Parveketupakointi

Anonyymi

sinä nikotiinin imijä, sinun on tärkeä saada savustaa parvekkeella. Vähät piittaat naapureistasi, vaikka sulle on kerrottu että savu tulee suoraan naapuriin. Aiheuttaen todella tuskaisen astmakohtauksen, hengitysvaikeuksia jne. sydän oireita.

34

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valita taloyhtiölle! Taloyhtiö voi hakea kiellon parveketupakoinnille, mutta usein eivät halua koska se edellyttäisi melkoista paperisotaa.

      • Anonyymi

        Jos taloyhtiö ei herää asiaan, niin valitus kaupungin terveysviranomaisile.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos taloyhtiö ei herää asiaan, niin valitus kaupungin terveysviranomaisile.

        kyllä nämä valittajat ovat itse terveytensä pilanneet huonolla kunnolla ja ylipainolla, heistähän se valitys pitäisi tehdä terveysviranomaisille, että ovat itsetuhoisia ja vaaraksi omalle terveydelleen.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        kyllä nämä valittajat ovat itse terveytensä pilanneet huonolla kunnolla ja ylipainolla, heistähän se valitys pitäisi tehdä terveysviranomaisille, että ovat itsetuhoisia ja vaaraksi omalle terveydelleen.

        Kummeli prkele


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummeli prkele

        katso niin ei tarvitse jauhaa.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        katso niin ei tarvitse jauhaa.

        Ei tartte kun seurailen viestejä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte kun seurailen viestejä

        sitten kannattaa uusia lääkitys jos kummelia näkyy elämässäsi


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        sitten kannattaa uusia lääkitys jos kummelia näkyy elämässäsi

        Mitä mieltä kummeli on höyryttimistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä kummeli on höyryttimistä?

        varaahhan se lääkäriaika jo.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        varaahhan se lääkäriaika jo.

        Eli sulla ei ole mielipidettä?


      • vain sinä "trollaat" täällä.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        vain sinä "trollaat" täällä.

        Höpö höpö, laitappa viestis näkyviin niin näkee kuka trollaa.
        unohtuko jo iPhone palstakin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, laitappa viestis näkyviin niin näkee kuka trollaa.
        unohtuko jo iPhone palstakin?

        ipaska on paskaa. sehän on kaikille selvä, paitsi ipaska-markkinointiuskoville.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ipaska on paskaa. sehän on kaikille selvä, paitsi ipaska-markkinointiuskoville.

        Tyhjänpäiväisestä valittaminen on haittaa muille keskustelijoille.
        Varsinkin kun sinä et edes tiedä mikä siinä on huonoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjänpäiväisestä valittaminen on haittaa muille keskustelijoille.
        Varsinkin kun sinä et edes tiedä mikä siinä on huonoa.

        Tyhjänpäiväisestä valittaminen on haittaa muille keskustelijoille.
        Varsinkin kun sinä et edes tiedä mikä siinä on hyvää.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        Tyhjänpäiväisestä valittaminen on haittaa muille keskustelijoille.
        Varsinkin kun sinä et edes tiedä mikä siinä on hyvää.

        Tiedän, olen iPhone palstalla kertonut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, olen iPhone palstalla kertonut.

        niin olen.


    • on tärkeää saada tehdä omassa kodissaan mitä tykkää.

      • Anonyymi

        Kunhan pysyisikin sillä kodissaan ikkunat ja ovet kiinni, eikä käryttäisi naapureita parvekkeen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan pysyisikin sillä kodissaan ikkunat ja ovet kiinni, eikä käryttäisi naapureita parvekkeen kautta.

        Mitä teet parvekkeella jos et polta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet parvekkeella jos et polta?

        Parveke ei ole rakennettu tupakointia varten. Siellä oleskellaan raittiissa ilmassa, lueskellaan, syödään ja muuten vain ollaan. Tänään on perjantai ja saunon iltapäivällä, niin silloin todella nautinto istua parvekkeella jäähdyttelemässä, ellei alakerran tupakoija juuri silloin istu röökillä. Lisäksi asuntoni on melko uusi, jolloin siinä on koneellinen ilmanvaihto. Kun toinen naapuri menee röökille parvekkeelleen, muutaman metrin päässä oleva ilmanvaihtokoneeni raitisilmaventtiili imaisee savun asuntooni. Nykysäännösten mukaan laitetta ei voi edes sammuttaa, joten on vaan kärsittävä naapurin sauhuttelusta.

        Fiksu taloyhtiö järjestää asianmukaisen tupakointipaikan röökiroskiksineen pihalle kauas rakennuksista. Mutta pitää myöntää että joillekin tuollaisen käytöstä tulee melkoista ramppaamista porraskäytävässä. Kerrankin seurasin eräässä taloyhtiössä kuinka emäntä ja isäntä kävivät röökillä parvekkeella muutaman minuutin välein. Vähän ihmettelin että miksikö edes meni välillä sisään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan pysyisikin sillä kodissaan ikkunat ja ovet kiinni, eikä käryttäisi naapureita parvekkeen kautta.

        parveke on osa kotia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parveke ei ole rakennettu tupakointia varten. Siellä oleskellaan raittiissa ilmassa, lueskellaan, syödään ja muuten vain ollaan. Tänään on perjantai ja saunon iltapäivällä, niin silloin todella nautinto istua parvekkeella jäähdyttelemässä, ellei alakerran tupakoija juuri silloin istu röökillä. Lisäksi asuntoni on melko uusi, jolloin siinä on koneellinen ilmanvaihto. Kun toinen naapuri menee röökille parvekkeelleen, muutaman metrin päässä oleva ilmanvaihtokoneeni raitisilmaventtiili imaisee savun asuntooni. Nykysäännösten mukaan laitetta ei voi edes sammuttaa, joten on vaan kärsittävä naapurin sauhuttelusta.

        Fiksu taloyhtiö järjestää asianmukaisen tupakointipaikan röökiroskiksineen pihalle kauas rakennuksista. Mutta pitää myöntää että joillekin tuollaisen käytöstä tulee melkoista ramppaamista porraskäytävässä. Kerrankin seurasin eräässä taloyhtiössä kuinka emäntä ja isäntä kävivät röökillä parvekkeella muutaman minuutin välein. Vähän ihmettelin että miksikö edes meni välillä sisään.

        parvekkeella voi myös halutessaan polttaa, ei se sinulle kuulu mitä muut omassa kodissaan tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parveke ei ole rakennettu tupakointia varten. Siellä oleskellaan raittiissa ilmassa, lueskellaan, syödään ja muuten vain ollaan. Tänään on perjantai ja saunon iltapäivällä, niin silloin todella nautinto istua parvekkeella jäähdyttelemässä, ellei alakerran tupakoija juuri silloin istu röökillä. Lisäksi asuntoni on melko uusi, jolloin siinä on koneellinen ilmanvaihto. Kun toinen naapuri menee röökille parvekkeelleen, muutaman metrin päässä oleva ilmanvaihtokoneeni raitisilmaventtiili imaisee savun asuntooni. Nykysäännösten mukaan laitetta ei voi edes sammuttaa, joten on vaan kärsittävä naapurin sauhuttelusta.

        Fiksu taloyhtiö järjestää asianmukaisen tupakointipaikan röökiroskiksineen pihalle kauas rakennuksista. Mutta pitää myöntää että joillekin tuollaisen käytöstä tulee melkoista ramppaamista porraskäytävässä. Kerrankin seurasin eräässä taloyhtiössä kuinka emäntä ja isäntä kävivät röökillä parvekkeella muutaman minuutin välein. Vähän ihmettelin että miksikö edes meni välillä sisään.

        Ei se ole oleskeluakaan varten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole oleskeluakaan varten

        Miksi niitä sitten rakennetaan taloihin? Asumassani kerrostalossa joka asunnossa on parveke, osassa kaksi ja lisäksi terasseja.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        parvekkeella voi myös halutessaan polttaa, ei se sinulle kuulu mitä muut omassa kodissaan tekevät.

        Taas yksi tosi huomaavainen tupakoitsija!

        Omassa kodissaan ei saa tehdä aivan mitä tahansa. Eräät toimet voivat aiheuttaa jopa asunnon haltuunottamisen taloyhtiölle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas yksi tosi huomaavainen tupakoitsija!

        Omassa kodissaan ei saa tehdä aivan mitä tahansa. Eräät toimet voivat aiheuttaa jopa asunnon haltuunottamisen taloyhtiölle.

        taas yksi kyylä.

        tottakai omassa kodissaan saa tehdä mitä huvittaa. turhasta valittaminen pitäisi olla rangaistavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niitä sitten rakennetaan taloihin? Asumassani kerrostalossa joka asunnossa on parveke, osassa kaksi ja lisäksi terasseja.

        Ei ainakaan oleskelua varten.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        taas yksi kyylä.

        tottakai omassa kodissaan saa tehdä mitä huvittaa. turhasta valittaminen pitäisi olla rangaistavaa.

        No eihän saa tehdä mitään sellsista josta on haittaa muille asukkaille. Eikä tupakansavusta valittaminen ole turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän saa tehdä mitään sellsista josta on haittaa muille asukkaille. Eikä tupakansavusta valittaminen ole turhaa.

        Itse poltin tupakkaa 45 vuotta enkä viimeisten 30 vuoden aikana koskaan asunnossa tai parvekkeella. Aina jaksoin mennä kerran tunnissa ulos. Sitten tuli infarkti ja minä lopetin tupakanpolton ennenkuin se olisi lopettanut minut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eihän saa tehdä mitään sellsista josta on haittaa muille asukkaille. Eikä tupakansavusta valittaminen ole turhaa.

        tyhjänpäiväisestä valittaminen on haittaa muille asukkaille.


    • Anonyymi

      Pitäisi varmaa alkaa vartioimaan myös ylipainoa koska sitä näkyy myös parvekkeilla. Ylipaino on iso riski terveyteen.

      • Anonyymi

        Tuskin ylipaino tunkeutuu parvekeikkunoiden raoista parvekkeelle ja sisälle huoneistoon. Eiköhän se tule jääkaapin kautta.


    • Anonyymi

      Voi jeesus!!! Muuta yhtiöön jossa tupakointi kielto.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2407
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      291
      2312
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      75
      1790
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1462
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1309
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1308
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1040
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1030
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe