Seuraava raskaus

Anonyymi

Eli Te joilla kesti kauan ensimmäinen raskautuminen: tärppäsikö seuraava raskautuminen kuinka nopeasti?

7

131

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Esikoista yritettiin saada alulle melkein vuosi ennekuin mulla tärppäsi. Esikoista imetin vuoden, jonka jälkeen otin uudelleen ehkäisypillerit käyttöön suunnilleen pariksi vuodeksi ja kun lopetin niiden käytön ja kuukautiset alkoi normaalisti niin jo toisesta kierrosta olin raskaana, mutta se raskaus meni viikolla 9 kesken.
      Keskenmenon jälkeen tulin uudelleen raskaaksi jo heti toisesta kierrosta ja se raskaus meni hyvin. Vauva syntyi viikolla 42 ja on jo kohta 3 vuotias.
      Haaveissa olisi vielä kolmas lapsi jota olenkin alkanut mieheltäni kärttää.

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta!
        Me yritimme monta vuotta eikä syitä ongelmaamme löytynyt. Sitten yhtäkkiä onnistikin kun raskaus ei ollut tulevan ulkomaan reissun takia mielessä :)
        Nyt kumminkin tuntuu oudolta käyttää ehkäisyä kun raskautuminen on ollut meillä niin monen vuoden juttu ettei nopea tärppi tunnu todennäköiseltä.

• Anonyymi

En nyt voi sanoa että ensimmäinen olisi kestänyt kauan yritettiin n. 4 kuukautta kun tulin raskaaksi.Silloin sain lääkäriltä lääkityksen joka auttoi ovulaatiossa ehdin kerran ottaa puolikkaan niin seuraavassa kierrossa tärppäsi. Koska minulla sairaus joka voi aiheuttaa lapsettomuutta. Toisen kanssa meni kuukausi eikä tarvinnut mitään apuja. Lääkäri sanoi että yleensä toinen tärppää nopeammin. Toivottavasti sullekin käy niin.

• Anonyymi

Itse yritimme saada tasan 2v ikäeron lapsille, mutta toinen tulikin puolisen vuotta tästä aikataulusta jäljessä, ja aikaa on kulunut jo jonkin verran tästä, mutta muistan vaan että "melkein heti" napsahti toinen alulle kun sitä vaan alettiin yrittämään...

Ensimmäistä sitten yrittämällä yritettiinkin, ja nappa yli vuosi siinä meni, ja epätoivoakin alkoi jo olla, mutta sitten se vaan napsahti...

• Anonyymi

Mä oon 15 ja sain kuukausi sitten lapsen tärppäs heti

• Anonyymi

Ja nyt oon 16 ja toinen lapsi kesti kuukausia

• Anonyymi

Sori tohon tuli virheitä eli olin 15 ja oli vahinko mut iloinen kuitenkin eli ekalla toisella kesti sit jotai 2 kuukautta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1877
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    5. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      505
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe