Seuraava raskaus

Anonyymi

Eli Te joilla kesti kauan ensimmäinen raskautuminen: tärppäsikö seuraava raskautuminen kuinka nopeasti?

7

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Esikoista yritettiin saada alulle melkein vuosi ennekuin mulla tärppäsi. Esikoista imetin vuoden, jonka jälkeen otin uudelleen ehkäisypillerit käyttöön suunnilleen pariksi vuodeksi ja kun lopetin niiden käytön ja kuukautiset alkoi normaalisti niin jo toisesta kierrosta olin raskaana, mutta se raskaus meni viikolla 9 kesken.
      Keskenmenon jälkeen tulin uudelleen raskaaksi jo heti toisesta kierrosta ja se raskaus meni hyvin. Vauva syntyi viikolla 42 ja on jo kohta 3 vuotias.
      Haaveissa olisi vielä kolmas lapsi jota olenkin alkanut mieheltäni kärttää.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta!
        Me yritimme monta vuotta eikä syitä ongelmaamme löytynyt. Sitten yhtäkkiä onnistikin kun raskaus ei ollut tulevan ulkomaan reissun takia mielessä :)
        Nyt kumminkin tuntuu oudolta käyttää ehkäisyä kun raskautuminen on ollut meillä niin monen vuoden juttu ettei nopea tärppi tunnu todennäköiseltä.


    • Anonyymi

      En nyt voi sanoa että ensimmäinen olisi kestänyt kauan yritettiin n. 4 kuukautta kun tulin raskaaksi.Silloin sain lääkäriltä lääkityksen joka auttoi ovulaatiossa ehdin kerran ottaa puolikkaan niin seuraavassa kierrossa tärppäsi. Koska minulla sairaus joka voi aiheuttaa lapsettomuutta. Toisen kanssa meni kuukausi eikä tarvinnut mitään apuja. Lääkäri sanoi että yleensä toinen tärppää nopeammin. Toivottavasti sullekin käy niin.

    • Anonyymi

      Itse yritimme saada tasan 2v ikäeron lapsille, mutta toinen tulikin puolisen vuotta tästä aikataulusta jäljessä, ja aikaa on kulunut jo jonkin verran tästä, mutta muistan vaan että "melkein heti" napsahti toinen alulle kun sitä vaan alettiin yrittämään...

      Ensimmäistä sitten yrittämällä yritettiinkin, ja nappa yli vuosi siinä meni, ja epätoivoakin alkoi jo olla, mutta sitten se vaan napsahti...

    • Anonyymi

      Mä oon 15 ja sain kuukausi sitten lapsen tärppäs heti

      • Anonyymi

        Ja nyt oon 16 ja toinen lapsi kesti kuukausia


      • Anonyymi

        Sori tohon tuli virheitä eli olin 15 ja oli vahinko mut iloinen kuitenkin eli ekalla toisella kesti sit jotai 2 kuukautta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe