Kotkasta tulee tehdä kaksikielinen. Jos ei pysty, niin Pyhtää tulee liittää Kotkaan. Kaksikielisyys on tyylikästä. Ja itse asiassa ruotsin kieli on parempi kuin suomen kieli. Kotkalle tulee myös keksiä ruotsinkielinen nimi, joka tulisi tiekyltteihin
Terveisin
Sveriges ministeriet för svenska språk i Finland
Kaksikielinen Kotka
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Länsi-Kotkan ongelmajätteet täälläkin . Oma muisti palailee pätkittäin, elämä on.
Olen jo aiemmin foorumilla kertonut , että länsi-kotkasta on vuosien saatossa muodostunut Pyhtään ongelmajätteen keräily piste.
Eronneet ja karanneet näitä sitten keräilevät eli nk pelastavat "kostealle" elämälle itsensä kanssa. - Anonyymi
Se toinen kieli Kotkassa on venäjä
- Anonyymi
Svenska måste är Kotkas andra officiellt språk.
Eller Kotka är inte tvåspråkighet jag vill flytta i Åland . Kotka måste komma en tvåspråkligt stan. Eller jag vill flytta från Kotka .
- Anonyymi
Det passar inte mig.
- Anonyymi
Ensinnäkin, Venäjän kieli pakolliseksi ylioppilaskokeisiin ja toiseksi, Kotkaan pitäisi saada enemmän venäjänkielisiä sillä näin tuettaisiin Lenin-patsaan statusta Kotkan kaupunkikuvassa.
- Anonyymi
Ruotsalaisia emme ole, suomalaisia emme halua olla, olkaamme sitten venäläisiä.
Kuulumme Pietarin oblastiin.
Oitsin maladies.
Sto kavarish? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsalaisia emme ole, suomalaisia emme halua olla, olkaamme sitten venäläisiä.
Kuulumme Pietarin oblastiin.
Oitsin maladies.
Sto kavarish?Joo, perustetaan ensin puolue, VKP.
Venäläinen Kansanpuolue.
Vähän niin kuin RKP.
VKP:hen kerätään jäseniä kautta valtakunnan.
Eiköhän niitä venäläisiä ja venäjän mielisiä löydy sen verran.
Kun puoluejäseniä löytyy tarpeeksi, sitten vaan puoluerekisteriin ja kannatusluvut korkeelle.
Luulisi Kotkasta kannatusta tulevan ja muistakaa pitää kaikki puoluepuheet julistaa Lenin-patsaan juurella.
Siis, pyhällä alueella, joka muistetaan vielä vuonna 2040 historiassakin.
Kun myöhemmin saavutetaan sama asema puoluekartalla kuin RKP:llä vähintään, niin siitä on hyvä jatkaa ylöspäin venäjän kielen asemaan Suomen ylioppilaskirjoituksissa.
Eli, venäjän kieli pakolliseksi kouluihin.
Myöhemmin VKP osallistuu Suomen puolesta Venäjällä Voitonpäivän Paraatiin ja se kruunaa puolueen vankkaan kivijalkaan Suomen ja Venäjän autonomiassa.
Mitäs sanotte tästä kaikesta???
- Anonyymi
Kotka liitetään Pyhtääseen?
- Anonyymi
Kotka kuuluu Viipurin lääniin niin kuin vanhoina hyvinä aikoina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotka kuuluu Viipurin lääniin niin kuin vanhoina hyvinä aikoina
Nykyään Viipurin oblastiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään Viipurin oblastiin.
Leningradskaja oblast ei Viipuri oblast
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leningradskaja oblast ei Viipuri oblast
Siihen liitytään takas. Halpenee bensa ja kaljakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777