ne sitten sydänoireisiin, halvaantumiseen tai koronaan.

        Niin ns. luurit ei ole oikea paikka soittaa vaan pitää soittaa ajanvaraukseen, että pääsee lääkäriin tai akuutissa tapauksessa pitää mennä päivystykseen.

        Oli nyt se ponttini. Niinhän tuossa linkissäkin ohjeistetaan
        En näe siinä mitään pilkkaa

        Mutta en mä puhu sullekaan enöö kun susta tulee iin hekutin huono olo että saan ongelmia joita mulla ei olisi lainkaan ilman kontaktia kaltaisiisi ihmisiin

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en mä puhu sullekaan enöö kun susta tulee iin hekutin huono olo että saan ongelmia joita mulla ei olisi lainkaan ilman kontaktia kaltaisiisi ihmisiin

        "poiuytrfghj"

        Huomaan että tosi paljin hyvinvointia lisäää esim. köyhänkin tavaroiden asettelu niin että näkymistä tulee esteettisiä. Tommoset asiat oikeesti parantaa hyvinvojntia. Että kun katsoo eteensä, näkymät ovat esteettisiä

        "poiuygfghj"


      • Anonyymi

        Onneks minua ei myöskään kiinnosta mikään sinun pointti.

        Hyvää jatkoa

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en mä puhu sullekaan enöö kun susta tulee iin hekutin huono olo että saan ongelmia joita mulla ei olisi lainkaan ilman kontaktia kaltaisiisi ihmisiin

        "poiuytrfghj"

        No nyt olet oikeilla jäljillä, vielä kun ymmärtäisit ettei sinun pitäisi myöskään soitella mihinkään luureihinkaan, koska koet et niistä tulee sinulle vaan ongelmia ja huono olo.

        Elämämme on suurimmalta osalta sellaista millaiseksi itse sen omilla valinnoillamme teemme.

        Vaali niitä asioita ja ihmisiä, joista sinulle tulee hyvä olo ja välttele niitä asioita ja ihmisiä jotka tuovat sinulle huonoa oloa


      • Anonyymi
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        No nyt olet oikeilla jäljillä, vielä kun ymmärtäisit ettei sinun pitäisi myöskään soitella mihinkään luureihinkaan, koska koet et niistä tulee sinulle vaan ongelmia ja huono olo.

        Elämämme on suurimmalta osalta sellaista millaiseksi itse sen omilla valinnoillamme teemme.

        Vaali niitä asioita ja ihmisiä, joista sinulle tulee hyvä olo ja välttele niitä asioita ja ihmisiä jotka tuovat sinulle huonoa oloa

        Ongelma on siinä että heistä tuli niin valtavan kauhisuttavan huono olo, että heihin takertui sitten hädissään. Mu mielestä törkeetä että auttava puhelin tuottaa ihmselle toasta hätää

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on siinä että heistä tuli niin valtavan kauhisuttavan huono olo, että heihin takertui sitten hädissään. Mu mielestä törkeetä että auttava puhelin tuottaa ihmselle toasta hätää

        "poiuytfghj"

        En pidä niistä puhelimista koska ne opettaa ihmiselle huonoa käytöstä ja hyväksymään huonoa käytöstä. Ei ihmisen koskaan niin huonosti pitäisi käyttätäytyä, että luuri korvaan pitää lyödä

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä niistä puhelimista koska ne opettaa ihmiselle huonoa käytöstä ja hyväksymään huonoa käytöstä. Ei ihmisen koskaan niin huonosti pitäisi käyttätäytyä, että luuri korvaan pitää lyödä

        "poiuytfghj"

        Siis mun mielestä näkemyksistään seuraa hyvin monella tavalla moraalinen rappio


        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mun mielestä näkemyksistään seuraa hyvin monella tavalla moraalinen rappio


        "poiuytfghj"

        Tuetaan valehtelua, huonoa käytöstä oikeutetaan vaikka millä seityksillä jne.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuetaan valehtelua, huonoa käytöstä oikeutetaan vaikka millä seityksillä jne.

        "poiuytfghj"

        Elämäni järkyintä kuultavaa puheinauttajien puheet.

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäni järkyintä kuultavaa puheinauttajien puheet.

        "poiuytfghjk"

        Enhän mä olisi kuunnellu heitä tosissaan jos oisin osannut kuvotella mitä se keskustelun tasi oikeesti on

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä olisi kuunnellu heitä tosissaan jos oisin osannut kuvotella mitä se keskustelun tasi oikeesti on

        "poiuytfghj"

        Sanoin äidillekin tänään että suhtauduin kaikkeen ihan väärin koska odotin heistä kaikista jotakin niin paljon enemmän.


        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin äidillekin tänään että suhtauduin kaikkeen ihan väärin koska odotin heistä kaikista jotakin niin paljon enemmän.


        "poiuytrfghj"

        Oon tosi pettynyt mitä nää jutut mun elämän ajan mun ympärillä on olleet.

        "poiuytfghj"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe