Kaksikielinen Kotka

Anonyymi

Kotkasta tulee tehdä kaksikielinen. Jos ei pysty, niin Pyhtää tulee liittää Kotkaan. Kaksikielisyys on tyylikästä. Ja itse asiassa ruotsin kieli on parempi kuin suomen kieli. Kotkalle tulee myös keksiä ruotsinkielinen nimi, joka tulisi tiekyltteihin

Terveisin
Sveriges ministeriet för svenska språk i Finland

14

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Länsi-Kotkan ongelmajätteet täälläkin . Oma muisti palailee pätkittäin, elämä on.

      Olen jo aiemmin foorumilla kertonut , että länsi-kotkasta on vuosien saatossa muodostunut Pyhtään ongelmajätteen keräily piste.

      Eronneet ja karanneet näitä sitten keräilevät eli nk pelastavat "kostealle" elämälle itsensä kanssa.

    • Anonyymi

      Se toinen kieli Kotkassa on venäjä

      • Ryska är inte Kotkas andra officiellt språk men här bor flera Rysslands medborgare.


    • Anonyymi

      Svenska måste är Kotkas andra officiellt språk.
      Eller Kotka är inte tvåspråkighet jag vill flytta i Åland .

    • Kotka måste komma en tvåspråkligt stan. Eller jag vill flytta från Kotka .

    • Anonyymi

      Det passar inte mig.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin, Venäjän kieli pakolliseksi ylioppilaskokeisiin ja toiseksi, Kotkaan pitäisi saada enemmän venäjänkielisiä sillä näin tuettaisiin Lenin-patsaan statusta Kotkan kaupunkikuvassa.

      • Anonyymi

        Ruotsalaisia emme ole, suomalaisia emme halua olla, olkaamme sitten venäläisiä.
        Kuulumme Pietarin oblastiin.
        Oitsin maladies.
        Sto kavarish?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsalaisia emme ole, suomalaisia emme halua olla, olkaamme sitten venäläisiä.
        Kuulumme Pietarin oblastiin.
        Oitsin maladies.
        Sto kavarish?

        Joo, perustetaan ensin puolue, VKP.
        Venäläinen Kansanpuolue.
        Vähän niin kuin RKP.
        VKP:hen kerätään jäseniä kautta valtakunnan.
        Eiköhän niitä venäläisiä ja venäjän mielisiä löydy sen verran.
        Kun puoluejäseniä löytyy tarpeeksi, sitten vaan puoluerekisteriin ja kannatusluvut korkeelle.
        Luulisi Kotkasta kannatusta tulevan ja muistakaa pitää kaikki puoluepuheet julistaa Lenin-patsaan juurella.
        Siis, pyhällä alueella, joka muistetaan vielä vuonna 2040 historiassakin.
        Kun myöhemmin saavutetaan sama asema puoluekartalla kuin RKP:llä vähintään, niin siitä on hyvä jatkaa ylöspäin venäjän kielen asemaan Suomen ylioppilaskirjoituksissa.
        Eli, venäjän kieli pakolliseksi kouluihin.
        Myöhemmin VKP osallistuu Suomen puolesta Venäjällä Voitonpäivän Paraatiin ja se kruunaa puolueen vankkaan kivijalkaan Suomen ja Venäjän autonomiassa.
        Mitäs sanotte tästä kaikesta???


    • Anonyymi

      Kotka liitetään Pyhtääseen?

      • Anonyymi

        Kotka kuuluu Viipurin lääniin niin kuin vanhoina hyvinä aikoina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotka kuuluu Viipurin lääniin niin kuin vanhoina hyvinä aikoina

        Nykyään Viipurin oblastiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään Viipurin oblastiin.

        Leningradskaja oblast ei Viipuri oblast


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leningradskaja oblast ei Viipuri oblast

        Siihen liitytään takas. Halpenee bensa ja kaljakin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3036
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      15
      1063
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1018
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      893
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      89
      874
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      774
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      670
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe