Ulosoton huijaaminen

Anonyymi

Ulosottoa on helppo huijata, silloin kun minä olin viellä ulosoton asiakkaana niin kusetin uo miestä eikä se tienyt siitä mitää. Nykyisin on jo velat vanhentuneet ja luottotiedot puhtaat.

Jos sillo uo mies olisi tienyt siitä autosta (joka laitetiin emännän nimiin) että se on mun ja olen huijannut ulosottoa tommoi. Niin se auto olisi lähtenyt samantien ja mulle olisi tullut siitä ongelmia.
Toinen asia mikä oli, oli polkupyörä sekin oli sen hintainen että se olisi ulosmitattu jos vain uo mies olisi saanu tiedon siitä.

Näinkö helposti ulosottoa pystyy kusettamaan ja ton lisäksi mulla oli viellä muuta tonni käteistä rahaa kotona.

16

2384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"ja ton lisäksi mulla oli viellä muuta tonni käteistä rahaa kotona."

Jaksan aina ihmetellä, kuinka säästäväisiä ulosottoa pakoilevat ovatkaan. Useimmilla on kotona visusti säästössä vähintään 5000-10000:n puskurirahasto ja muutenkin menee hyvin.

• Anonyymi

Käykö kateeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käykö kateeksi?

Ei käy, mutta tuo säästämisinto on sympaattista.

• Anonyymi

Varmaan aika moni on huijannut ulosottoa, et ole varmasti ainut

• Anonyymi

Kuten muissakin rikoksissa, niin kyllä huijaajalla on aina pelko perseessä, jos jää kiinni. Kyse on velallisen petoksesta, mistä tuomitaan sakkoa - kaksi vuotta vankeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten muissakin rikoksissa, niin kyllä huijaajalla on aina pelko perseessä, jos jää kiinni. Kyse on velallisen petoksesta, mistä tuomitaan sakkoa - kaksi vuotta vankeutta.

Vankilat ovat tännä rikollisia, jotka luulivat etteivät jää koskaan kiinni.

• Anonyymi

Kaverini huijas myös ulosottoa aikoinaan, hänellä oli ulosotossa reilut 35tuhatta euroa velkaa. Mitä hän ei koskaan maksanut pois. Rahaa hänella oli säästössä kotana vaikka kuinka paljon ja semmosta tarvaraa josta uo olisi kiinnostunut, mutta koskaan uo ei sitä saanut tietää, lopulta se velka vanheni.

Arvelisin että varmaan puolet ulosoton asiakkaista huijaa jollain tapaa, eikä koskaan maksa velkaa takaisin vaan antaa olla niin kauan että se vanhenee.

• Anonyymi

Kyllä näin on, varmasti tuo prosentti on jopa 75. Tämä johtuu vain noin kolmesta syystä: 1. Suojaosuus on ihan liian pieni 2. Voudit ovat provikkapalkkaisia eivätkä siksi anna helpotuksia edes hyvällä syyllä ja 3. Velkojen maksaminen ei kannata jos on pienet tulot koska jos on velkaa vaikka 10 eri paikkaan yht. Esim. 15000 ja otetaan pienituloiselta velalliselta kuukaudessa pari sataa niin se ripotellaan eri kohteisiin niin ettei mikään asia pääse maaliin saakka vaikka olis tilanteessa koko 15 vuotta. Siksi ei monia houkuttele turha työn teko vaan mukavampi ratkaisu on käännellä kylkeä kunnes kohtuullistetaan ehdot järkeväksi. Tämä tietysti saa joidenkin käämit palamaan mikä aiheuttaa minussa melko rajuja huutonaurukohtauksia. Odotelkaas taas tovi kamut niin eräs höyrypää tulee pitämään tutun luentonsa miten velat on ikiomia itse aiheutettuja, taulukkomaksut liian pienet ja velkojen vanheneminen kauheen väärin. Häh häh hää, vuosi enää niin ne todellakin ovat historiaa, mahtaa ottaa pannuun kun 45000 egestä saivat ahneparat pari vahinkosatasta veronpalautuksista ja siinä kaikki. Nytkin tulee kerjuukirjeitä mm. Lowellilta kun on huomanneet että pian vanhenee, tarjoavat hirweessä hädässä tonnin laskusta joka vanhenisi 11.5. 2021 pois 500 euroa eli melkein puolet. Tällöin jäisi kuluja enää noin 250 e. Eli alunperin pääoma vajaa 200, kaikki loput yli 800 pelkkiä kuluja ja korkoja. Arvatkaa maksanko edes "alennetulla" hinnalla? No en minä nyt niin tyhmä ole! Hahhahhaaaaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin on, varmasti tuo prosentti on jopa 75. Tämä johtuu vain noin kolmesta syystä: 1. Suojaosuus on ihan liian pieni 2. Voudit ovat provikkapalkkaisia eivätkä siksi anna helpotuksia edes hyvällä syyllä ja 3. Velkojen maksaminen ei kannata jos on pienet tulot koska jos on velkaa vaikka 10 eri paikkaan yht. Esim. 15000 ja otetaan pienituloiselta velalliselta kuukaudessa pari sataa niin se ripotellaan eri kohteisiin niin ettei mikään asia pääse maaliin saakka vaikka olis tilanteessa koko 15 vuotta. Siksi ei monia houkuttele turha työn teko vaan mukavampi ratkaisu on käännellä kylkeä kunnes kohtuullistetaan ehdot järkeväksi. Tämä tietysti saa joidenkin käämit palamaan mikä aiheuttaa minussa melko rajuja huutonaurukohtauksia. Odotelkaas taas tovi kamut niin eräs höyrypää tulee pitämään tutun luentonsa miten velat on ikiomia itse aiheutettuja, taulukkomaksut liian pienet ja velkojen vanheneminen kauheen väärin. Häh häh hää, vuosi enää niin ne todellakin ovat historiaa, mahtaa ottaa pannuun kun 45000 egestä saivat ahneparat pari vahinkosatasta veronpalautuksista ja siinä kaikki. Nytkin tulee kerjuukirjeitä mm. Lowellilta kun on huomanneet että pian vanhenee, tarjoavat hirweessä hädässä tonnin laskusta joka vanhenisi 11.5. 2021 pois 500 euroa eli melkein puolet. Tällöin jäisi kuluja enää noin 250 e. Eli alunperin pääoma vajaa 200, kaikki loput yli 800 pelkkiä kuluja ja korkoja. Arvatkaa maksanko edes "alennetulla" hinnalla? No en minä nyt niin tyhmä ole! Hahhahhaaaaa!

Hauskaa, että et huonosta vastustuskyvystäsi huolimatta sittenkään kuollut koronaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Esim. 15000 ja otetaan pienituloiselta velalliselta kuukaudessa pari sataa niin se ripotellaan eri kohteisiin niin ettei mikään asia pääse maaliin saakka vaikka olis tilanteessa koko 15 vuotta. ”

Tarviiko päästä maaliin? Ette häviä korkokuluissa mitään, vaikka maksaisitte samanaikaisesti 10:tä lainaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskaa, että et huonosta vastustuskyvystäsi huolimatta sittenkään kuollut koronaan.

Samoin sinne

• Anonyymi

Moni huijaa verottajaakin paljon. Eräs Jari-Matti on tosin jäänyt kiinni tästä ja nyt on ulosotto vienyt miljoonia ulosottoon.

• Anonyymi

Jari-Matin tapauksessa on kyse suurituloisen verosuunnittelusta, teidän tapauksessanne on kyse pienituloisen ihmisen vastuun pakoilusta.

• Anonyymi

Ja kuinkahan moni entinen ja nykyinen ulosottomies on huijannut? Aika moni kun heitä ei valvo kukaan. Onneksi tähänkin tulee muutos kun ulosoton rahavirtoja aletaan tutkia.

• Anonyymi

"Onneksi tähänkin tulee muutos kun ulosoton rahavirtoja aletaan tutkia."

Kerrotko tästä hieman lisää?

• Anonyymi

Juuri tänään menu nippu ulosoton ja perintätoimistojen kirjeitä suoraan avaamatta silppurin läpi🤣
      Ne ei saa multa penniäkään!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      80
      6625
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6167
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      3986
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      125
      2443
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1579
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      423
      1482
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1285
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      48
      1120
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      64
      1112
    10. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      31
      1099
    Aihe