Rauhan uskonto?

Anonyymi

Katso tämä video ja mieti onko 3:42 alkavassa konferensissa kuvatussa videossa rauhaa ja tasa-arvoa kannattavia maltillisia uskovaisia..?

https://youtu.be/QNf3D-5L-eo?t=223

10

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksei rauhanmiehet kommentoi, ootellaan

• Anonyymi

Rauhan uskonnolla ei tarkoiteta sitä, mitä me länsimaalaiset ymmärrämme sen tarkoittavan.

Islamissa Rauhan talo vallitsee silloin, kun ihmiset ovat islamin vallan alla ts. muslimeita tai dhimmi-statuksella olevia vääräuskoisia. Dhimmit saavat suojelua, jos suostuvat alistettuun asemaan.

• Anonyymi

Onkos mitään tehtävissä tuhon eurooppan tuhon tiellä.

• Anonyymi

Islam on väkivallan ja murhan koneisto.

• Anonyymi

Taivas on täynnä näitä , vai onkos..

Huuri
      Huuri (arab. حُـورِيَّـة‎, hūr) on islaminuskossa naispuolinen neitsyt, joka palkkiona odottaa oikeauskoisia miehiä Paratiisissa.[1] Huurit ovat ikuisesti neitsyitä, mikä islamissa tarkoittaa, että heille kasvaa uudestaan immenkalvo yhdynnän jälkeen.[2] Useimmin esitetty huureista kertova Koraanin jae kertoo, että: "Me annamme heille puolisoiksi tummasilmäisiä neitoja" (44:54).[3]

https://fi.wikipedia.org/wiki/Huuri

NÄILLÄ ON KAIKKEUS KALVOISSA JA MUUKIN MAKOILU

• Anonyymi

Matti ja Teppo - Mä joka päivä töitä teen
        https://www.youtube.com/watch?v=1-YiaQZz1zY&pp=ygUuTWF0dGkgamEgVGVwcG8gLSBNw6Qgam9rYSBww6RpdsOkIHTDtml0w6QgdGVlbg==

Tätä sitä kuunnellaan kun mennään töihin! tämä on mun soittoäänenäkin ja ikää löytyy kohta 20v :)

MITÄ ON ISLAMI SIIS MITÄH

• Anonyymi
    • Anonyymi

Iranin pyrkimys on tuhota Israel, muslimit ympäri maailmaa murhaavat, raiskaavat, ryöstävät ja pahoinpitelevät kantaväestöä. Koraani kehoittaa kaikkeen mahdolliseen pahantekoon. Tämäkö "rauhan" uskonto. Kuoleman ja paholaisen uskonto oikeasti.

• Anonyymi

joka paikassa missä on tämän uskosta olemusta :
      - tappaminen on muotia ja elämän helvetti

• Anonyymi

Miten tämän tappamisen annetaan levitäytyä SURKEUTTAAN RUOKITTAVAT

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      160
      2108
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      310
      1793
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      81
      1254
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe