Hei! Olen 17v tyttö ja olen todella huolissani rintojeni kasvamisesta! Olen nyt172cm ja en muista painoa, mutta yli 60kg verran. Olen 12-16 iällä sairastanut anoreksiaa, pahimmillaan 15 vuotiaana kesäkuusta lokakuuhun. Minulla alkoi kuukautiset 12 vuotiaana, mutta kuukautiset jäivät vuodeksi pois 15 vuotiaana ja sen jälkeen on toiminut normaalisti. Minulla alkoi sen jälkeen raju ahmimishäiriö, joka kesti lokakuusta kesäkuuhun. Siinä aikana minä sidoin rintojani helmikuun-kesäkuun aikana. Ihmettelen sitä, että oon kuulemma kasvanut muutaman senttimetrin anoreksia/bulimian aikana ja pituus mitattiin viime vuonna. Vai onko se merkki siitä, että rinnat voi vielä kasvaa? Ja pitääkö paikkansa, että rinnat kasvavat yli 20 asti vai mihin ikään kasvu loppuu ja millon pituuskasvu loppuu? Isäni on esimerkiksi 178 niin en tiedä, että tulenko minä vielä kasvamaan pituutta,kun äidistä olen jo kasvanut yli. Tänä päivänä minulla ei ole mitään hätää, mutta syön kuitenkin 3 kertaa päivässä ja välillä ateriat ovat pieniä. Toivottavasti nämä eivät pysäytä rintojen kasvamista. Minulla on nyt a-kuppi ja toivoisin niiden kasvavan b- tai c-kuppiin. Isäni siskolla on aika isot rinnat ja äidilläni on sen sijaan vaan b-kuppi. Mietin, että vaikuttaako perintötekijät enää rintojeni kasvuun vai onko se nyt liian myöhäistä? Kun 12-16 vuodet olisivat varmasti olleet parhaimpia rintojen kasvu aikaa! Voivatko rintani vielä kasvaa isoiksi ja onko minulla vielä useampi vuosi aikaa odottaa niiden kasvamista? Vaikuttaako hoikkuus (en tarkoita alipainoa) isojen rintojen kasvuun? Kasvaako rinnat saman verran mitä pituuskin vai kasvaako rinnat pituuskasvua nopeammin. Minulla on nykyisin niin huono itsetunto minun rintojeni suhteen ja toivon saavani vastauksia ja neuvoja täältä. Vastatkaa niin rehellisesti, tietoisesti ja ymmärtäväisesti kuin voitte...
Kasvaako rintani enää?
3
193
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt että rinnat kasvavat kyllä vielä vähän yli 20-vuotiaaksi asti, eli ei kannata turhaan stressata. Itselläni ne kasvoivat vielä pituuskasvun pysähtymisen jälkeen.Tärkeintä on, että pyrit nyt syömään normaalisti ja säännöllisesti. Perintötekijöillä on merkitystä, mutta toisaalta ei sekään suoraan sanele mitään. Älä turhaan siis murehdi :)
- Anonyymi
No minulla ei ole tuollaista ongelmaa minulla on c kuppi ja olen 161 cm pitkä vain ja painan 54 kg olen ja olen 19v
- Anonyymi
Lisäksi sulla on narsismiin taipuvainen luonne, kun ihan erikseen piti tulla aloituspostaajalle kertomaan, että sullapa on isommat tissit kuin sillä.
Huvittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279