Hei !
Teidän sijassanne kyllä vähän häpeäisin , on se sellaista touhua täällä nykyään !
Onko tarkoituksenne hävittää Eurajoki maailman kartalta vai luotatteko siihen , että vaaleihin on vielä tarpeeksi aikaa??!!!
Kyllä nyt jo riittäisi Luvian suorittama "kuppaus", ei tarvittaisi lisää kuppareita !
Oletteko ajatelleet , mitä me tavalliset teidän äänestäjänne , olemme tästä saaneet ? Kannattaisi varmaan tutkia , nousiko vesimaksut ja muut kulut , peruutettiinko jäteveputkien tekoa syrjäkylille jne.
Ihan tulee mieleen , että äänestinkö turhaan vai väärin ?
Kanta-Eurajoen valtuutetut
13
100
Vastaukset
- Anonyymi
Äänestit turhaan sekä väärin . Eihän täällä Luviallakaan ole jätevesiputkia edes kunnan asemakaava-alueilla kaikkialla . Ne vissiin kuuluvat vain porvarillisille "eliittikansalaisille" työväenluokalle ja eläkeläisille sälytetään vain kunnallisveron maksaminen . Seuraavalla kerralla harkitse tarkoin ketä äänestät , luopioita ja vääriä "kristuksia" on joka valtuustoryhmässä .
- Anonyymi
On aivan selvää miksi kristittyjä vainotaan. Nehän on täysiä paskapäitä. Kusettaa jopa toisiaan. Ei ihme että niitä vihataan.
Uskossa olen mutta kristityksi en tunnustaudu enkä ala.
- Anonyymi
Ei vanhan Eurajoen päättäjät ehdi miettimään päätöksiä ja oletettuja Luvian kuppauksia, kun pitää heiluttaa keskenään salasuhteessa peittoa. Petetään sitä ”onnellista” omaa kotia ja perhettä, niin mitä luulette, että paljonko lopulta päätöksissä kiinnostaa tavallisen ja tuntemattoman kuntalaisen mielipide?
- Anonyymi
Miksi niitä jätevesiputkia pitäisi syrjäkylille asentaa , eikö tärkeysjärjestyksessä ensin ole kunnan kaava-alueet ja pohjavesialueet ?
- Anonyymi
Voi , voi , eikös niitä jätevesiä keräillä juuri siksi ,etteivät ne saastuta luonnon vesiä !
Onhan Eurajoen monet syrjäkylät vesien partailla ja onhan siellä jopa kunnan omia kiinteistöjäkin .Siellä on paljon enemmän tönöjä , kuin Luvian pikku-taajamassa !
Muutenkin Eurajoella tuntuu olevan hyvin seisahtunut olotila , mutta hyvä , jos kuntalaiset ovat tyytyväisiä ! Ja saadaanhan me ne eritasoliittymät , kuntakin voi lykätä sinne ylimääräisiä rahojaan , jos ei muuta keksi !- Anonyymi
Eikös se "paskalaki"velvoita haja-asutusalueilla kiinteistön omistajaa itse huolehtimaan jätevesistään, joko rakentamaan puhdistamon tai muun järjestelmän . Kunnan velvollisuus taas on tarjota palvelut kaava-alueilla kiinteistöjen omistajille tai huolehtia muulla tavoin paskavesistä . Näin olen ymmärtänyt, vaikka en olekkaan kunnanvaltuutettu, enkä niin yksinkertaiseen porukkaan , joka ei lakeja noudata jos ei itse niistä hyödy , ole edes pyrkimässäkään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se "paskalaki"velvoita haja-asutusalueilla kiinteistön omistajaa itse huolehtimaan jätevesistään, joko rakentamaan puhdistamon tai muun järjestelmän . Kunnan velvollisuus taas on tarjota palvelut kaava-alueilla kiinteistöjen omistajille tai huolehtia muulla tavoin paskavesistä . Näin olen ymmärtänyt, vaikka en olekkaan kunnanvaltuutettu, enkä niin yksinkertaiseen porukkaan , joka ei lakeja noudata jos ei itse niistä hyödy , ole edes pyrkimässäkään .
Juu. Eiköhän eu edellytä myös että kaikki liikenevä raha pitää kärrätä Brysseliin. Eu tarjoaa kottikärryt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Eiköhän eu edellytä myös että kaikki liikenevä raha pitää kärrätä Brysseliin. Eu tarjoaa kottikärryt.
Sieltä Brysselistä raha palaa takaisin Suomen maajusseille EU ottaa vain välitysprosentin . Koko Suomen maatalouden voisi siirtää Ukrainaan siellä kun on Euroopan parhaat viljelysmaat kaksi metriä mustaamultaa pelloilla ja lääniä ruokkia vaikka koko Eurooppa . Työvoima on halpaa , eikä sitä tarvitse houkutella Suomeen . Tuottavuuskin niin hyvä että maataloustukia ei tarvita , eikä turhia virkamiehiä sitä jakamaan . Suomessa voisi kasvattaa vain lihakarjaa ja heinää eläimille sekä perunaa . Veronmaksajatkin varmaan olisivat tähän tyytyväisiä .
- Anonyymi
Mahile, mahile, juusose, juusose
- Anonyymi
Hieman ohi aiheesta mutta olisi mukavaa olla mukana kuntapolitiikassa tiettyyn puolueeseen liittyminen kuitenkin aihetaa heti pahaa verta jossain joka eri puoleeseen kuuluu.
Myös kuntapoliitikkojen julkinen pilkkaminen ja haukkuminen eivät innosta yhteisiä asioita hoitamaan.- Anonyymi
Oliskohan kuntapoliitikkojen omaa syytä , että pilkataan ja haukutaan ? Suurin osa tuntemistani on psykopaattisia narsisteja joille on oma ja suvun etu tärkeintä , muista kanssaihmisistä viis veisataan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan kuntapoliitikkojen omaa syytä , että pilkataan ja haukutaan ? Suurin osa tuntemistani on psykopaattisia narsisteja joille on oma ja suvun etu tärkeintä , muista kanssaihmisistä viis veisataan .
On näitä puolueensa suojatyöläisiä jotka tekee ja sanoo mitä puolueen nokkamies/nainen käslee, vetää kyllä rahat liiveihin mutta kun tullaan kysymään vastuuta niin paetaan työhuoneeseen eikä avata ovea kun tullaan kyselemään kuten hullu-kirsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On näitä puolueensa suojatyöläisiä jotka tekee ja sanoo mitä puolueen nokkamies/nainen käslee, vetää kyllä rahat liiveihin mutta kun tullaan kysymään vastuuta niin paetaan työhuoneeseen eikä avata ovea kun tullaan kyselemään kuten hullu-kirsi.
Sä olet väärällä ovella. Makuuhuoneen ovi on auki. Ota kuitenkin vuoronumero, kun oman puolueensa valtuutetut on hänellä aina ensin jonossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409