Intertrac TC515 Rengas Kokemuksia

Anonyymi

Tuli sitten tilattua Intertrac TC515 195/65/15. KPL hintaan 37EUR
Onko kellään jo ennestään kokemuksia kyseisestä Kiinalaisesta renkaasta?

Tausta tietoa valmistajasta:
Qingdao Keter Tyre Co., Ltd. toimii Qingdaossa Shandongin maakunnassa, jossa sijaitsee Kiinan suurin renkaiden valmistusalue ja yhtiö erikoistuu erilaisten kiinalaisten rengasmallien vientiin. Lokakuussa 2009 perustettu Keter on nuori ja dynaaminen yhtiö. Keter-yhtiön vuosittainen myyntivolyymi on kasvanut hyvin nopeasti vuodesta toiseen ja se nousi 50 miljoonaan US-dollariin vuonna 2014.

Keter omistaa nyt kaksi merkkiä : KETER ja INTERTRAC, joilla kaikki rengasvalikoimat TBR,- PCR- ja OTR-renkaissa sekä Port-vaihtorenkaita, haarukkatrukin skitterin renkaita jne. Keter-tuotteet ovat saaneet sertifikaatit ISO9001, TS16949, DOT, ECE, GCC, INMETRO jne.
KETER-merkki vie yli 110 maahan ja sillä on oma edustajaverkko 40 maassa.
(Lähde: 1001RENKAAT)

5

4857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo kokemuksia, osta koe ja infoo meille tänne renkaat kaksneloselle.

    • Anonyymi

      Miksei tuo 1001renkaat kerro mitään tarkkoja tietoja yhtiöstään - missä on pääkonttori?....kaikenlaista itsensä kehumista ja lukujen luettelua ja niitä "arvoja" kyllä sepustetaan........epäilyttää tuo kioski.

    • Anonyymi

      205-60-16 ja ravistaa juurikin saman merkin renkaat. Liekkö runkovika kun jumpsuttaa pienissä nopeuksissa ja 80kmh vauhissa ja yli ei enää jutkuta. Tasapainossa ja pyöreät renkaat ja pystyheitto 1-1.5mm luokkaa eli paljon isommilla heitoilla ajetaan täysin tasaisesti.

      • Anonyymi

        Kumhoissa ollu samaa ,50:n nopeudessa jumputti - ei muuten..


    • Anonyymi

      Ostin 205/55-16 kokoiset Intertracit, ja ainakin vanhoihin kuluneisiin Continentaleihin verrattuna hiljaisemmat ja pehmeämmän tuntuiset.
      Märkäpidosta ja kulutuskestävyydestä ei vielä ole kokemuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe